DEVAMLILIK SİSTEMİ VE EUROVİSİON BAĞLANTI MERKEZİ SİSTEMİ YENİLENMESİ İŞİ SATIN ALINACAKTIRTÜRKİYE RADYO VE TELEVİZYON KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞIAna Kumanda Merkezi 4 adet Devamlılık Sistemi ve Eurovision Bağlantı Merkezi Sistemi Yenilenmesi İşi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/166075 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | TRT SITESI TURAN GÜNES BULVARI 06109 OR-AN ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 312 4634223 ve 463 40 10 ve 463 40 16 - 3124634207 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ozlem.pekdemir@trt.net.tr ve hanife.sayilir@trt.net.tr ve sibel.demir@trt.net.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | TRT Sitesi Devamlılık Binası Oran/Ankara /TÜRKİYE |
c) Teslim tarihi | : |
Malın teslim süresi işe başlama tarihinden itibaren montaj dahil 200 (ikiyüz) takvim günüdür. Mal teslimatı, teslim süresi içinde olmak kaydıyla toplam 5 grup için toplam en fazla beş partide yapılacaktır.
1. Devamlılık Stüdyosu
1.1 Teçhizat
1.2 Montaj
1.3 Devamlılık Masası Kullanıcı Eğitimleri
2. Devamlılık Stüdyosu
2.1 Teçhizat
2.2 Montaj
3. Devamlılık Stüdyosu
3.1 Teçhizat
3.2 Montaj
4. Devamlılık Stüdyosu
4.1 Teçhizat
4.2 Montaj
5. Eurovision Bağlantı Merkezi
5.1 Teçhizat
5.2 Montaj
1) Kontrol teşkilatının son grup için hazırladığı müspet rapor İdare tarafından onaylanana kadar, 200 (ikiyüz) takvim günü içinde sistemin temini, montajı, kontrol teşkilatı muayeneleri ve Devamlılık Masası Eğitimi yapılacaktır.
2) Geçici Kabul Muayeneleri ve Birim Fiyat Teklif Cetvelindeki “Eğitim” başlığı altındaki Eğitimler için geçen süreler yükleniciye verilen işin süresine (200 takvim gününe) dahil değildir.
3) Kontrol teşkilatının son grup işe ait müspet raporunun İdare tarafından onaylanmasının ardından İdare tarafından bildirilecek tarihten itibaren 30 (otuz) takvim günü içerisinde ya da Kontrol teşkilatı müspet raporunun İdare tarafından onaylanmasının ardından İdare tarafından henüz bir tarih bildirilmediği hallerde İdarenin onay vermesi kaydıyla yüklenicinin teklif edeceği tarihlerde Birim Fiyat Teklif cetvelinde Eğitim geçen tüm eğitimler verilecektir.
DDP Vasıtasıyla Depo (Teslim adresi) Teslimi şeklindeki alımda Gümrük işlemleri Yüklenici tarafından yapılacaktır.
Ancak, Yüklenicinin talebi ve İdarenin uygun görmesi halinde; gümrük ve ilgili diğer işlemler İdare tarafından yapılabilecektir. Bu takdirde, teslimi yapılacak olan malın İstanbul/Ankara Gümrük Müdürlükleri veya İstanbul Serbest Bölge Gümrük Müdürlükleri’ne sevk edilmiş olması gerekmektedir.
Gümrük işlemlerinin İdare tarafından yapılması halinde; Yüklenici, gümrük işlemleri ile ilgili olarak yapılabilecek muhtemel masraflar [TSE, DTS, ÖTV, Kültür Bakanlığı Fonu, Gümrük ve Damga Vergisi, Ardiye ve Ordino ücreti, resim, harç, her türlü ulaşım gideri, gümrük komisyon masrafı (CIF bedel üzerinden 300.000.- EURO’ya kadar olan kısım için %0,5, üzeri içinse %0,3)] ile gümrük işlemleri için görevlendirilecek Kurum personelinin konaklama, yol, harcırah vb. masraflarına karşılık olarak İdarece bildirilecek tutardaki avans bedelini, ilgili bankanın ithal evraklarını İdareye ulaştırmasından ve ithalat masraflarının yaklaşık olarak belirlenerek yükleniciye faks ile bildirilmesinden bir işgünü sonra İdarenin banka hesabına veya veznesine yatıracaktır. Söz konusu avansın tespit edilmesi için (Serbest Bölge alımları hariç) yüklenicinin ithalat konusu malın G.T.İ.P numarasını İdareye bildirmesi gerekmektedir. İstenilen avansın yeterli gelmemesi halinde ilave bedel talep edilecektir. İdare gümrük işlemlerini müteakip yapmış olduğu masrafları bir liste halinde Yükleniciye bildirilecek ve varsa avans aldığı miktardan kalanını Yükleniciye iade edecektir.
Gümrük işlemlerinin İdare tarafından yapılması halinde Yüklenici, gümrük işlemlerinin tamamlanmasından sonra, ithalatı yapılan malı Gümrük sahasında teslim alarak, teslimat adresine sevk edecektir.
Yüklenici, teçhizatın teslim yerine kadar taşınması ve gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi ile ilgili riziko ve giderler ile teçhizatın montajı yapılarak İdareye teslimine kadarki tüm riziko ve giderlerden sorumludur.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TRT Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı İhale Komisyonu Toplantı Salonu 3.Kat C Blok 06109 ORAN/ ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 26.12.2013 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
|
Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
|
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
(1)İstekliler teklifleriyle birlikte “Teknik Şartnameye Cevaplar” belgesini vereceklerdir. (2)İstekliler teklifleriyle birlikte teklif ettikleri cihazlara ait teknik özellikleri içeren katalogları basılı olarak vereceklerdir. (3) Gerekli görüldüğü takdirde idare ihale değerlendirme sırasında teklif edilen ürünlerin teknik ve fonksiyonel özelliklerini görmek amacıyla istekliden tanıtım talep edebilecektir. (4)Tanıtım istenen hususlarda Teknik Şartname’ye verilen cevaplar, katalog değerleri ve tanıtım sırasındaki tespitler arasında çelişki olursa tekliflerin değerlendirilmesinde tanıtım sırasındaki tespitler esas alınacaktır. (5)Tanıtım istenmeyen hususlarda, Teknik Şartname’ye verilen cevaplarla sunulan kataloglar arasında çelişki olursa tekliflerin değerlendirilmesinde katalog değerleri esas alınacaktır |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Yayıncılık (broadcast) sektöründe kullanılan her türlü video, ses veya bilgisayar tabanlı yapım veya yayın sistemlerinin kurulum dâhil satışı veya kurulum hizmetleri, |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ ve www. trt.net.tr adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
TRT Genel Müdürlüğü Genel Sekreterlik Genel Evrak ve İç Dağıtım Servisi 06109 TRT Sitesi ORAN/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.