• İhale No
    1210372
  • İhale Adı
    D-532 - Kompazasyon Panosu Bakım Onarım İşi Aılımı (Süre Uzatıldı)rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    17 Kasım 2016 15:00
  • İdare
    MALATYA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
  • İhale İli
    Malatya
  • İşin İli
    Malatya
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Adı : D-532 - Kompazasyon Panosu Bakım Onarım İşi Aılımı (Süre Uzatıldı) Doğrudan Teminler 08.11.2016 10:00 - 17.11.2016 15:00 Temin dosyasını indirmek için tıklayınız. Kompazasyon Panosu Bakım Onarım Arama Satın AlmaBilgi EdinmeSKS Kalite YönetimiKetemFotoğraf GalerisiDilek ve ÖnerilerinizNöbetçi EczanelerEğitimEtkinliklerimiz T.C. Sağlık BakanlığıTürkiye Kamu Hastaneleri KurumuMalatya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği© 2014 - Her Hakkı Saklıdır Bugün :300 Toplam: 1099777 {1} ##LOC[OK]## {1} function RadWindowprompt_detectenter(id, ev, input) { if (!ev) ev = window.event; if (ev.keyCode == 13) { var but = input.parentNode.parentNode.getElementsByTagName("A")[0]; if (but) { if (but.click) but.click(); else if (but.onclick) { but.focus(); var click = but.onclick; but.onclick = null; if (click) click.call(but); } } return false; } else return true; } ##LOC[OK]## ##LOC[Cancel]## {1} ##LOC[OK]## ##LOC[Cancel]## //
İhale Tarihi : 2016-11-17 15:00
 

T.C.                  ,

SAĞLIK BAKANLIĞI             '

TÜRKİYE HASTANELER KURUMU Malatya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Malatya Devlet Hastanesi Satın Alma (Doğrudan Temin)

SAYI:.... d-532              >'                                Tekliflerin verileceği tarih : 14/11/2016

TARİH: 08/11/2016                                      Saat : 15:00’a kadar

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda belirtilen malın/hizmetin 4734 sayılı kamu ihale kanununun 22/d maddesi gereğince piyasadan teklif alınması usulü ile satın alınacaktır. Belirtilen tarih ve saate kadar; teklif mektubunda adı geçen mal/hizmet alım işi için birim fiyatını KDV hariç kaç TL ye vereceğinizi rakam ve yazı ile belirterek proformanızı hastanemiz satın alma (doğrudan temin) servisine göndermenizi veya fakslamanızı

Rica ederim.                                       A A

(^din/İLÇIK Satınalma Birim Sorumlusu

 

                               
   

Toplam

Fiyatı

 
   

Sut

Kodu

 
   

Birim Fiyata Esas İş Kaleminin Adı

 
 

Sıra

 
     

UBB Kaydı

 
 

Birim Fiyat

 
 

Birimi

 
 

Miktarı

 
 
 
 

 


Metin Kutusu: AdetKompanzasyon Panosu Bakım Onarım İşi

Teknik Şartnamenin ve Genel Şartlara Uygun Ürün Teklif Verilmesi Alımın Aciliyetinden Dolayı Önemle Rica Olunur.

Teslimat Süresi.... Gündür

GENEL ŞARTLAR

1-                          Opsiyon ve teslimat süresi belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

2-                                             Teklifimizdeki    sayı numarasının teklifinizde mutlaka yazılması gereklidir.

3-                               Teklifmiz  hastanemiz Satın alma servisi doğrudan temin birimine elden teslim edilecek veya (0422) 3238942 no’ya

fakslanacak.

4-                   Teklif   veren firma teklifini KDV hariç rakam ve yazı ile, ayrıca bütün masrafları dahil olmak şartıyla vermelidir.

5-            Son  teklif verme saatinden sonra idareye teklif veren isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

6-                                      Kendisinden   mal/hizmet alımı kesinleşen firma teslim ettiği malm/hizmetin faturasını temlik edemez.

7-                      Ödeme   saymanlığın nakit durumuna göre yapılacaktır.

8-                             Alternatif              teklif verilemez. Teslimat bir seferde yapılır kısmi teslimat kabul edilmez

9-                   Teklif   veren firmalar Sağlık Bakanlığından onaylı barkot numaralarını (ubb -ulusal bilgi bankasından alman)

belirtmek zorundadır.

10- Teklifte Sut kodu yazılması gerekmektedir. Kodsuz ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

11-                     Tekiif  veren firmaların Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt/bildirimlerini güncellemiş olması gerekmektedir. Güncelleme yapmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeyecektir.

12- Teklif veren firmaların teklif ettikleri ürünler için SGK MEDULA eşleştirmesini yaptırmış olmalıdır.

13-                     Teklif  veren firma; teklif sayfası üzerinde boş bir alana okunur şekilde kaşe, mühür ve imza bilgisi içinde belirtecektir, (kaşe üzerinde okunur bir şekilde yasaklılık sorgulama için vergi dairesi ismi ve numarası kesinlikle olmalıdır.)

14-                                 Siparişler     Muayene Kabul Komisyon birimince çekilecektir. Alımın sonucunu dosya onaydan çıkıp teslim edildikten sonra Muayene Kabul Komisyon biriminden öğrenebilirsiniz.

İRTİBAT Satmalma Personeli Memur: Nevzat ÖZER Tel: 0422 444 56 34 (1473) Fax :0422 323 89 42

KOMPANZASYON SİSTEMİ BAKIM ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

İŞİN KONUSU

Kompanzasyon Sistemi Bakım Onarımı: 640 yataklı Malatya Devlet Hastanesi, MDH Beydağı Kampüsü, Fırat Semt Polikliniği, Battalgazi Semt Polikliniği ile Göztepe TRSM de mevcut olan 5 adet kompanzasyon sisteminin sözleşme tarihinden geçerli olmak üzere 3 (üç) ay boyunca aylık bakım-onarım işleri ile sayaç endüktif ve kapasitif tüketimlerinin öngörülen düzeyde kalması adına sistem kontrolünü kapsamaktadır.

GENEL ŞARTLAR

1-  Kompanzasyon sistemi pano bakımları aylık olarak yapılacaktır. Ayrıca sayaç endüktif ve kapasitif tüketim kontrolleri yüklenici tercihine göre günlük veya haftalık yapılacaktır. Sayaç kontrolü uzaktan takip edilecekse bunun altyapısı, her türlü malzeme ve kurulumu yükleniciye aittir. Uzaktan takip sistemi kurulumu için İdareden izin alınmalıdır.              ’

2-                      Teklif  veren firmaların, mevcut sistemin mutlaka çalışma şeklini ve mahal uzaklıkları ile yerlerini görerek sağlıklı bir değerlendirme sonrasında teklif vermeleri gerekmektedir.

3-                                 Yüklenici  firma bakım öncesi, işletmeye ait tüm kompanzasyon sistem ve ekipmanların mevcut durumlarını tespit edecek bu amaca yönelik tüm sistem ve ekipmanları inceleyip hatalı işletme uygulamalarım ve işletme can ve mal güvenliğini tehlikeye sokabilecek potansiyel arıza noktalarını İdaremize rapor halinde verecektir.

4-                                  Yüklenici firma bakım sonrası gerekli test, ölçüm ve kontroller hakkında tüm çalışma raporlarını İdaremize verecektir. ’

5-                                  Yüklenici firma bakım sırasındaki yapacağı çalışmalarında TSE, TS EN, ISO, IEC, VDE v.s. gibi Türk ve Uluslararası standartlara uygun hareket edecektir.

6-                                      Yapılacak bakımın tarihi ve enerji kesintileri İdaremizin belirleyeceği tarih ve zaman diliminde gerçekleştirilecek olup, görevli eleman refakat edecektir.

7-                                   Yapılacak enerji kesintisinde, acil bir durumda en kısa sürede enerji verilmesi sağlanacak, bu gibi durumlar yüklenici firma tarafından sorun edilmeyecektir.

8-                         Bakım  sırasında yüklenici firma; insan can ve mal güvenliği açısından teknik emniyet ve iş güvenliği kurallarına uygun hareket edecektir. Aksi takdirde tüm sorumluluk yüklenici firmaya ait olacaktır.

9-                       Bakım                                             esnasında ihtiyaç duyulacak her türlü alet, takım ve diğer gerekli malzemeleri yüklenici firma temin edecektir.                                  '

10-   Sözleşme süresi içerisinde sistemde arıza olması durumunda yüklenici firmaya telefon veya fax ile bilgi verilmesini müteakip 12 saat içersinde (resmi tatil ve hafta sonları dâhil) arızaya müdahale edilecektir. "

11" Yüklenici firma, bakım sırasında mevcut sisteme mekanik ve elektriksel olarak zarar vermesi durumunda, zararı karşılayacaktır.              '

' 12- Yüklenici firma bakıma başlamadan önce Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığının yayınlamış olduğu Elektrik Kuvvetli Akım Tesisler Yönetmeliği, Elektrik Kuvvetli Akım Tesisler Emniyet Yönetmeliği ve İş Güvenliği Yönetmenlikleri’ni kabul etmiş sayacak ve buna göre çalışmasını yapacaktır. Bu esaslara uymadan yapılan çalışmalardan doğacak olumsuzluklardan yüklenici sorumlu olacaktır.

13-                               Sistemin bakımı bittikten sonra komple test edilip, çalışır vaziyette yerinde teslim edilecektir. Yapılan işlemler ve ölçülen değerler firma tarafından onaylanarak dosya halinde hastane İdaresine teslim edilecektir.

14-    Sözkonusu sistemlerde arıza olması durumunda sistemde değişmesi gereken bütün malzemeleri firma rapor edecek İdarenin uygun görmesi halinde firma ek bir ücret (servis, yol ücreti vs.) talep etmeden zamanında ve eksiksiz olarak değiştirerek çalışır bir şekilde hastane idaresine teslim edecektir. Değişmesi gereken malzemeler hastane idaresi tarafından temin edilecektir.

15-     Sözkonusu sağlık kuruluşlarının kompanzasyon sistemlerinin günlük veya haftalık kontrolleri firma tarafından yapılacak ve okunan değerler uygun formatta hastane teknik personeline sunulacaktır. Arızalanan parçalar (kontaktör sigorta,kondansatör vb.) İdare tarafından temin edildiği takdirde aynı gün firma tarafından değiştirilecektir. Sayaç endüktif ve kapasitif değerlerinin TEDAŞ ve EPDK tarafından belirlenen oranları aşmaması firma tarafından sağlanacaktır.

16-     Elektrik Dağıtım Şirketi veya İdarenin sözleşme yaptığı serbest piyasa elektrik tedarikçisi tarafından gönderilen elektrik faturaları üzerinde reaktif (Endüktif ve Kapasitif) tüketimi bedeli yer alır ise Firma bu bedeli son ödeme tarihinde kadar ilgili Elektrik Dağıtım Şirketine veya Serbest Piyasa Tedarikçisine ödeyerek makbuzunu idareye teslim edecektir. Ödeme gecikmelerinden kaynaklanan gecikme faizi de firma tarafından ödenecektir.

17-    İdare, Şartnamede belirtilen sağlık kuruluşlarının kapanması, taşınması vs. durumlarda o kuruluşa ait kompanzasyon sistemi bakımlarını listeden çıkarabilir. Bu durumda burası için Yükleniciye herhangi bir bedel ödenmeyecektir.

KOMPANZASYON SİSTEMİ BAKIMI

1-                     Genel  fiziksel ve mekanik durumun kontrolü

2-  Panoların bulunduğu odaların genel kontrolü ve temizliğinin yapılması.

3-                        Sistem     gözle kontrol edilir. Isınmış kararmış, rengi bozulmuş, şişmiş kondansatörler rapor edilmelidir.

4-               Toz ve kire karşı Kompanzasyon panoları ve kondansatör çevreleri vakumlu süpürge ile temizlenmelidir.

3-                 Tüm    terminallerin güç devre ve topraklama bağlantılarının kontrol edilmesi

4-                           Mevcut    pano konstrüksiyon bağlantıları ve kapak cıvatalarının kontrolü

5-                  Tüm    klemens ve kablo bağlantılarının kontrolü

6-  Diğer gerilim kontrol, yardımcı röle gibi cihazların kontrolü

7-                                 Kumanda  butonları, sinyal lambaları, göstergeler, yalıtım ekipmanları v.s. gibi cihazların kontrolü.

8-                      Kablo  terminalleri gözden geçirilecek gevşek bağlantıların sıkılması,

9-                                                            Kondansatörlerin, rölelerin, kontaktörlerin, otomatların, anahtar ve kabloların kontrolü.

 

 

 

 

 


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim