• İhale No
    1824073
  • İhale Adı
    DALAMAN DZ. HAVA ÜS K. LIGI BÜFE/ÇAY OCAGI DOGRAMA ONARIMLARI IÇIN YAPIM ISI
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2019 14:00
  • İdare
    AKSAZ BAKIM ONARIM VE İSTİHKAM KOMUTANLIĞI - MUĞLA
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2019-67
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : DALAMAN DZ. HAVA ÜS K. LIGI BÜFE/ÇAY OCAGI DOGRAMA ONARIMLARI IÇIN YAPIM ISI
İlan Kategorisi : YAPIM / INSAAT ISLERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(252) 421 0161 Fax:(252) 421 0266AKSAZ BAKIM ONARIM VE IST. K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : MUGLAMUGLA
İhale Tarihi * : 18.03.2019
İhale Saati * : 14:00
İlan Edilme Tarihi * : 13.03.2019
İhale Türü : Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 136933
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI

1. BAK.ONR.VE IS.K.LIGI/AKSAZ'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler DOGRUDAN TEMIN 22/D kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 12 AY (ONIKIAY) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 (YIRMI) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde YAPIM ISININ YAPILDIGI YERDE teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 18/03/2019 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGINA teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
      d)MALZEMELERE AIT EVSAF BILGILERI ASAGIDA BELIRTILDIGI GIBIDIR.
     
    ?DALAMAN DZ. HAVA ÜS K.LIGI BÜFE/ ÇAY OCAGI  DOGRAMA ONARIMLARI? ISI ÖZEL TEKNIK SARTNAMESI
1. KONU
Bu teknik sartname, Dalaman?da konuslu Dalaman Deniz Hava Üs Komutanliginda büfe/ çay ocagi hizmeti veren mahalin alüminyum dograma olarak kapatilmasi isini kapsar. 

2. ISIN TARIFI
2.1. Dograma montaji yapilacak büfe/ çay ocagi kullanimda oldugu için en az magduriyet yasanacak sekilde tedbir alinmasi yüklenici sorumlulugundadir. 

2.2. Aksaz Bakim Onarim ve Istihkam Komutanligi?nca hazirlanan ve ihale dokümani olarak verilen projedeki dogramalarin ölçüsüne ve tipine bagli olarak dogramanin bölünmesi, ilave kayit veya kutu profilleri ile desteklenmesi yapilmalidir. Imalat ölçüleri yerinde yüklenici tarafindan alinacaktir. Alüminyum pencere dograma imalatlari ve montaji 15.460.1005 - Elektrostatik Toz Boyali Isi Yalitimsiz Alüminyum Dograma Imalati ve Montaji pozuna uygun yapilacaktir.
Kullanilacak  Dogramanin Özellikleri;
Idarece onaylanmis proje, detaylarina ve begenilmis numunesine göre min.2 mm. (±%10) et kalinliginda, min.60mm genisliginde mevcut standartlara uygun ekstrüzyonla biçimlendirilmis tasiyici Elektrostatik Toz Boyali Isi Yalitimsiz Alüminyum Profillerden imal edilmelidir. Profiller ve cam çitalari her türlü dis hava kosullarina karsi dayanikli olup yüzeyleri pürüzsüz olmalidir.
Dogramalar bina içinde mevcut kullanilan dograma renginde imal edilecektir. Profillerin isi, ses, sizdirmazlik ve darbe testlerinden geçirildigini ispatlayan belgeler idareye teslim edilecektir.

2.3. Dogramada 4+4 mm.lik çift cam kullanilacak (15.470.1010- Pvc ve alüminyum dogramaya profil ile 4+4 mm kalinlikta 12 mm ara bosluklu çift camli pencere ünitesi takilmasi pozuna uygun) imalatçi firmaca önerilen sisteme uygun olarak cam tespiti conta, mastik ve diger usullerle saglanacaktir. Açilir kanat çerçevesi (dogramasi) dograma kasasina en az 2 (iki) mentese ile tespit edilecektir. Menteseler kanadin ayarli çalismasini saglayacak dayanimda ve dizayninda olacaktir.
  Dogramada 1 adet servis penceresi (60,2cm.*52,1 cm.) ve 1 adet kapi bulunacaktir. Açilir kanat çerçevesi sag yanindaki 75,7 cm.lik bölme kapi olacaktir.

2.4. Montaj sirasinda binada zarar gören yerlerdeki boya tamiratlari yüklenici firma tarafindan 15.540.1205 Eski boyali yüzeylere astar uygulanarak iki kat su bazli mat boya yapilmasi (iç cephe) pozuna uygun yapilacaktir. Uygulama sonucunda iç mahalde yekpare bir yüzey saglanmasi yüklenici sorumlulugundadir.

2.5. Kullanilan aksesuarlar (mentese, ispanyolet, vasistas takimi vb.) numuneleri idarece görülmüs/ onaylanmis olacaktir.

3. ISTEK VE ÖZELLIKLER
3.1. GENEL HUSUSLAR
3.1.1.Yüklenici, her türlü malzeme  ihtiyacini kendi imkanlari ile karsilayacak, idareden bu konu ile ilgili hiçbir yardim talebinde bulunmayacaktir. Yükleniciye isyeri olarak teslim edilen kisimlarda, is için getirilmis malzemenin tasinmasi sirasinda meydana gelecek zararlar, yüklenici tarafindan bir ücret talep edilmeden yapilacaktir.

3.1.2.Yapilacak tüm islerde, gerekli görüldügü takdirde, kullanilan malzemelerin istenilen özellikleri tasiyip tasimadigini arastirmak için masraflari yüklenici tarafindan karsilanmak üzere teknik üniversitelerden birine idare tarafindan test için gönderilebilecektir.

3.1.3.Yapim sirasinda meydana gelebilecek kaza ve bunlarin sebebiyet verecegi maddi ve manevi zararlardan yüklenici sorumludur. Çalistirilan personelin is güvenligi gerekli tedbirler alinarak yüklenici tarafindan saglanacaktir. Çalisanlarin haklari ve çalisma sartlari Yapim Isleri Genel Sartnamesine uygun olacak ve isçi sagligi ve is güvenligi tüzügüne göre tüm tedbirler yüklenici tarafindan alinacaktir.

3.1.4. Çalistirilan elemanlarin idare için uygunlugu kontrol edilecektir. Onarima baslamadan en az 3 (üç) gün önce çalistirilacak personel hakkinda istenen evraklar idareye teslim edilecektir. Imalatlarda çalistirilacak usta ve vasifsiz elemanlar, idarenin gerekli gördügü hallerde arttirilacaktir.  Çalistirilan tüm elemanlarinin sigortali olmasi yüklenici firma tarafindan saglanacaktir.

3.1.5.Onarim, imalat ve montaj sirasinda insaat alani çevresinde olusabilecek insaat artiklarinin (molozun vb.) temizlenmesi ve idarenin gösterecegi yere tasinmasi yüklenici firma sorumlulugunda olacaktir.

3.2. ÖZEL ISTEK VE ÖZELLIKLER
3.2.1.Onarim ve imalat sirasinda firma çalisanlarinin neden olacagi hasarlar yüklenici firma tarafindan karsilanacaktir.

3.2.2.Isin tamaminda kullanilacak her türlü malzeme TSE/ISO veya uluslararasi standartlara uygun olacak ve bu husus yüklenici tarafindan belgelendirilecektir. Uygun sartlari saglamayan malzemeler insaat sahasindan derhal uzaklastirilacaktir.

3.2.3.Onarim, imalat ve montaj esnasinda görülecek bütün hatali isler yükleniciye söktürülecek, tamir ettirilecek veya yenisi ile degistirilecektir ve tüm bu isler için yükleniciye ayrica bir bedel ödenmeyecektir. Yüklenici fen ve sanat kurallarinin gerektirdigi tüm yardimci isleri de ihale kapsaminda yerine getirecektir.

3.2.4.Malzeme, onarim ve isçilikten kaynaklanan her türlü eksik, hata ve ariza, sifahi veya yazili olarak tebliginden itibaren en çok 2 gün içerisinde müdahale edilip onarimina baslanacak ve 7 (yedi) is günü içerisinde onarim bitirilecektir.

3.2.5. Isyeri çalisma saatleri hafta içi 08:30 ? 17:30 hafta sonu 08:30 ? 17:30 arasinda olacaktir. Mecburi sebeplerden dolayi ve kritik zamanlarda sözlesme süresi içinde idare tarafindan mesai saatlerinde degisiklik yapilabilir.
 
3.2.6.  Firma taahüdünde çalisacak isçiler idarece uygulanan gizlilik kurallarina ve askeri bölge kurallarina uyacaktir. Çalistirilan elemanlarin idare için uygunlugu kontrol edilecektir. Imalatlarda çalisacak usta ve isçiler idarenin gerekli gördügü hallerde arttirilacaktir.

3.2.7. YÜKLENICI IS SIRASINDA 6331 SAYILI IS GÜVENLIGI KANUNU VE ILGILI TÜM MEVZUATA UYGUN OLARAK HAREKET EDECEKTIR.

3.2.8.ÇALISTIRILACAK PERSONELIN ISE BASLAMADAN ÖNCE SGK GIRISLERI YAPILACAK VE BU BELGELER IDAREYE TESLIM EDILECEKTIR.

4. YETERINCE AÇIKLANMAMIS ISLER
4.1. Herhangi bir isin yapilmasi sirasinda, sartnamelerde v.b. dokümanlarda yeterince açiklama olmamasindan ötürü bir tereddüt oldugu takdirde yüklenici, konuyu ve tereddütlerini derhal Yapi Denetim Görevlisine bildirecek ve Yapi Denetim Görevlisinin talimati dogrultusunda davranacaktir. Aksine davranislardan dogacak her türlü sorumluluk ve zarar, tamamen yükleniciye ait olacaktir.

5. KONTROL VE MUAYENE METODLARI
5.1. Kontrol ve muayeneler T.S.K. Mal ve Hizmet Muayene Yönergesi esaslarina göre yapilacaktir. Idarece yükleniciye yaptirilmasi istenen tüm islemler Yapi Denetim Görevlileri tarafindan sürekli denetlenecektir.

5.2. Uygun özellikte olmadigi tespit edilen islemler/uygulamalar yüklenici tarafindan teknik sartnamede belirlenen kriterlere göre en kisa sürede yerine getirilecektir.

5.3. Kalite kontrol ve muayene sirasinda lüzumlu her türlü personel, malzeme, test cihazlari yüklenici firma tarafindan temin edilecektir. Muayene ve kontrollerde kullanilacak olan test teçhizati kalibreli olacak, test öncesi kalibre durumlari kontrol edilecektir.

5.4. Muayene ve deneyler esnasinda eksilen, zarar gören malzeme yüklenici tarafindan karsilanacaktir.

5.5. Muayene islemlerine ait her türlü masraf ve giderler firmaya aittir.

5.6. Yüklenici, kullanilacak malzemelerin yukarida istenilen özellikleri/sartlari sagladigini gösteren belgeleri vermek suretiyle ispat edecektir.

5.7. Muayene esnasinda dizayn veya imalat hatalari sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktir.

5.8. Kontrol ve muayene ile ilgili diger hususlar Idari Sartnamede belirtildigi gibi olacaktir.

5.9. Yapim isleri genel sartnamesi hükümlerine göre yapi denetim görevlilerince yürütülecektir.



6. GARANTI SÜRESI VE SARTLARI
6.1. Yüklenici, yapilan isin tamaminin teslim alindigi tarihten itibaren 12 (oniki) ay süreyle isçilik ve malzeme yönünden kullanma hatasi olmaksizin meydana gelecek her türlü arizayi herhangi bir ücret talep etmeden giderecektir.

6.2. Garanti süresince her türlü dizayn, imalat ve/veya isçilik hata/eksiklikleri yüklenici firma tarafindan sifahi veya yazili olarak tebliginden itibaren en çok 2 (iki) gün içerisinde müdahale edilip onarimina baslanacak ve 7 (yedi) is günü içerisinde onarim bitirilecektir. Garanti süresi içinde olusan arizalarin giderilmesi için geçen zaman garanti süresinden sayilmayacaktir.
Bu sartname 6 maddeden ve 4 sayfadan olusmaktadir.

  -YAPILACAK IS ILE ILGILI PROJE IRTIBATA GEÇEN FIRMALARA FAX,MAIL YOLU ILE ULASTIRILACAKTIR.

           
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : Telefon numaramiz 252  4411000-2513 , faks numaramiz 252  4210266
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 67

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 1*-   DALAMAN DZ.HAVA ÜS K.LIGI BÜFE/ÇAY OCAGI DOGRAMA ONARIMLARI YAPIM ISI. (TEKNIK SARTNAME EK TEDIR.)  --         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim