• İhale No
    1737269
  • İhale Adı
    Diger Saglik Personeli (Is Yeri Hemsiresi) Hizmeti
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    12 Kasım 2018 16:00
  • İdare
    Karadeniz Ereğli Onarım Destek Komutanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    09 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2018-103
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : Diger Saglik Personeli (Is Yeri Hemsiresi) Hizmeti
İlan Kategorisi : HIZMET ALIMI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik : EREGLI ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI KDZ EREGLI/ZONGULDAK
Ödemeyi Yapacak Saymanlık : EREGLI MAL MÜDÜRLÜGÜ KDZ EREGLI/ZONGULDAK
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:372 3232800 Fax:372 3150836ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : ZONGULDAKZONGULDAK
İhale Tarihi * : 12.11.2018
İhale Saati * : 16:00
İlan Edilme Tarihi * : 08.11.2018
İhale Türü : Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 132802
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI

1. ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile KDZ.EREGLI MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi ve % 0,948 sozlesme damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın /BU ALIM PARÇASIZ HIZMET ALIMIDIR/ süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI'ınca siparişin verilmesini müteakip SÖZLESMEYE DAVET GÖNDERILMESINI MÜTEAKIP 3 GÜN IÇINDE SÖZLESME IMZALANACAK ISE BASLANACAKTIR. 31 ARALIK 2018 E KADAR DEVAM EDECEK takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde /31 ARALIK 2018 DE TAMAMLANACAKTIR/ teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 12/11/2018 saat 16:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI`YE YA DA EPOSTA ILE eregli.onrdestek@dzkk.tsk.tr ADRESINE teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
   
10. Istekli, fiyat teklifini vermis olmakla, Kanunlardaki hükümler geregince geçici veya sürekli olarak,  idarelerce veya mahkeme karariyla kamu ihalelerine katilmaktan yasaklanmis olmadigini, 3713 sayili Terörle Mücadele Kanunu kapsamina giren suçlardan veya örgütlü suçlardan veyahut kendi ülkesinde ya da yabanci bir ülkede kamu görevlilerine rüsvet verme suçundan dolayi hükümlü bulunmadigini ve kendisine ödeme yapilmasini engelleyici hukuki durumu olmadigini kabul ve beyan etmis sayilir. Aksi bir durumda, idareden herhangi bir hak talebinde bulunamazlar. 

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/KDZ.EREGLI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : E-posta adresimiz eregli.onrdestek@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 372  3150800 , faks numaramiz 372  3150836
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

KARADENIZ EREGLI ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 103

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 -   DIGER SAGLIK PERSONELI (IS YERI HEMSIRESI) HIZMET ALIMI (ALIMI AIT HUSUSLAR EKTE YER ALAN TEKNIK SARTNAMEDE YER ALMAKTADIR.)  AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         










İhale Dokümanını İndirmek İçin Tıklayınız

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim