• İhale No
    2011/17923
  • İhale Adı
    DEĞİŞİK EBATLARDA KUM VE MICIR ALIMI
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2011 15:00
  • İdare
    SULUOVA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KUM VE MICIR SATIN ALINACAKTIR

SULUOVA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

DEĞİŞİK EBATLARDA KUM VE MICIR ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/17923
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURIYET MAH. ATATÜRK BULVARI SULUOVA AMASYA
b) Telefon ve faks numarası : 3584172057 - 3584172060
c) Elektronik Posta Adresi : suluova@suluova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemelerin nakli Belediyemiz araçları ile maximum 25 km.’ye kadarki mesafeden yüklenicinin taş ocağı tesisinden veya deposundan teslim alınacaktır.
c) Teslim tarihi : İhale konusu mal alım işinin nakliyesi Belediyemize ait olarak teslim alınacaktır. Söz konusu malzemeler ihtiyaç dahilinde peyder pey alınacaktır. Yüklenici kısmi teslimat yapacaktır. Belediyemizin ihtiyacı olan malzeme 2 gün öncesinden yüklenici firmaya yazılı veya sözlü olarak bildirilecek olup, Yüklenici firmada ihtiyacımız olan malzemeyi tedarik ederek hazırlayacaktır.
Yüklenici Belediyemizin ihtiyacı olan malzemeleri Belediyemiz tarafından gönderilen araçların boş darası alınıp firmaya ait yükleyici ile yükleme yapıldıktan sonra kantarda tartım işlemi yapılacaktır. Akabinde malzeme irsaliyesi de kesilecektir.
Belediye yetkililerince her teslim alımında ihtiyaç duyulduğunda araç başka bir kantarda tartılacak. Tartım işi Belediyemizin belirleyeceği elektronik tartım kantarlarından birinde yapılacaktır. Tüm kantar tartım masrafları yükleniciye aittir. İhtiyacımız olan malzemenin teslim tesellüm anındaki ocak/depo çıkış kantarındaki tonaj ile Belediyemizin belirlemiş olduğu diğer kantarda yapılan tartıda teslim esnasındaki tonajdan/kg’dan düşükse Yüklenici firmanın da hatasının olmadığı anlaşılır ise düşük olan tonaj/kg üzerinden ödeme yapılacaktır. Belediye Başkanlığınca ihtiyaç duyulursa malzeme alımı için Yüklenici firmanın malzeme ocağına kontrol amaçlı bir görevli personel gönderilebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Suluova Belediyesi Meclis, Encümen Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 03.03.2011 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Yüklenici ocak ruhsatını ibraz edecektir



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi,

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Suluova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Suluova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YIKANMIŞ ELENMİŞ KUM 0-3 MM 1000,00 TON
YIKANMIŞ ELENMİŞ KUM 3-7 MM 200,00 TON
TEMEL MALZEME (YATAK MALZEMESİ) 0,2-12 MM 5000,00 TON
TEMEL MALZEME 0-25 15000,00 TON
19-25 MM A TİPİ 2000,00 TON
0-5 MM ELEK ALTI 15000,00 TON
05-12 MM B TİPİ 5000,00 TON