• İhale No
    2015/9326
  • İhale Adı
    DATA VE SİSTEM ODASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2015 10:00
  • İdare
    BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DATA VE SİSTEM ODASI SATIN ALINACAKTIR

BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYESİ YENİ HİZMET BİNASI DATA VE SİSTEM ODASI MAL ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/9326
1-İdarenin
a) Adresi : Kumburgaz Merkez Mah. Belediye Ek Hizmet Binası 34530 Kumburgaz BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2128852500 - 2128850230
c) Elektronik Posta Adresi : fen@bcekmece.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYESİ YENİ HİZMET BİNASI (1 ADET HİZMET BİNASI - 19.982,80 M2 ) DATA ALT YAPISI VE SİSTEM ODASI KURULMASI MAL ALIM İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İSTANBUL İLİ, BÜYÜKÇEKMECE İLÇESİ, FATİH MAHALLESİ, 567 ADA - 1 PARSEL YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI
c) Teslim tarihleri : Büyükçekmece Belediyes Bilgi İşlem Müdürlüğünün talimatını izleyen en geç 5. iş günü içerisinde talep edilen miktarda ve cinste teknik şartnamesine uygun mallar müdürlüğün istediği yere standartlara uygun olarak teslim edilecektir. Sözleşme kapsamındaki mallar ,peyder pey Bilgi İşlem Müdürlüğünün talimatı doğrultusunda temin edilecek olup, 5 iş günü içerisinde teslim edilmeyen ve montajı yapılmayan her kalem mal için sözleşme bedelinin %1 (yüzdebir) oranında günlük gecikme cezası uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYE BAŞKANLIĞI KUMBURGAZ MAH. EK HİZMET BİRİMİ MECLİS SALONU KUMBURGAZ/BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 03.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürünlerin tamamı için en az 3 (üç) yıl teknik servis hizmeti garantisi sağlanacaktır .İstekli firmalar,  İstanbul İlinde teklif edilen ürünlerin bakım ve onarım servisi bulunduğuna ya da yetkili bir teknik servis ile anlaşmalı olduklarına dair belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)İstekliler; teklif ettikleri ürünler için teknik şartnamedeki yazılı tüm maddelerine ayrıntılı cevap veren uygunluk yazısını (şartnamede yazılı tüm maddelerine ayrıntılı ve marka, model, teknik özellik v.s. bilgileri içeren cevaplar) teklifleri ile birlikte vereceklerdir. "Şartnamede yazılı hususlar aynen kabul edimiştir" veya şartnamenin tekrarı şeklinde olan cevaplar kabul edilmeyecek ve isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
b)İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin ayrıntılı teknik özelliklerini gösterir belge ve broşürleri (ürün ailesi, ürün kodu, modeli, alt model vb. tüm bilgiler ) teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş bedel içeren tek sözleşemeye dayalı; data kablo satışı veya server odası kurulması ve server konfigrasyonlarının sağlanması veya sunucu yedekleme sistemi satış işleri veya network aktif cihaz satış işleri veya her türlü bilgisayar server yazılımları temini işleri  ayrı ayrı veya bir arada benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYE BAŞKANLIĞI KUMBURGAZ MAH. EK HİZMET BİRİMİ İHALE BÜROSU KUMBURGAZ/BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYE BAŞKANLIĞI KUMBURGAZ MAH. EK HİZMET BİRİMİ KUMBURGAZ/BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kabinetler ve Altyapısı 30 adet
Fiber Optik Kablo ve Montajı 2.000 metre
FO Patch Panel ve Montajı 44 adet
FO Patch Panel Moduller ve Montajı 44 adet
Pigtail,FO Konnektör ve Montajı 1.056 adet
Duplex Adapter ve Montajı 528 adet
Fiber Optic Splice Connecting Kit ve Montajı 72 adet
Fiber Optik Patch Cord ve Montajı 100 adet
UTP CAT 6 LS0H Kablo ve Montajı 75.000 metre
24 Port Patch Panel ve Montajı 95 adet
UTP Keystone Jack ve Montajı 3.040 adet
Patch Cord Gri 1m. ve Montajı 900 adet
Patch Cord Gri 2m. ve Montajı 900 adet
Patch Cord Gri 3m. ve Montajı 350 adet
Sistem Odası Elektrik Montajı ve 4*4 TTR Halojen Free Kablo 400 metre
Sistem Odası Elektrik Montajı ve 5*16 TTR Halojen Free Kablo 50 metre
Sistem Odası Elektrik Montajı ve 3*2,5 TTR Halojen Free Kablo 200 metre
Sistem Odası Elektrik Montajı ve Endustriyel Tip Uzatma Priz 20 adet
Sistem Odası Elektrik ve Led Armatür Montajı 9 adet
Sistem Odası Elektrik 40 Lık Galvaniz Kablo Tavası Komponentler Dahil Montajı 60 adet
Sistem Odası Elektrik Montajı ve UPS 1 Dikili Tip Pano Montajı 1 adet
Sistem Odası Elektrik Montajı ve Ups 2 Dikili Tip Pano Pano Montajı 1 adet
Sistem Odası Elektrik Montajı ve Sebeke Dağıtım Dikili Tip Pano Montajı 1 adet
Sistem Odası Elektrik Montajı ve Halojen Free Boru ve Montajı 1 adet
Sistem Odası kompanentleri ve Montajları 1 adet
SISTEM ODASI Zemin Montajı 1 adet
SISTEM ODASI Tavan Montajı 1 adet
SISTEM ODASI Yangına Dayanıklı Duvar Montajı 1 adet
SISTEM ODASI Yangına Dayanıklı Kapı 4 adet
SISTEM ODASI Network Operasyon Merkezi Camlı Bölme Uygulaması 1 adet
SISTEM ODASI Ortam Kontrol Ve Monitoring Sistemi kompanentleri ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI İklimlendirme Sistemi kompanentleri ve montajı 2 adet
SISTEM ODASI Menfez Sistemi ve montajı 10 adet
SISTEM ODASI UPS Odası Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi kompanentleri ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI Data Center Yangın Algılama ve Söndürme Sistemi kompanentleri ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI Merkezi Kontrol Yazılımı ve entegrasyonu 1 adet
SISTEM ODASI Soğuk Koridor Kapaması kompanentleri ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI Kayar Kapı kompanentleri ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI Kapı sistemleri ve montajı 4 adet
SISTEM ODASI Data Center İçi Yönetilebilir PDU ve montajı 40 adet
SISTEM ODASI Kat Kabinetleri İçi Grup Priz ve montajı 40 adet
SISTEM ODASI Geçiş Kontrol Sistemi ve montajı 4 adet
SISTEM ODASI Network Kamera Sistemi ve montajı 7 adet
SISTEM ODASI Network Kamera Sistemi NVR Cihazı ve montajı 1 adet
SISTEM ODASI Enerji Panosu İçi Yangın Söndürme ve montajı 4 adet
SISTEM ODASI Kesintisiz Güç Kaynağı ve montajı 2 adet
SISTEM ODASI Komuta Kontrol Merkezi Kompananetleri ve Montajı 1 adet
UPS ODASI Kompanentleri ve Montajı 1 adet
KABİNETLERİ İÇİN YÖNETİLEBİLİR PDU ve Montajı 40 adet
SISTEM ODASI İzleme Yazılımı ve Konfıgurasyonu 1 adet
OMURGA ANAHTAR Tip 1 ve Konfıgurasyonu 2 adet
OMURGA ANAHTAR 1 48-Port PoE 802.3at 10/100/1000(RJ45) 10 adet
OMURGA ANAHTAR 1 48-Port GE (SFP) 2 adet
OMURGA ANAHTAR 1 Power Supply (Data + PoE) 2 adet
OMURGA ANAHTAR Tip 2 ve Konfıgurasyonu 2 adet
KENAR ANAHTAR ve Konfıgurasyonu 40 adet
KENAR ANAHTAR Transceiver module ve Konfıgurasyonu 160 adet
KABLOSUZ AĞ Kablosuz Ağ Kontrol Cihazı ve Konfıgurasyonu 2 adet
KABLOSUZ AĞ Kablosuz Ağ Cihazı ve Konfıgurasyonu 150 adet
ÇAĞRI YÖNETİM SİSTEMİ ve Konfıgurasyonu 2 adet
Çağrı Yönetim Modülü 100 Device Base License 4 adet
Çağrı Sistemi Yönetim Yazılımı ve Entegrasyonu 1 adet
Çağrı Merkezi Sistemi Lisans 50 adet
Çağrı Sistemi IP Telefon ve Montajı 50 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle