• İhale No
    2012/59863
  • İhale Adı
    DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mayıs 2012 10:00
  • İdare
    DR. LÜTFİ KIRDAR Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    17 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI
Eğitim Ve Araştırma Hastanesi-dr.lütfü Kırdar Kartal
Demirbaş Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/59863
1-İdarenin
a) Adresi : Semsı Denızer Cad. E-5 Üzerı Cevızlı Mevkıı Kartal İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164413900-1022 - 2163521578
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sbkeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği
Ayniyat Birimi
c) Teslim tarihleri : Yüklenici, alım konusu malların teslim programına uygun olarak teslimini sağlamak için, idarenin sözleşme imzalanmasına müteakip yazdığı işe başlama yazısının kendisine tebliğ edilmesiyle malların teminine başlayacak olup, en geç 20 gün içerisinde teslimi tamamlamış olmalıdır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yara ve
Yanık Tedavi Merkezi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
3. kaleme (Korumali Tasima Arabasi) teklif verecek olan istekliler; Sanayi ve Ticaret Bakanligi onayli Satış
Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini teklif zarfında sunacaklardır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
3. kaleme (Korumalı Malzeme Taşıma Arabası) teklif verecek olan isteklilerin, ihale konusu işe ilişkin ISO
9000 standardına göre alınmış seri kalite yönetim sistem belgesini ve TSE tarafından verilmiş Hizmet Yeterlilik
Belgesini ihale teklif zarfında sunmaları gerekmektedir.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)Istekliler, sartname maddelerine ayri ayri ve Turkce olarak sartnamedeki siraya gore cevap vereceklerdir.Bu cevaplar ". marka modeldemirbasi/cihazi teklifimizin Sartnameye Uygunluk Belgesi" basligi altinda teklif veren firmanin baslikli kagidina yazilmis ve yetkili kisi tarafindan imzalanmis olmalidir.Teknik sartnamede istenilen ozelliklerin hangi orjinal dokuman, prospektus veya katologda gorulebilecegi belirtilecek ve dokuman uzerinde teknik sartname maddesi isaretlenmis olacaktir.
b)İstekliler tarafindan, teklif ettikleri cihazlarin/demirbaslarin teknik ozelliklerinin gorulebilecegi orjinal teknik
dokuman ihale dosyasi icinde sunulacaktir.
c)Teklif degerlendirme sirasinda Isteklilerden, teklif ettikleri demirbaslarla/cihazlarla ilgili yazili olarak demonstrasyon istemi yapilabilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Lütfi Kırdar Kartal
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MALZEME TAŞIMA ARABASI (KÜÇÜK) 10,000 ADET
MALZEME TAŞIMA ARABASI 3,000 ADET
KORUMALI MALZEME TAŞIMA ARABASI 2,000 ADET
DOLAP 8,000 ADET
AŞI SAKLAMA DOLABI (BÜYÜK) 1,000 ADET
AŞI SAKLAMA DOLABI (KÜÇÜK) 3,000 ADET