İhale Dosya Nu. | : | 2017-126 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | DHO K.LIGINDA 5 AD.VE ARMERKOMDA 1 AD. ASANSÖRÜN KAPSAMLI ONARIMI VE HITAMINAD TOPLAM 7 ADET ASANSÖRÜN YIL SONUNA KADAR PARÇASIZ BAKIM ONARIM HIZMETI ALIMI |
İlan Kategorisi | : | HIZMET ALIMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:02163952630 Fax:TUZLA BAKIM ONARIM K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ISTANBULISTANBUL |
İhale Tarihi * | : | 25.05.2017 |
İhale Saati * | : | 15:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 17.05.2017 |
İhale Türü | : | Hizmet Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 115860 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'nın düzenlediği ödeme evrakları ile TUZLA PIYADE OKULU SYM. MD.LÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) firma tarafindan yatirilacak, %0,948 damga vergisi ve 5/10 oraninda tevkifat ödeme emrinden kesilecektir. kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (Iki) YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL'ınca siparişin verilmesini müteakip 90 (doksan) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde IDARECE GÖSTERILECEK BIRLIGE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 25/05/2017 saat 15:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c)Yüklenici, 6331 Sayili Is Sagligi ve Güvenligi Kanunu kapsamindaki sorumluluklari yerine getirdigine dair evraklari (Yapacagi isle ilgili risk degerlendirmesi, iste çalistiracagi personelin egitim sertifikalari, ehliyetleri, mesleki yeterlilik belgeleri, saglik raporlari, is güvenligi uzmani ile isyeri hekimi gerekli ise diger saglik personeli ISG KATIP sistemi sözlesmeleri gibi) ise baslamadan önce idareye teslim edecek ve idarenin kontrolüne müteakip ise baslayacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürün/hizmetler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI/TUZLA ISTANBUL tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Iletisim Numarasi : 0 216 395 26 30 (Dahili (Teknik Konular:2707-2706) (Mali Konular:2710-2711-2712)) E-posta : scan@dho.edu.tr, hbildiren@dho.edu.tr,
İlgili harcama talimatı no: 126
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | - | TUZLA BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI GÖREV SORUMLULUGUNDA BULUNAN, DENIZ HARP OKULU KOMUTANLIGINA AIT 5 ADET, ARASTIRMA MERKEZI KOMUTANLIGINA AIT 1 ADET ASANSÖRÜN KAPSAMLI ONARIMI VE ONARILDIKTAN SONRA TOPLAM 7 ADET ASANSÖRÜN EYLÜL-KASIM AYI IÇERISINDE TOPLAM 3 AYLIK PARÇASIZ PERIYODIK BAKIM-ONARIM ISI. | ADET | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|