• İhale No
    2011/202238
  • İhale Adı
    DAMACANA İÇME SUYU SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ocak 2012 11:00
  • İdare
    MAKİNA VE KİMYA ENDÜSTRİSİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MKE BARUTSAN Ticaret Müdürlüğü Roket ve Patlayıcı Fabrikası Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    20 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DAMACANA İÇME SUYU SATIN ALINACAKTIR
M a kina Ve K i my a En düst ri si K uru mu Ge nel M üdürlüğ ü M ke B a rut sa n Tica re t M üdürlüğ ü Ro ket Ve
P a t la y ıcı F a brika sı M üdürlü ğ ü
Fabrikamız 2012-2013 yılları ihtiyacının karşılanması için 19 Litrelik damacanalarda 60.000 Adet içme suyu alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/202238
1-İda re nin
a) Adresi : Samsun Yolu 40. Km 06780 Elmadağ Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3128634216 - 3128630572
c) Elektronik Posta Adresi : mkeroket@mkek.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İdari Şartname eki olan S-76.3-037 Sayılı Teknik Şartnemenin 3. maddesinde belirtilen yerlere yine aynı maddede belirtilen saatlerde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Aylık ortalama 2500 damacana su teslim edilecektir. Yıl içerisinde her hafta Pazartesi ve Perşembe günleri 08:30-12:00 saatlaeri arası yüklenici firma tarafından su teslimatı ve dağıtımı yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : MEK Barutsan Roket ve Patlayıcı Fabrikası Tedarik Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 05.01.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekli Firma fabrikamıza getirecei içme suyunu 18 Ekim 1997 tarih ve 23144 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan "Doğal Kaynak Maden İçme Suları İle Tıbbi Suların İstihsali Ambalajlanması Ve Satışı" hakkındaki yönetmelik ile Hıfzısıhha Enstitüsü nizamnamaleri ve Belediye nizam, yönetmelikve emirlerine uygun biçimde temin ve tedarik edecektir.
istekli firma, doğal kaynak suyunu temiz,sağlam, çatlak ve kırık olmayan ve doğal kaynak maden ve içme suları ile tıbbı suların istihsali, ambalajlanması ve satışı hakkındaki yönetmeliğin 20. maddesi hükümlerine uygun olan otomatik makinalarda doldurulan polikarbonat damacanalarda tüketim yerine getirecektir.
Kapaklar su ile etkileşmeyen, insan sağlığına zarar vermeyen maddeden yapılmış olacak (kullanılmamış plastikten)ve kapaklar bidonlara otomatik makinalarda takılacak, bu kapaklar ancak yırtılarak veya bozularak açılacaktır.
Suyun tastikli analiz raporunun( kimyasal ve bakteriyel olarak),Suyun işletme izin belgesinin noter tastikli suretinin ve suyu satan kişinin doğal kaynak suyunun satış bayisi olduğuna dair noter tastikli belgeyi teklif metubu ile birlikte sunması gerekmektedir .
Teklif veren istekli getireceği memba suyunun, Sağlık Bakanlığından alınmış Kaynak Suyu İşletme İzin Belgesini (Noter Tasdikli), TSE Uygunluk Belgesini, ISO 9001:2008 belgesini, ISO 22000:2005 belgesini getirecektir.
Memba suyunun işletme izin belgesinin 2013 yılı sonuna kadar geçerli olacak şekilde noter tastikli belgesi . İstekli doğal kaynak suyu satış bayi ise Doğal Kaynak Suyu Satış Bayi olduğuna dair 2013 yılı sonuna kadar geçerli olacak şekilde noter tastikli belgesi.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı MEK Barutsan Roket ve
Patlayıcı Fabrikası Tedarik Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MEK Barutsan Roket ve Patlayıcı Fabrikası Tedarik Müdürlüğü adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim