DERİ ALERJİ TESTİ VE TER TESTİ KİT MALZEMESİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M er sin Do ğ u mev i V e Ço cu k H a st a ne si
Deri Alerji Testi ve Ter Testi Kit Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/31605
1-İda re nin
a) Adresi : Halkkent Mh. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:23/A Toroslar
Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3242230701 - 3242238002
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersinkadindogumcocuk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ayniyat
Saymanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlar, ihtiyaca göre
peyderpey teslim edilerek 31.12.2012 tarihinde sona erer.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Konferans
Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen ürünler T.C. Sağlık Bakanlığının belirlediği 93/43 EEC ya da 98/79 EEC kapsamındaki ürünler ise T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olan Ulusal Bilgi Bankası ( UBB ) koduna sahip olmalıdır ve firmalar, üretici veya ithalatçı ise ilgili ürüne ait firma tanımlayıcı kodunu, bayi ise ilgili ürüne ait üreticinin/ithalatçının yetkili bayisi olduğunu gösteren bayi kodunu teklif dosyalarında ibraz edeceklerdir.
1. Kalem Deri Allerji Testine teklif verecek olan istekliler, allerji ürünlerinin ülkemizde kullanıma sunulabilmesi için Beşeri Tıbbi Ürünler Ruhsatlandırma Yönetmeliği'ne uygun olarak ruhsatlarını ihale dosyasında
sunmalıdırlar.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif dosyalarında malların özelliklerinin görülebileceği orijinal katalog ve gerekli dökümanları
(katalog ve teknik dökümanlar türkçe veya orjinal dilde olabilir) ve teknik şartnameye cevap vermelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Kadın Doğum ve
Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesindeki
48404672-5001 No'lu Hesaba (IBAN Numarası: TR130001000207484046725001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla
gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma
Komusyon Başkanlığı. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Geçici teminatların daha önce yatırıldığı 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı bünyesindeki Saymanlık veznesi
kapanmış olduğundan,Teminat ödemeleri ile Sözleşme Karar pulu ve Damga verğisi ödemeleri artık T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesindeki 48404672-5001 No'lu Hesaba (IBAN Numarası: TR130001000207484046725001) yatırılması gerekmektedir.Zamanlama açısından gerekli önlemlerin tarafınızdan alınması önemle rica olunur
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
DERİ ALERJİ TESTİ | 1.500,00 | HASTA |
TER TESTİ KİT MALZEMESİ | 400,00 | ADET |