• İhale No
    2013/92227
  • İhale Adı
    DEMİRBAŞ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev ve Mutfak Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DEMİRBAŞ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

DEMİRBAŞ MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/92227
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 0322 455 70 00 - 0322 455 70 32
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@adanakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Alım Yapan İdarelerin Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin bir parçası olarak ihale dokümanında yer alan idare bazında ihtiyaç listesine göre teslimat yapılacak olup İdarelerin ihtiyaç miktarları ihale yetkilisinin onayı ile (ilgili kısımda ihtiyaç sahibi idarenin ihtiyaç miktarı bildirilmese dahi) değiştirilebilecektir. İhale yetkilisi onayı ile ihtiyaç miktarında değişiklik yapılması durumunda ödeme teslim alan idarenin bağlı bulunduğu saymanlık müdürlüğünce yapılacaktır.İhale yetkilisi tarafından onay verilmeden idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olup teslimat yapılan idare tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz.Malın teslim alınması Muayene kabulü ve ödeme işlemleri ilgili idarelerce yapılacaktır. Gerektiği durumlarda Ceza kesintisi de Ödeme yapan ilgili idare tarafından yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.08.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekliler, teklif edilen malzemelere ait garanti süresince geçerli olmak üzere Yedek Parça Fiyat Listesini (TL olarak) kaşeli ve imzalı olaral teklif dosyasında sunacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teknik şartnamede numune talep edilen malzemelere ait numuneleri ihale sonrası numune teslim tutanağı karşılığı teslim edeceklerdir. İhale komisyonun yazılı talebi üzerine diğer ihale kalemleri içinde numune istenilebilir. Numuneler için her hangibir ücret talep edilmeyecektir..


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİLMÜDAHALE VE TEDAVİ ARABASI 5 ADET
ARKALIKSIZDÖNERLİ KOLTUK(TABURE) 20 ADET
BEKLEMEKOLTUĞU (ÜÇLÜ) 20 ADET
BÜROTİPİ BUZDOLABI 13 ADET
ÇALIŞMAKOLTUĞU (MEMUR TİPİ) 25 ADET
ÇALIŞMAKOLTUĞU (MÜDÜR TİPİ) 5 ADET
ÇALIŞMAKOLTUĞU (ŞEF TİPİ) 7 ADET
ÇAMAŞIRTOPLAMA ARABASI 5 ADET
ÇEKYAT 20 ADET
ÇÖPTOPLAMA ARABASI 3 ADET
DALGIÇDRANAJ POMPASI 1 Adet
DERİNDONDURUCU 1 ADET
DİJİTALKUMPAS 1 Adet
ELEKTİRİKLİSÜPÜRGE 1 ADET
FOTOKOPİMAKİNASI 2 Adet
HAVAPERDESİ(160 CM.LİK) 5 Adet
HAVAPERDESİ(180 CM.LİK) 2 Adet
HİLTİMATKAP 1 Adet
KALIPÇITAŞLAMA MAKİNASI 1 Adet
KLASİKTİP SANDALYELER 200 ADET
KLİMASPLİT 9000 BTÜ 10 ADET
KLİMASPLİT 12000 BTÜ 5 ADET
KLİMA-İNVERTERMONO SPLİT KLİMA (12000 BÜTÜ) 12 Adet
KLİMA-İNVERTERMONO SPLİT KLİMA (18000 BÜTÜ) 4 Adet
KLİMA-İNVERTERMONO SPLİT KLİMA (24000 BÜTÜ) 2 Adet
MERDİVEN(4+1 BASAMAKLI) 1 ADET
MERDİVEN(5+1 BASAMAKLI) 1 ADET
SABİTTELEFON 54 ADET
STANDARTSEDYELER 10 ADET
SUSEBİLİ CİHAZI 10 ADET
ŞARJEDİLEBİLİR KÜÇÜK EL MATKAPI VİDALAMA 1 ADET
TEKERLEKLİHASTA TAŞIMA SANDALYELERİ 20 ADET
TELEFONTELSİZ TİPİ 24 ADET
TELEVİZYON(110 EKRAN) 8 ADET
TELEVİZYON(37 EKRAN) 190 ADET
UYDUALICISI RECEİVER 10 Adet