• İhale No
    2012/61062
  • İhale Adı
    DİŞ HEKİMLİĞİ DEMİRBAŞ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Eğitim Diş Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DİŞ HEKİMLİĞİ DEMİRBAŞ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Diş H a st a nesi -izmir
Diş Hekimliği Demirbaş Ve Sarf Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/61062
1-İda re nin
a) Adresi : Sümer Mahallesı 451 Sokak 35260 Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418181 - 2324893548
c) Elektronik Posta Adresi : egitimdis@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Ambar ve Servisleri
c) Teslim tarihi : 1. ve 2. kalem Demirbaş Malzemeler sözleşme tarihinden sonra 30 gün içerisinde, diğer malzemelerin (3.kalemden, 23.kaleme kadar)
1.partileri sözleşme tarihinden sonra 10 gün içerisinde, İkinci partileri Kasım ayı içerisinde teslim edilecektir.(Malzemeler eşit partiler halinde teslim alınacaktır.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Sümer mah.451 sok. Konak/İzmir
b) Tarihi ve saati : 12.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.Teklif edilen Tıbbi cihaz/Cihazların-ürün/ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda , üreticinin/İthalatcının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır. İlaçlara ait Sağlık Bakanlığı Ruhsatı veya İthal izni teklifle birlikte verilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
(1. Ve 2.Kalem Demirbaşlar İçin) ihale evrakları arasında verilecek belgeler:
1. Teklif edilen cihazların en az 2(iki ) yıl garantili olduğuna dair, .
2. Cihazlarla ilgili, arıza bildiriminden itibaren, 2 iş gününde arızaya müdahale edilecek ve müteakip 2 iş günü içerisinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacağına dair,
3. İstekliler teklif ettikleri bütün cihazlarda, garanti sonu değiştirilmesi muhtemel yedek parçaların isimlerini belirterek, garanti sonu 10 yıl geçerli olmak üzere fiyatların belirtildiği liste,
4.Teknik servis hizmeti verileceğine dair taahhütname.
5.Cihazlar için teklif veren istekliler cihaza ait, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini teklifle birlikte
vereceklerdir.
Sarf Malzemeleri İçin En Az 1 (Bir) Yıl Süreli Miatlı Olduğuna Dair Taahhütname Verilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
UBB kaydı olmayan cihazlar için Ulusal ve Uluslararası Standarlarına uygunluğunu gösteren kalite uygunluk
belgelerinden (TSE ,TSEK,ISO,FDA,CE vb.) birisi teklife eklenecektir
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. Ve 2. Kalem demirabaşlara teklif veren isteklilerce; bunlarla ilgili teknik şartnamede belirtilen tüm özellikleri üretici firmanın kataloğunda yer almalı ve işaretlenmiş olmalıdır. (İhale evrakları arasında
olacaktır.)
Diğer Malzemelerin numuneleri ihale esnasında verilecek ve gerek görüldüğü takdirde klinikte denendikten sonra alınacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Eğitim Diş Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Bİrimi Sümer mah.451 sok. Konak/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler tekliflerini [http://huap.org.tr/ubb/sayfasından] erişime sunulan IBY EKAP (İhale Bildirim Yazılımı)
programı ile hazırlamalı, oluşan "teklif.xml" dosyasını CD halinde (CD üzerine firma adı ve ihale kayıt numarası yazılı olmalıdır) teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna vermelidir. İhale komisyonu teklif değerlendirme aşamasında bu dosyayı EKAP'a yükleyecektir

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİŞ ÜNİTİ 15,000 ADET
RULO KAPAMA CİHAZI 1,000 ADET
AÇILI GÜTA PARKA 300,000 KUTU
AÇILI PAPER POİNT 150,000 KUTU
ALGİNAT ÖLÇÜ MADDESİ 1.200,000 PAKET
ATRAVMATİK İPEK 3/0 500,000 KUTU
DEZENFEKTAN FREZ 400,000 LİTRE
DEZENFEKTAN SPREY 800,000 LİTRE
EDTA SOLUSYONU 50,000 ADET
ELDİVEN ANTİALLERJİK 450.000,000 ADET
ELDİVEN MAVİ YEŞİL 80.000,000 ADET
KONTAMİNE ATIK KABI 500,000 ADET
KAİDE MADDESİ(Ca (OH)2'li) 100,000 KUTU
KAİDE MADDESİ IŞINLI 50,000 KUTU
KAİDE MADDESİ 100,000 KUTU
LOKAL ANESTEZİK AMP.1 75.000,000 ADET
LOKAL ANESTEZİK AMP.2 60.000,000 ADET
LOKAL ANESTEZİK FLK. 1.500,000 ADET
MASKE 40.000,000 ADET
POLİKARBOKSİLAT SİMAN 250,000 KUTU
RULMANLI AERATÖR YAĞI 100,000 KUTU
TEMP SPLİNT 2.000,000 ADET
YÜZ MASKESİ 200,000 ADET