İhale Dosya Nu. | : | 2018-48 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | DENIZ HAVA KOMUTANLIGI MERKEZ KAZAN DAIRESI BUHAR KAZANININ YUMUSAK SU ARITMA SISTEMININ BAKIM/ONARIMININ YAPILMASI IÇIN HIZMET ALIMI. |
İlan Kategorisi | : | SU TASFIYE VE KANALIZASYON CIHAZLARI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:262 3713880 Fax:262 3713888DZ.HAVA K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | KOCAELIKOCAELI |
İhale Tarihi * | : | 16.07.2018 |
İhale Saati * | : | 12:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 12.07.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 128691 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın - süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10(ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 16/07/2018 saat 12:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
ISIN TANIMI:
MÜNFERIT ISTEKLER:
1. Sistem Bakimi Reçine Degisimi:
1.1 Katyonik Reçine ve Degisimi: Reçine özellikleri,
1.2 Fiziksel hali: Kehribar, yari saydam küresel boncuklar Matriks Stiren-DVB, jel özelliklerinde
olacaktir,
1.3 Fonksiyonel grup: Sulfonik asit Na+ formu özelliklerinde olacaktir,
1.4 Toplam hacim kapasitesi: min. 2.0 eq/l kgr/ft3, CaCO3 olarak:43,7 pH:7,0-10,5 özelliklerinde
olacaktir,
1.5 Nem tutma kapasitesi: % 44-18 özelliklerinde olacaktir,
1.6 Partikül yogunlugu: 1,28 g/mL özelliklerinde olacaktir,
1.7 Sevk yogunlugu: 820 g/L özelliklerinde olacaktir,
1.8 Yumusatma valfinin yetkili serviste kontrolü / bakimi, gerekiyor ise degisimi yaptirilacak ve
saglamligina dair onaylanmis kontrol edilmistir formu idareye teslim edilecektir,
1.9 Tuz emis pistonu bakimi, gerekiyor ise degisimi yaptirilacak ve tuz tanki samandira bakimi yapilacak.
2. Yumusatma Cihazi Kum Degisimi:
2.1 Kuartz Kum ve Degisimi: (7-5 mm) Kaba Çakil 5 Kg/tank,
2.2 (5-3 mm) Orta Çakil 3 Kg/tank,
2.3 (3-1 mm) Ince Çakil 3 Kg/tank,
2.4 (0,4-0,8 mm) Ince Kum 5 Kg/tank özelliklerinde olacaktir,
DENETIM VE MUAYENE
1. Denetim ve muayeneler, yürürlükte olan ?TSK Mal Alim ve Denetim, Muayene ve Kabul Yönergesi? esaslarina göre yapilacak.
2. Muayene esnasinda lüzumlu her türlü alet araç gereç test ve ölçme cihazi sarf malzemeleri doküman test masraflari dahil olmak üzere yüklenici tarafindan temin edilecektir.
3. Muayenelerde kullanilacak tüm test ve ölçü aletlerinin kalibrasyonun yapildigina dahil akredite firma/kurum veya kurulusun muayene esnasinda geçerliligi bulunan belge muayeneler sirasinda Kabul Komisyonuna ibraz edilecektir.
4. Muayene esnasinda dizayn ve imalat hatalari sonucunda meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur.
5. Tüm belgeler yüklenici firma tarafindan yazili olarak taahhüt edilecek hususlar, üretici firma dökümaninna dayanilarak yazili olarak taahhüt edilecektir.
6. Yüklenicinin sözlesmeyi imzalama tarihinden itibaren 10 (On) gün süre içerisinde isi idareye teslim edecektir.
DENETIM VE MUAYENE METOTLARI
Güncel TSE standartlarina göre yapilacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : DENIZ HAVA KOMUTANLIGI Satinalma Komisyon Baskanligi
Tel: 0.262.353 37 73
Fax: 0.262.371 38 88
NOT 3: UZMAN PERSONEL : KZN.ASB.KD.BÇVS.ALI HÜNDÜR TEL: 02623713881/82 DAH : 2156
İlgili harcama talimatı no: 48
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | - | TANDEM SU YUMUSATMA ÜNITESI | AD. | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|