-
-
İhale Adı
DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Ev ve Mutfak Ekipmanları
-
-
-
İhale Tarihi
25 Mart 2013 10:00
-
İdare
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
-
-
-
Yayın Tarihi
28 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ATA TÜRK ÜNİ VER Sİ TE S İ TIP F AK Ü LT ES İ
1-Öğrenci çalışma masaları, 2-Laboratuar çalışma masaları, 3-El yıkama evyeleri, 4-Askılı raf, 5-Sarf ve kimyasal malzeme deposu için raf sistemi, 6-Araştırma ve rutin çalışma masası, 7-Tezgah üstü dolap alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/23411
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Üniversitesi Merkez Kumpusu 25240 Yakutiye Erzurum
Merkez/Erzurum
b) Telefon ve faks numarası : 4422316508 - 4422360968
c) Elektronik Posta Adresi : tipfak@atauni.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Biyokimya Anabilim Dalı Laboratuarı ve Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı Laboratuarı Erzurum
c) Teslim tarihi : 26.06.2013 itibariyle malzemeler teslim edilmiş olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı İhale Salonu Erzurum
b) Tarihi ve saati : 25.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Alımı yapılacak malzemeler 2 (iki) yıl tam garantili olacaktır. İki yıl tam garanti sonrasında da 10 yıl boyunca
ücreti mukabilinde teknik servis hizmeti verilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
İhaleye katılacak firmaların aşağıdaki belgelerden herhangi birine sahip olması gerekmektedir.
1-TSE
2-İSO 9001 vs
3-CE belgesi
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhaleye katılacak firmalar malzemelerin kataloklarını, fotoğraflarını, teknik şartnameye cevaplarını ve referans listelerini ihale dosyasında bulunduracaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Atatürk Üniversitesi Tıp
Fakültesi Dekanlığı Akreditif Şefliği Erzurum adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 65 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Atatürk Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme DAire Başkanlığının TC Ziraat Bankası Erzurum Merkez Şubesindeki TR940001000112349411685004 Nolu Hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı Akreditif Şefliği Erzurum adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
1-Öğrenci çalışma masaları 2-Laboratuar çalışma masaları 3-El yıkama evyeleri 4-Askılı raf 5-Sarf ve kimyasal malzeme deposu için raf sistemi |
148 |
Adet |
1-Araştırma ve rutin çalışma masası 2-Tezgah üstü dolap |
90 |
Mt |