• İhale No
    2011/68240
  • İhale Adı
    DİJİTAL EL TELSİZİ VE DİJİTAL SABİT TELSİZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Antalya İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DİJİTAL EL TELSİZİ VE DİJİTAL SABİT TELSİZ SATIN ALINACAKTIR
Antalya İl Özel İdaresi
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün Sistemine Uyumlu Çalışacak 12 Adet Dijital El Telsizi ve 23 Adet Dijital Sabit Telsiz Satın Alınması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/68240
1-İdarenin
a) Adresi : Bayındır Mah. Gazi Bulvari 07030 MURATPAŞA ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422371860 - 2422372420
c) Elektronik Posta Adresi : info-ihale@antalyailoz.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Antalya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 20 takvim günü içerisinde teslim
edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Antalya İl Özel İdaresi İhale Salonu (Bayındır Mah. Gazi Bul.
07030 Muratpaşa/ANTALYA)
b) Tarihi ve saati : 26.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
d) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Sistem en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım, programlama ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra 24 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve 10 gün içinde cihaz bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır. Cihazda istenen program değişiklikleri ve eklemeleri garanti süresi içinde ücretsiz olarak yapılacaktır.
2. Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 (on) yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici, temsilci ve var ise yetki verilen satıcı firma taahhüt edecek ve hızlı devreden yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça listeleri ve yıllık periyodik bakım bedeli taahhüdü verecektir. Ayrıca garanti bitiminden sonrai istenildiğinde ücreti karşılığında cihaza ait bilgisayar programları ve programlama aparatları firma tarafından temin edilecektir.
3. Teklif sahibi; cihazın yapım ya da montaj hataları, hatalı işçilik, eksik ya da yanlış parçalardan kaynaklanan
akssaklıklar ve arızalara karşı; yapılacak kesin kabulü müteakip, en az 2 (iki) yıl süreli şartsız yenisi veya üst modeli ile değiştirme garantisi verecektir. Belirtilen süre içinde garanti edilen arızaları gidermede gereken her
türlü masraf (yedek parça, işçilik vb.) teklif sahibi tarafından karşılanacaktır.
4. Firma satın alınan malzemelerin sabit telsiz temel kullanımı ile ilgili gerekli eğitimleri, bu satın almada verilen teklif dışında herhangi bir ek ücret almadan vermeyi taahhüt edecek ve teklif ile birlikte sunacaktır.
5. Firma verilecek eğitimlere ait bir eğitim planını teklif ile birlikte sunacaktır.
6. Firmanın (yüklenici) garanti süresinin bitiminden sonra; sistemin amacına uygun olarak sağlıklı bir şekilde işletilebilmesi için en az 3 (üç) yıl süreyle yazılım, bakım, onarım, uyarlama, teknik destek, güncelleme ve eğitim vb. hizmetler için bakım sözleşmesi yapması zorunludur.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihazlar Ulusal veya Uluslararası geçerliliği olan (örneğin, yerli üretim ise TSE veya TSEK, yabancı üretim ise CE, ISO, TÜV, DİN, UL, NIST, CELT, CSA, ETL vb.) standartlara veya normlara uygunluk belgelerinden en az birine sahip olmalı ve istekliler bu belgeleri teklifleriyle birlikte vereceklerdir. Bu belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon
kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi
gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu [belgenin /belgelerin] ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile menşei ülkesi belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogları, prospektüsleri, fotoğrafları vb. tanıtım materyallerini ve varsa referans listelerini her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik ederek tekliflerine ekleyeceklerdir. (Katalog ve prospektüsler Türkçe olacaktır. Başka dilde sunuluyor ise, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda Türkçe tercümeler esas alınacaktır.)
b) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin özelliklerini teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhale sadece yerli isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine % 5 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya İl Özel İdaresi
Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü (Bayındır Mah. Gazi Bul. 07030
Muratpaşa/ANTALYA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya İl Özel İdaresi İhale Salonu (Bayındır Mah. Gazi Bul. 07030
Muratpaşa/ANTALYA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim