İhale Dosya Nu. | : | 2017-12 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | DEN200917 PROJE NUMARALI DETAM BASKANLIGININ AYDINLATMA ARIZASI ONARIMLARI KAPSAMINDA ARMATÜR ALIMI |
İlan Kategorisi | : | ABAJURLAR VE LAMBALAR (Ampuller) |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel: Fax:TUZLA BAKIM ONARIM K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ISTANBULISTANBUL |
İhale Tarihi * | : | 19.02.2017 |
İhale Saati * | : | 16:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.02.2017 |
İhale Türü | : | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 112786 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'nın düzenlediği ödeme evrakları ile TUZLA PIYADE OKULU saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,517(%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (IKI) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL `A teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 19/02/2017 saat 16:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Iletisim Numarasi : 0 216 395 26 30 (Dahili (Teknik Konular:2721-2722) (Mali Konular:2710-2711-2712))
Faks Numarasi : 0 216 446 02 58
E-posta : aersen@dho.edu.tr, hbildiren@dho.edu.tr
İlgili harcama talimatı no: 12
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270497465 | ARMATUR,AYDINLATMA(SIVA ÜSTÜ T5 2X28W.220V 50HZ ELEKTRONIK BALASTLI COSQ 0,95 CLASS 1 LAMBALARIYLA BIRLIKTE KOMPLE OLACAK)(NUMUNEYE GÖRE) DETAY: NAME: ARMATUR,AYDINLATMA |
AD | 20 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|