• İhale No
    2012/53421
  • İhale Adı
    DİREKT RÖNTGEN CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Mayıs 2012 11:00
  • İdare
    Uşak Banaz Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    30 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DİREKT RÖNTGEN CİHAZI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B a na z Dev let H a st a nes i
Direkt Röntgen Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/53421
1-İda re nin
a) Adresi : Sehıtler Mahallesı Okullar Sokak 76 64500 Banaz Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2763151348 - 2763155644
c) Elektronik Posta Adresi : banaz_devlet@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Banaz Devlet Hastanesi Röntgen Birimi
c) Teslim tarihi : Cihazlar, İşe Başlama Tarihinden itibaren 20 ( Yirmi ) takvim günü içerisinde idarenin teknik şartnamede belirtmiş olduğu yerlere Teknik şartname ve sözleşmede belirtilen esaslara uygun olarak kurulup çalışır hale getirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Banaz Devlet Hastanesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 17.05.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen cihaz T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı. Ve TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi (TITUBB bayi bilgi formu) de teklife eklenecektir .
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Cihazın Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığı´ndan alınmış "Satış Sonrası
Hizmetleri Yeterlilik Belgesi" olmalı ve ihale dosyasında sunulmalıdır.
2. Satıcı firma teknik servis imkanları ve alt yapısını belgeleyeceklerdir. ( Teknik personel sayısı, maaş
bordrosu, eğitim elemanları, bakım onarım imkanları vb.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıralamaya uygun olarak
cevap vereceklerdir.
2. Yüklenici firma sistem içerisinde yer alan donanımlarının hangi marka, model ve tip olduğunu belirterek, sırasına göre tek tek tüm şartname maddelerine Türkçe olarak cevap vereceği Şartnameye Uygunluk Belgesini, mutlaka verecektir. ''okundu anlaşıldı '' ''aynen kabul edildi '' benzeri cevaplar verilmeyecektir. Bu uygunluk belgesi, yüklenici firmanın antetli kağıdına yazılmış ve her sayfası yetkililer tarafından imzalanmış olacaktır. Şartnameye uygunluk belgesinde verilen cevaplar yüklenici firmanın vermiş olduğu döküman, prospektüs veya katalogların hangi sayfa ve satırında olduğu açıklanarak ( dökümanda da şartnamedeki sıra ile numaralandırılarak )işaretle belirtilecektir.
3. Yüklenici firma cihazla birlikte orjinal dilinde ve türkçe olarak 2 adet kullanım kılavuzunu verecektir.
4. Sistemlerin kurulumundan önce ve sonra yapılacak her türlü analiz, planlama, yazılım özelleştirme çalışmaları öngörülerek, yüklenici firma tarafından plan yapılacak ve teklif ile birlikte zaman planı verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Banaz Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Banaz Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
16 Mayıs 2012

 İtiraz Üzerine Teknik ve idari Şartnamede hataların farkedilmesi nedeniyle iptal edilmiştir.

17 Mayıs 2012


DİREKT RÖNTGEN CİHAZI
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Banaz Devlet Hastanesi
Direkt Röntgen Cihazı ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir. İhale Kayıt Numarası : 2012/53421
1- İdarenin
a) Adresi : Sehıtler Mahallesı Okullar Sokak 76 64500 b) Telefon ve faks numarası : 2763151348 - 2763155644
c) Elektronik posta adresi : banaz_devlet@hotmail.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 30.04.2012 - 2091
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : Yeşil Banaz Gazetesi - 08.05.2012
3- İhale İptal Tarihi : 15.05.2012
4- İptal nedeni veya nedenleri
İdari ve Teknik Şartnamelerdeki eksiklik ve hataların farkedilmesi nedeniyle ihale iptal edilmiştir.