• İhale No
    2011/99797
  • İhale Adı
    DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
    Ev ve Mutfak Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Adana Çukurova Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    07 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Çu kuro v a Dr. Aş kı m Tüfe kç i D ev let H a st a nesi
Demirbaş Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/99797
1-İda re nin
a) Adresi : Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. Seyhan Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3222259329 - 3222272555
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi Ayniyat Ambar
Servisi
c) Teslim tarihi : Yüklenici, ihale konusu ürünleri tek parti halinde hastanemiz ayniyat ambar servisine sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on)
takvim günü içinde teslim edecek olup, söz konusu ürünlerden montajı yapılarak teslim edilmesi gerekenleri ise hastanemiz yetkili teknisyeni kontrolünde aynı süre içerisinde montajını yapıp, çalışır
vaziyette teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 25.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edilen ürünlerin katalog ve fotoğroflarını ihale dökümanları arasında sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çukurova Dr. Aşkım
Tüfekçi Devlet Hastanesi Malzeme Satınalma Servisi(Satınalma Komisyonu) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi Malzeme Satınalma Servisi (Satınalma Komisyonu) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
9000 BTÜ KLİMA 28,000 Adet
7000 BTÜ KLİMA 3,000 Adet
12.000 BTÜ KLİMA 36,000 Adet
24.000 BTÜ KLİMA 3,000 Adet
48.000 BTÜ KLİMA 7,000 Adet
BÜRO TİPİ BUZDLABI 8,000 Adet
HİDROLİK SEDYE 18,000 Adet
ŞEF KOLTUĞU (KOLÇAKLI) 40,000 Adet
SANDALYE 50,000 Adet
TELEVİZYON 19 İNÇ. 3,000 Adet
BİLGİSAYAR MASASI 30,000 Adet
MUAYENE MASASI 20,000 Adet
TEKERLEKLİ SANDALYE 10,000 Adet