• İhale No
    2020/108036
  • İhale Adı
    Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Tıbbi Malzeme
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2020 10:00
  • İdare
    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    04 Mart 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/108036
1-İdarenin
a) Adresi : Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223387078 - 3223386045
c) Elektronik Posta Adresi : balcalisatinalma@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 39 Kalem Tıbbi Malzeme Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Ambarı Sarıçam/ADANA
c) Teslim tarihleri : -İhale listesinin 21 ve 22 sıra numarasında yer alan malzemelerin ½’si sözleşme tarihinden itibaren 45 takvim günü içerisinde, diğer ½’si Eylül 2020 ayı içerisinde teslim edilecektir. -İhale listesinde bulunan diğer malzemeler sözleşme tarihinden itibaren 45 takvim günü içerisinde teslim edilecektir. -Muayene Komisyonunun toplanabilmesi için; yüklenici teslimatı gerçekleştirmeden 7(yedi) gün öncesinde idareden randevu alacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi İhale Salonu Sarıçam/ADANA
b) Tarihi ve saati : 02.04.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

-İsteklilerin teklif verdikleri malzemeler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ise, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliğinde yer alan hükümler gereği istekliler "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" ne sahip olmalı ve bu belgeyi ihale teklif zarfında sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İsteklilerin teklif verdikleri kalemler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği veya Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ise bu ürünlerin Ürün Takip Sistemi' ne (ÜTS) veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TITUBB) kayıtlı olması ve bu ürünlerin kayıt işlemlerinin Sağlık Bakanlığı tarafından tamamlanmış olması gerekmektedir. Ayrıca isteklilerin de ÜTS' ye veya TITUBB' ye kayıtlı olmaları zorunludur. İstekliler, teklif verdikleri ürünlerin imalatçısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) değilse, ürünün imalatçısının veya ithalatçısının bayii olduğuna dair ÜTS' ye veya TITUBB' ye kayıtlı olmalıdırlar.

-İsteklilerin, teklif verdikleri her malzemenin Ürün Takip Sistemi' nde (ÜTS) veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`nda (TITUBB) kayıtlı Barkod Numaralarını teklif mektubunun ekinde yer alan birim fiyat teklif cetvelinde ilgili kalemlerin bulunduğu satırda belirtmeleri zorunludur. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünlerin ise kapsam dışı olduğu birim fiyat teklif cetvelinde ilgili kalemlerin bulunduğu satırda belirtilmelidir ve ürünün üreticisi veya ithalatçısının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı teklif zarfında sunulmalıdır. Ürünlerin Barkod Numaralarını veya kapsam dışı olan ürünlerin kapsam dışı olduğunu birim fiyat teklif cetvelinde belirtmeyen, ürünün üretici veya ithalatçısının kapsam dışı olduğuna dair beyanını teklif zarfında sunmayan isteklilerin o kalemlere ilişkin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır. Geçici barkod ile teklif edilen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.

-İstekliler, teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale listesinin; 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 12, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 38 ve 39 sıra numarasında yer alan malzemeler için ikişer adet numuneyi teslim tutanağı ile birlikte (en geç ihale tarih ve saatine kadar) Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalına teslim edecektir. Teslim edilen numunenin üzerinde, ihale, istekli bilgileri ile numune sunulan kalem bilgilerine yer verilecektir. İstenen miktar ve şartlarda numunesini teslim etmeyen, idare tarafından alındığı onaylanan numune teslim tutanağını teklif dosyasında sunmayan ya da teslim edilen numuneleri teknik şartnameye uygun olmayan isteklilerin bu kalemlerdeki malzemeye sunmuş oldukları teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif ve numunesini iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderen isteklilerin, imzalamış olduğu numune teslim tutanağı ile birlikte numunesini ihale (son teklif verme) saatine kadar idareye ulaştırması gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi İhale İşlemleri Bürosu Sarıçam/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACT TEST KÜVETİ (ACT KARTUŞU) 3.000 adet
AORT KANÜLÜ 16FR. 30 adet
AORT KANÜLÜ 18FR. 30 adet
AORTİK PUNCH 3.6MM. 40 adet
AORTİK PUNCH 4.0MM. 60 adet
AORTİK HAVA ÇIKARTMA İĞNESİ ADULT 100 adet
BİVER BİSTÜRİ 100 adet
GEÇİCİ PACEMAKER TELİ 600 adet
HEMOFİLTRAT ADULT 10 adet
HEMOFİLTRAT PEDİATRİK 20 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 2'Lİ 40 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 3LÜ 80 adet
KONNEKTÖR 1/2-1/2 20 adet
KONNEKTÖR 3/8-1/2 40 adet
KONNEKTÖR 3/8-1/4 (LÜERLİ) 150 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8 (LÜERLİ) 150 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4 (LÜERLİ) 100 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8-3/8 Y 100 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4-1/4 Y 200 adet
OKSİJENATÖR PEDİATRİK KAPLI (1)20-40KG 20 adet
OKSİJENATÖR PEDİATRİK KAPLI (2)10-20KG 150 adet
OKSİJENATÖR İNFANT KAPLI 100 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 10FR. 100 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 13FR. 200 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 18 FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 22FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 28FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 30FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 32FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 34/46FR. 20 adet
VESSEL KANÜL 240 adet
SLS HEMOCLİPS MEDİUM (TEL) 8.000 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 14-15 FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 16-17 FR 15 adet
FEMORAL ARTERİ KANÜL 18 -19FR 15 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 20-21FR 15 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 17-19FR 10 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 21-23FR 10 adet
RETROGRADE KARDİOPLEJİ KANÜLÜ 20 adet