• İhale No
    2011/69146
  • İhale Adı
    DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI İHALESİ
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
Demirbaş Malzeme Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/69146
1-İdarenin
a) Adresi : Macunköy Bağdat Cad. No: 16 YENİMAHALLE ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123859700 - 3123862509
c) Elektronik Posta Adresi : asmihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara İl Halk Sağlığı Laboratuvar Müdürlüğü (İstasyon Mahallesi
Leylak Caddesi Or Sokak No: 2 Etimesgut/ANKARA)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
15 (onbeş) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden
15 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu ( Bağdat Caddesi
No:16 Macunköy Yenimahalle/Ankara
b) Tarihi ve saati : 24.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerce 9 Ocak 2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Sağlık Bakanlığı - Tıbbi Cihaz Yönetmeliği- Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihaz Yönetmeliği kapsamına giren ürünlerin: T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün barkod numaralarının teklif zarfında sunulması zorunludur. Teklif edilen malzemelerde TİTUBB Kaydı olduğuna ilişkin belgeleri bulunması zorunludur.
Şartname içerisinde yer alan demirbaş malzemelerden (TİTUBB) kaydı olmayan malzemelerin Teknik
Şartnamede istenen kalite belgeleri (CE ve-veya TSE vb) teklif zarfı ile sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Çekerocak için teklif veren firma Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır. Binoküler Laboratuvar Mikroskobu için Teknik Servis Yeterlilik Belgesi, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı onaylı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi olmalıdır.UV Lamba (Ortam Sterilizasyonu için ) TSE Hizmet Yeri Yeterlilik ve Sanayi Bakanlığı`ndan alınmış Servis Yeterlilik Belgeleri olmalıdır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Çekerocak için TSE 14175 standart belgesi olmalıdır. Dijital Sıcaklık Ölçer için cihazı kalibre eden firma TSE_EN-ISO/IEC 17025 standardından akreditasyon belgesine sahip olmalıdır. Dijital Sıcaklık ve Nem Ölçer için cihazı kalibre eden firma TSE_EN-ISO/IEC 17025 standardından akreditasyon belgesine sahip olmalıdır. Binoküler Laboratuvar Mikroskobu için CE sertifikası olmalıdır. Class II B2 Biyogüvenlik Kabini TS EN
12469 Standardına sahip olmalı ve belgelemelidir. UV Lamba (Ortam Sterilizasyonu İçin) CE Sertifikası olmalıdır.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile, İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir.
b) Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği; İstekli teklif edilen ürünün tedarikçi firması ya da istekli teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı olmadığı durumlarda ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB` a kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. Not: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı
dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünler için "a" ve "b" maddelerindeki belgeler aranmayacaktır. Ayrıca istekliler ilgili yönetmelikler kapsamında olmadığını teklif zarflarında beyan edeceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar getirdikleri veya getirecekleri ürünlerin teknik özelliklerini içeren broşür, katalog, vb ürün tanıtıcı belgeler sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Kurumları 1 Nolu
Döner Sermaye Saymanlığı (Plevne Sok. No:7 Ulus/ALTINDAĞ) veya Vakıfbank Samanpazarı Şubesi TR33
0001 5001 5800 7282 6509 02 İBAN numarasına doküman bedeli yatırıldıktan sonra dekont veya makbuz karşılığı Ankara İl Sağlık Müdürlüğü İhale Birimi (Bağdat Caddesi No:16 Macunköy Yenimahalle/Ankara) adresinden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara İl Sağlık Müdürlüğü İhale Birimi ( Bağdat Caddesi No:16
Macunköy Yenimahalle/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Çekerocak için 10 yıl yedek parça ve servis garantisi olmalıdır. Binoküler Laboratuvar Mikroskobu için garanti
süresinin bitiminden itibaren en az 10 yıl ücreti karşılığı yedek parça, bakım ve onarım garantili olmalıdır.Class II B2 Biyogüvenlik Kabini 10 yıl yedek parça ve servis garantisi olmalıdır. UV Lamba (Ortam Sterilizasyonu İçin) 10 yıl ücret karşılığında yedek parça garantili olmalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim