• İhale No
    2012/76568
  • İhale Adı
    DALGIÇ MOTOPOMP VE AKSESUARLARI ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DALGIÇ MOTOPOMP VE AKSESUARLARI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a rdin K ızılt epe Dev let H a st a nesi
Dalgiç Motopomp Ve Aksesuarlari alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/76568
1-İda re nin
a) Adresi : Mardin Yolu 5.Km 47400 Kiziltepe Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4823127202 - 4823126492
c) Elektronik Posta Adresi : kiziltepedh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mardin Kiziltepe Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Yüklenici uhdesinde kalan malzemeleri işe ait Sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden 15 (onbeş) gün içinde tamamı teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mardin Kiziltepe Devlet Hastanesi Ihale Odasi
b) Tarihi ve saati : 26.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Dalgiç Motopom Için:Mardin İli sınırları dahilinde yetkili servis bulunduğuna dair adreside içeren belgenin aslı,noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüş örneği teklifleri ile birlikte sunulacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Istekliler tarafindan pompa için kullanilacak panoda aşağida belirtilen belge teklifinde sunulacaktir:
1-TSE`den alınmış imalat yeterlilik belgesi
2-(TS 3091 ve3092) veya (TS E N 60947-4-1) A.G.yol vericileri,Y/Ü yol vericileri belgesinin aslı,noter onaylı sureti veya aslı idarece onaylanmış örnekleri teklifle birlikte sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Kiziltepe Devlet
Hastanesi Satin Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 35 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Mardin Şubesi TR-
58000100009237779205-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Kiziltepe Devlet Hastanesi Satin Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DALGIÇ MOTOPOMP(PASLANMAZ VE ÇELİK FANLI,UYGUN PANOLU-AYAKLI PANO) (Hm: 380 mSS Q=3Lt/Sn) 1,000 ADET
TTR SU ALTI KABLOSU 3X35 950,000 METRE
2"LİK KOLON BORUSU(5 mm ET KALINLIĞINDA) (Kalın Diş) 360,000 METRE
SU SEVİYE KABLOSU(ELEKRODLU 2X1.5) 450,000 METRE
50" LİK ÇEKVALF FLANŞLI 1,000 ADET
50" LİK VANA FLANŞLI 1,000 ADET
DEVE BOYU FLANŞLI 1,000 ADET
2" LİK ÇELİK KLAPE 1,000 ADET
2" LİK KISA PARÇA MAŞONLU(KALIN VE İNCE DİŞ) 2,000 ADET
2" LİK MAŞON(İNCE DİŞ) 2,000 ADET
2" LİK MAŞON(KALIN DİŞ) 2,000 ADET
BAĞLAMA KABLOSU 100,000 METRE
LASTİK KAUÇUK 2,000 KG
İzolabant 10,000 ADET
POLİETİLEN BORU(65/75 45,000 METRE
PVC(100/110) 100,000 METRE
NYY KABLO(3X50+25) 10,000 METRE