DEMİRBAŞI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Adna n M endere s Üniv er sit e si U y g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
3 Kalem Hastane Demirbaşı Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/124787
1-İda re nin
a) Adresi : Adnan Menderes Ünıversıtesı Merkez Kampüsü Aytepe 1 09010
Aydın Merkez Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256 - 2562148395
c) Elektronik Posta Adresi : hastane@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
30 (otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 30 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Başhekimlik toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 06.09.2011 - 13:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde
vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilecek cihazın bakım onarımları ile ilgili olarak ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış TS teklif 13011 yetkili servisler, sağlık sektöründe kullanılan cerrahi aletler için kurallar standardına uygun olduğunu belgelemek için TSE den alınmış "Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi" veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi"
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilecek aletlerin bakım onarımları ile ilgili olarak ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış TS teklif 13011 yetkili servisler, sağlık sektöründe kullanılan cerrahi aletler için kurallar standardına uygun olduğunu belgelemek için TSE den alınmış "Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi" veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi"
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uygunluğunu taahhüt etmek için teknik şartname maddelerine sırayla cevaplanmış Teknik şartnameye Uygunluk Belgesi verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır.Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesinde kendi teklif ettiği sistemi tanımlayacak şekilde cevaplanan maddelerin her biri için, yeterli bilginin bulunduğu orijinal katalog,broşür,
.vb. dokümanlardaki sayfa numarası, paragraf ve satır bilgileri parantez içerisinde belirtilmelidir, ayrıca bu özellikler orijinal katalog,broşür,
.vb. üzerinde işaretlenmelidir.
b) Teklif edilen acil arabaları için numune verilecektir. Numuneler hastane deposuna ihale saati öncesi teslim edilecek,edildiğine dair makbuz/tutanak ihale dosyasında verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adnan Menderes
Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hepalı Filtreli Filtrasyon Ünitesi | 7,000 | adet |
Derin Dondurucu | 1,000 | adet |
Acil Arabası Alımı | 7,000 | adet |
DEMİRBAŞI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama Ve Araştırma Hastanesi
Demirbaşı Malzeme Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/124787
1- İda re nin
a) Adresi : Adnan Menderes Ünıversıtesı Merkez
Kampüsü Aytepe 1 09010
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256 - 2562148395 c) Elektronik posta adresi : hastane@adu.edu.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 17.08.2011 - 1915
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu İhale Bülteni - 17.08.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İhale İlanının 4.3.1.1 maddesi ve 4.3.1.2 maddesı aşağıdakı gibi yenıden düzenlenmişdir.
Teklif edilecek cihazların bakım ve onarımları ile ilgili olarak ihale tarihi itibarıyle geçerlilik süresini doldurmamış TS 12426 yetkili servisler ,Tıbbi cihazlar için kurallar standartına uygun
olduğunu belgelemek için TSE den alınmış " Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi " veya Sanayi ve Ticaret
Bakanlığından alınmış " Satış Sonrası Yeterlilik Belgesi