İhale Dosya Nu. | : | 2018-81 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI BÜNYESINDE EGITIM VE ÖGRETIM GÖREN ASKERI ÖGRENCILER ILE SÖZLESMELI ERBAS/ERLERE VERILMEK ÜZERE AYRAN ALIMI , MAL ALIMI. |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | PIYADE OKULU KOMUTANLIGI-TUZLA/ISTANBUL |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:0.216.3952630dh:2600 Fax:0.216.446 50 30DENIZ HARP OKULU K.LIGI IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ISTANBULISTANBUL |
İhale Tarihi * | : | 14.08.2018 |
İhale Saati * | : | 09:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 08.08.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | EKM INTERNET SITESI |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 129731 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DZ.HARP OKULU K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimla ilgili sözlesme yapilacak olup, teminat alinmayacak ve noter tasdiki aranmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DZ.HARP OKULU K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Piyade Okul Komutanligi-Tuzla Istanbul saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Toplamda en düsük fiyati teklif eden istekliden alim yapilacaktir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın (Ayran Alimi Teknik Istek ve Özellikleri Listesi ile Sözlesme Tasarisina uygun olarak tedarik edilecektir) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip Ekli Teknik Istek ve Özellikler Listesinde belirtilen periyotlarda ve zamanlarda teslim edilecektir takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde Deniz Harp Okulu Komutanligi koordinatör personeline (Ikm.Asb.Kd.Çvs.Ugur ALA ve De.Me.Savas BARS (Tel. : 0216 395 26 30 Dahili : 2253/2256)) teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 14/08/2018 saat 09:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler:
a. Istekli firmalarin yasaklilik kontrolleri yapilacak olup, yasakli firmalarin teklifleri degerlendirme disi birakilacaktir.
b. Bahse konu alim Ayran Alimi Teknik Istek ve Özellikleri Listesi ile Sözlesme Tasarisina uygun olarak tedarik edilecektir.
c. Alim konusu mallar Dz.H.O.K.ligi Ögrenci Yemekhanesine Ekli Teknik Istek ve Özellikler Listesinde belirtilen periyotlarda ve zamanlarda teslim edilecektir.
ç. 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d. Teklif mektuplarinda mutlaka firma telefon, belgegeçer, e-posta adresi, vergi numarasi ile yetkilinin adi ve soyadi mutlaka bulunacaktir.
e. Teklif mektuplari imzali olarak (teklif mektubunun imzali nüshasinin fotografi çekilerek/
taranarak) dhoihalekombsk@dho.edu.tr e-posta adresine gönderilebilecektir.
f. Koordinatör personel Ikm.Asb.Kd.Çvs.Ugur ALA ve De.Me.Savas BARS (Tel. : 0216 395 26 30 Dahili: 2253/2256)`dir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz dhoihalekombsk@dho.edu.tr , telefon numaramiz 021 63952630 , faks numaramiz 021 64465030
İlgili harcama talimatı no: 81
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270048662 | AYRAN POSET | AD | 140000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
İhale Dokümanını İndirmek İçin Tıklayınız
İhale Dokümanını İndirmek İçin Tıklayınız
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|