• İhale No
    2011/127151
  • İhale Adı
    DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Eylül 2011 14:00
  • İdare
    Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    18 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A ğ rı Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M erkezi
Mal Alımı, Demirbaş ve Tıbbi Sarf Malzeme, 23 Kalem alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/127151
1-İda re nin
a) Adresi : Fırat Mahallesı Erzurum Caddesı Sgk Müdürlügü Karsısı 0 04100
Ağrı Merkez Ağrı
b) Telefon ve faks numarası : 4722156616 - 4722156676
c) Elektronik Posta Adresi : agriadsm@agriadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Birer adet RVG Röntgen Cihazı Patnos, Tutak, Hamur Devlet Hastanelerine ve Poşetleme Cihazının biri Patnos Devlet Hastanesine çalışır bir vaziyette teslim edilecetir. Diğer Malzemeler
ise Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 10 (on) gün içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimlik Odası
b) Tarihi ve saati : 05.09.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Demirbaşlar en az 2 (iki) yılı garantili olacaktır. Ücretsiz garanti süresinin bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça ve teknik servis sağlanacağı üretici veya temsilci veya varsa yetki verilen satıcı firma tarafından sözleşmede taahhüt edilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
28'lik Dişler, Bilimsel bir Kurum tarafından onaylanmış Makro Kesit İnceleme raporuna sahip olmalıdır. Aşınmaya karşı yeterli sertlikte olup, Brinell sertlik derecesi en az 26 olmalı ve sertlik raporu ile makro kesit incelem raporu teklif sırasında satın alma komisyona sunulmalıdır
4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin UBB kayıtların teklif dosyalarında ihale komisyonuna sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen tıbbi sarf malzemelerin numuneleri ihale saatinden önce satın alma birimine tutanak karşılığı
teslim edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin Vakıf Bankası Ağrı Şubesi TR570001500158007293685675 Iban Nolu Adsm Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler tekliflerini ayrıca ihale bilgi sisteminden e-teklif olarak XLM Formatında cd ortamında ihale
dosyasıyla birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Engelli Sandalyesi 2,000 Adet
Otomatik Sıcaklık ve Nem Ölçer 3,000 Adet
Poşetleme Cihazı 3,000 Adet
RVG Röntgen Cihazı 3,000 Adet
Alginat Karıştırma Cihazı 8,000 Adet
Cila Motoru 1,000 Adet
Pembe Mum 200,000 Kutu
28'lik Diş Takımı 1000,000 Takım
Bas Plak 20,000 Kutu
Kompozit Zımparası 30,000 Kutu
Muhtelif Elmas Frez 3000,000 Adet
Ateş Spatülü 30,000 Adet
Mandren (Zımpara İçin) 40,000 Adet
Çelik Separe 30,000 Adet
Canavar Frez 30,000 Adet
Kroşe Pensi 40,000 Adet
Elevatör (Bien) 50,000 Adet
Elevatör (Cryer) 50,000 Adet
Davye Takımı (10'lu) 40,000 Takım
Delikli Frez Kutusu 40,000 Adet
Trommel 25,000 Adet
Diş Küveti 40,000 Adet
Okluzör 80,000 Adet