• İhale No
    2020/412529
  • İhale Adı
    DESTEK PERSONELİ İÇİN KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI (Güvenlik, Bilgi İşlem, Temizlik, Veriş Giriş, Karşılama - Yönlendirme Personelleri)
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Eylül 2020 10:00
  • İdare
    Silifke Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Ağustos 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DESTEK PERSONELİ İÇİN KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI (GÜVENLİK, BİLGİ İŞLEM, TEMİZLİK, VERİŞ GİRİŞ, KARŞILAMA - YÖNLENDİRME PERSONELLERİ)

DEVLET HASTANESİ -SİLİFKE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

DESTEK PERSONELİ İÇİN KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI (Güvenlik, Bilgi İşlem, Temizlik, Veriş Giriş, Karşılama - Yönlendirme Personelleri) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/412529
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -SİLİFKE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Bolacalıkoyuncu Mahallesi Bolacalıkoyuncu Sokak No:434 33940 TAŞUCU SİLİFKE/MERSİN
c) Telefon ve faks numarası : 3247141159 - 3247145603
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : DESTEK PERSONELİ İÇİN KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI (Güvenlik, Bilgi İşlem, Temizlik, Veriş Giriş, Karşılama - Yönlendirme Personelleri)
b) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kısım - DESTEK PERSONELİ İÇİN KIYAFET VE EKİPMAN ALIMI (Güvenlik, Bilgi İşlem, Temizlik, Veriş Giriş, Karşılama - Yönlendirme Personelleri)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Silifke Devlet Hastanesi Başhekimliği (İdarenin ilgili deposuna/birimine)
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 2 ay içerisinde tek seferde alım yapılacak olup İdaremizce talep yapıldıktan sonra 20 takvim günü içinde yüklenici, idarenin göstereceği yere mal/iş kalemini ihale dokümanları ve Mer'i mevzuata uygun olarak teslim edecektir. Teslimatlar mesai günleri içerisinde 08.00 ile 16.00 arasında yapılacaktır. Teslimata ilişkin kargo vb bütün giderler yükleniciye ait olacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihidir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 01.09.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Silifke Devlet Hastanesi Başhekimliği İhale Odası - Bolacalıkoyuncu Mahallesi Bolacalıkoyuncu Sokak No:434 33940 SİLİFKE / MERSİN


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İhale sonrası İdaremizin EKAP üzerinden talebi ile Ekonomik açıdan en avantajlı 1. ve 2. Olabilecek teklif sahiplerinden İhtiyaç listesinde yer alan;

 “1.Kısım Güvelik Kıyafet ve Ekipmanının” 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ve 12. Kalemleri,

“2.Kısım Bilgi İşlem Personel Kıyafetine”

“3. Kısım Temizlik Personel Kıyafetinin” 7. Ve 8. Kalemlerine numune istenecektir. İstekli ilgili kalemler için en az 1 (bir) adet numuneyi üzerine kısım ve kalem numarasını yazmak sureti ile belirtilen tarihe kadar Sağlık Tesisimiz Satın Alma Birimine teslim edecektir. Belirtilen tarihe kadar Numune teslim etmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
İstekli tarafından verilen numuneler, Sözleşme konusu ürünlerin İdare tarafından tamamının teslim alınmasından sonra iade edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kışlık Gömlek (Güvenlik) 15 adet
Yazlık Tişört (Güvenlik) 15 adet
Yazlık Pantolon (Güvenlik) 15 adet
Yün Kazak (Güvenlik) 15 adet
Mont (Güvenlik) 15 adet
Kep (Güvenlik) 15 adet
Kravat (Güvenlik) 15 adet
Bere (Güvenlik) 15 adet
Kemer (Güvenlik) 15 adet
Eldiven (Güvenlik) 15 çift
Kışlık Bot (Güvenlik) 15 çift
Yazlık Ayakkabı (Güvenlik) 15 çift
El Telsizi (Güvenlik) 15 adet
El Dedektörü (Güvenlik) 15 adet
Jop (Güvenlik) 15 adet
Kelepçe (Güvenlik) 15 adet
El Feneri (Güvenlik) 15 adet
Yazlık Çorak (Güvenlik) 15 çift
Kışlık Çorap (Güvenlik) 15 çift
Düdük (Güvenlik) 15 adet
Emniyet Şeridi (Güvenlik) 2 rulo
Yağmurluk (Güvenlik) 15 adet
Forma (Donanım-Bilgi işlem) 20 adet
Üst Forma Kışlık (Temizlik) 100 adet
Tişört Yazlık (Temizlik) 200 adet
Alt Forma Yazlık (Temizlik) 200 adet
Alt Forma Kışlık (Temizlik) 100 adet
Çizme (Temizlik) 100 çift
Yağmurluk (Temizlik) 4 adet
Koruyucu Eldiven (Temizlik) 5 çift
Tıbbi Atık Koruyucu Kıyafet (Temizlik) 4 adet
Sandalet Terlik (Temizlik) 100 çift
Pantolon Kışlık (Veri Giriş ) 50 adet
Pantolon Yazlık (Veri Giriş ) 100 adet
Gömlek (Veri Giriş ) 50 adet
Tişört (Veri Giriş ) 100 adet
Ceket (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet
Kazak (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet
Pantolon Yazlık (Karşılama-Yönlendirme) 10 adet
Pantolon Kışlık (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet
Gömlek Kışlık (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet
Tişört (Karşılama-Yönlendirme) 10 adet
Fular (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet
Kravat (Karşılama-Yönlendirme) 5 adet