• İhale No
    2014/31083
  • İhale Adı
    DEPREM KAYIT CİHAZI VE YAN EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Nisan 2014 10:30
  • İdare
    BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    24 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DEPREM KAYIT CİHAZI VE YAN EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR

BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Kuvvetli Yer Hareketi Kayıt Cihazı ve Yan Ekipmanları Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/31083
1-İdarenin
a) Adresi : Kızılırmak Mah. Ufuk Üniversitesi Cad. No:12 Çukurambar ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122582323 - 3122852712
c) Elektronik Posta Adresi : ulubey.ceken@afad.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kuvvetli Yer Hareketi Kayıt Cihazı 50 Adet Deprem Kayıt İstasyon Kabini 80 Adet Deprem Kayıt İstasyon Yerinin Hazırlanması 80 Adet Topraklama 80 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Teknikşartname Ek:1 listede ki yerler.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 150 gün içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kızılırmak Mah. Ufuk Üniversitesi Cad. No:12 Çukurambar - ÇANKAYA / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 22.04.2014 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yüklenici, garanti süresi içerisinde Ankara Merkezde kurulacak olan Sistemin tüm bileşenlerinin (Sensör, Sayısallaştırıcı, GPS, İstasyon Kabini, Topraklama, yazılımlar vb.) performansını yüksek tutmak üzere, kendi teknik bakım-onarım standartlarına uygun ilgili test programlarını tatbik edecek ve gerekli gördüğü ayarlama, temizleme ve parça değişikliğini yaparak donanımın ve yazılımın tüm birimlerinin kesintisiz ve verimli çalışmasını sağlayacaktır.
 Garanti kapsamı süresince oluşacak arızalar, Yüklenicinin bildireceği faksa DDB’nca haber verilecektir. Yüklenicinin belirtilen müddet içinde işe müdahale etmediği hallerde durum, DDB elemanlarınca bir tutanak ile tespit edilecek ve idari şartnamede belirtilen hususlara uygun olarak işlem yapılacaktır. Arıza bildirim tarihi olarak DDB faksının onay raporundaki tarih esas alınacaktır. Yüklenici, faksının arızalı olduğunu iddia ederek bir hak talebinde bulunamayacaktır.
 Yüklenici firma en az 5 yıl boyunca ücreti karşılığı yedek parça garantisi vermelidir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü deprem kayıt cihazı satım işi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kızılırmak Mah. Ufuk Üniversitesi Cad. No:12 Çukurambar Çankaya/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kuvvetli Yer Harekat Kayıt Cihazı 50 adet
Deprem Kayıt İstasyon Kabini 80 adet
Deprem Kayıt İstasyonu Kabini Yerinin Hazırlanması 80 adet
Topraklama 80 adet