• İhale No
    1985577
  • İhale Adı
    DİJİTAL U KOLLU RADYOGRAFİ SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM ONARIMI (YEDEK PARÇA MAL ALIMI HARİÇ)
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2019 14:00
  • İdare
    Ceylanpınar Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Doğrudan Temin Detayları

Temin Başlığı : DİJİTAL U KOLLU RADYOGRAFİ SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM ONARIMI (YEDEK PARÇA MAL ALIMI HARİÇ)
Şartname : Şartnameyi İndir
Temin Yöntemi :
Başlama Tarihi : 26.12.2019 - 09:00
Bitiş Tarihi : 27.12.2019 - 14:00
Kategori : Hizmet Alımı

Açıklamalar

2    BAKIM      RÖNTGEN GÖRÜNTÜLEME SİSTEMLERİ, DİJİTAL U KOLLU RADYOGRAFİ SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM ONARIMI
(1 YILLIK, 6 AYDA BİR, YEDEK PARÇA MAL ALIMI HARİÇ)
Yapılacaktır.
T.C.
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ŞANLIURFA CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ
 
CEYLANPINAR V.D. : 3000035704 
Tel                : 0 414 471 46 12 – Dahili:1118 
Faks             : 0 414 471 40 03 
GSM             : 0 545 471 46 12 
e-posta : 
sanliurfadhs4@saglik.gov.tr
 
http://ceylanpinardh.saglik.gov.tr/TR,133013/satinalma.html 

Hastanemizin ihtiyacı olup, aşağıda cins ve miktarları yazılı hizmet alımı 4734 K.İ.K. DOĞRUDAN TEMİN usulü ile satın alınacaktır.
Konu ile ilgili teklifleri vermeniz rica olunur.
Konu ile ilgili tekliflerinizi (KDV hariç) en geç yukarıda yazılı tarih ve saate kadar aşağıdaki bilgiler dahilinde Satın Alma/Doğrudan Temin Birimine iletiniz.
   
DİKKAT: Teklif mektubundaki fiyatlar ve  firma bilgileri okunamayacak şekilde olanlar ile iletişim bilgileri eksik olan teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. (Not: Bazı firmalar teklif mektubunu doldurduktan sonra kaşe ve imza atarak hastanemize iletmektedirler. Kaşede bulunan firma adı, telefon ve faks numaraları okunamamaktadır. Teklifinizin değerlendirme dışı kalmaması için lütfen tüm bilgilerin okunaklı olmasına dikkat ediniz.)   Hizmetin yapılma ve teslim süresi siparişten sonra 10 gündür. 
1. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzemelerin 4734 Sayılı Kanunun 22/d maddesine göre Doğrudan alım Usulü ile yapılacaktır. 
2. 
Teklifler TL. (Türk Lirası) olarak verilmelidir. Belirtilen teklif süresinde iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
3. Yazılı teklif isteme mektubumuza rağmen, alıma iştirakiniz mümkün olmadığı takdirde, bu hususu yazılı olarak (faksla) bildirmeniz rica olunur.
4. Malzemeyi belirtilen sürede karşılanamaz ise tarafınızdan yapılacak teslimat süresini belirtiniz.  

5. Ödeme; muayene kabul işlemi yapıldıktan sonra vergi borcu ve damga vergisi düşülerek 120 gün içerisinde yapılır. 
6. Her türlü nakliye, kargo, taşıma ve montaj giderleri yüklenici firmaya ait olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim