İhale Dosya Nu. | : | 2018-27 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | DENIZ HAVA KOMUTANLIGI MEDAS ODASI II NOLU KONTROLLÜ BÖLGESI IÇIN MAL ALIMI. |
İlan Kategorisi | : | MUHTELIF ÇESITTE DIGER MADDELER |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 2 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:262 3713880 Fax:262 3713888DZ.HAVA K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | KOCAELIKOCAELI |
İhale Tarihi * | : | 08.05.2018 |
İhale Saati * | : | 10:30 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 07.05.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 126910 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın - süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 30 (OTUZ) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 08/05/2018 saat 10:30 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 1000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (10 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
DENIZ HAVA K.LIGI MAL ALIMI TEKNIK TANIMLAMA DÖKÜMANI
ISIN NEVI: Deniz Hava K.ligi baglisi dokuz adet birligin MEDAS odalarina 2 Numarali Kontrollü bölge kriterlerini kazandirmak maksadiyla asagida belirtilen özelliklerde kapi ve pencere parmakliklarinin yapilmasini müteakip yüklenici firma tarafindan yerinde teslimi Deniz Hava Komutanligi-Kartepe/KOCAELI`de yapilacaktir.
1. MALZEME VE ARIZANIN TANIMI:
a. 9 adet çift satih madeni kapi, çift kilit sistemi, kontrollü giris sistemi, kapi otomati, çagirma butonu, gözetleme dürbünü.
b. 9 adet odada bulunan pencerelere demir parmaklik ve fens teli.
2. DIGER HUSULAR:
a. Kapilar sütlü kahverengi firinlanmis boya ile boyanacak,
b. Kapilarda kapi hidroligi olacak,
c. Kapilar çift satih, iki satih arasi 45 mm olacak,
ç. Kapilarda biri otomatli olacak sekilde çift kilit mekanizmasi olacak,
d. Tüm kapilarda gözetleme dürbünü olacak.
e. Kapilarin üzerine fleksi malzeme ile ?2 NUMARALI KONTROLLÜ BÖLGE? ve ?YETKISIZ PERSONELIN GIRMESI YASAKTIR? (beyaz zemin/kirmizi/arial/kalin yazi ile) ibarelerini içeren ikaz levhalari olacak,
f. Pencerelerde kullanilacak demir 10x15 cm ebadinda aralikli 1 cm?lik demir ile yapilacak,
g. Tüm pencere parmakliklari 1x1 cm ebadinda gözenege sahip tel kafes ile kaplanacak,
g. Alarm sistemi bulunacak odalarin kablolama, alarm sistemi ve kayit cihazlari yapilacak,
h. Malzemelerin tesliminden önce fiziki olarak muayenesi idare tarafindan yapilacaktir.
i. Teslim süresi sözlesme imzalanmasini müteakip 30 takvim günü olacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : DENIZ HAVA KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz dzhv@dzkk.tsk.mil.tr , telefon numaramiz 262 3713880 , faks numaramiz 262 3713888
Isin ilgilisi: BT ASB.KD.BÇVS. OSMAN DEMIREL 0262 371 38 80 Dahili:1572
İlgili harcama talimatı no: 27
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | DA0227136 | KAPI METAL 90X200CM | AD | 9 | ||||
2 | DA9000140 | PARMAKLIK PENCERE DEMIR 210X60 | AD | 9 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|