• İhale No
    2011/5230
  • İhale Adı
    DİŞ HEKİMLİĞİ EL ALETLERİ VE SARF MALZEMELERİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Eğitim Diş Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DİŞ HEKİMLİĞİ EL ALETLERİ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI İzmir Eğitim Diş Hastanesi

DİŞ HEKİMLİĞİ EL ALETLERİ VE SARF MALZEMELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/5230
1-İdarenin
a) Adresi:SÜMER MAHALLESI 451 SOKAK 35260 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324418181 - 2324893548
c) Elektronik Posta Adresi:egitimdis@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastanemiz Eczane Deposu
c) Teslim tarihleri:Sözleşme tarihinden itibaren malzemeler 10 gün içinde teslim edilecek olup, 1,7,8,11,12,17,18,19,20,21,22,23,24, 26,27,29,31,33,34,35, kalem malzemelerin 2.partileri 2011 Temmuz ayında teslim edilecektir. 2,13,45,46,47,49. kalem malzemelerin 3.partileri 2011 Kasım ayında teslim edilecektir. (Malzemeler eşit partiler halinde alınacaktır.)

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İzmir Eğitim Diş Hastanesi İhale Odası (451 Sokak Konak/İZMİR)
b) Tarihi ve saati:08.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif ettikleri malzemelerin numunelerini teklifle birlikte vereceklerdir. Gerektiğinde numuneler denendikten sonra teknik şartnameye uygun olan malzemeler tercih edilecektir. Numunesi getirilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. İstekliler 43.ve 44.Kalem malzemeler için ise teklif ettikleri cihazları kataloglarında işaretleyip, teklif ettikleri markayı imza ve kaşe ile belirterek, teklifle birlikte vereceklerdir. Teklif edilen cihazların, teknik şartnamede belirtilen özelliklere sahip ve halen üretimde olduğu üretici firmanın orijinal kataloğunda belirtilmiş olmalı ve bu teknik özellikler katalog üzerinde işaretlenmiş olmalıdır. İhtiyaç duyulduğu taktirde isteklilerden bu 2(iki) kalem malzemeler için numune ve demonstrasyon yapılması istenecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hastanemiz Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Açılı Güta Parka 250,00 Kutu
Amalgam 750,00 Adet
Calsin 50,00 Kutu
Cam Gode 250,00 Adet
Cam İonomer Kaide Simanı 200,00 Takım
Cavit(Geçici Dolgu) 100,00 Adet
Cavity Liner 150,00 Adet
Lokal Anestezik(Flakon) 1500,00 Flakon
Dentin Hassasiyet Giderici 50,00 Kutu
Dentin Pimi 30,00 Kutu
Dezenfektan(El) 100,00 Litre
Dezenfektan (Frez) 400,00 Litre
Dezenfektan (Sprey) 600,00 Litre
Edta Solüsyonu 50,00 Adet
Edta Solüsyonu(Gleyde) 100,00 Adet
Fissür Sealend 50,00 Kutu
Frez(Çelik) 10000,00 Adet
Frez(Elmas) 25000,00 Adet
Güta Parka 1200,00 Kutu
Isırtma Kağıdı 200,00 Kutu
Işınlı Dolgu Asidi 100,00 Adet
Kama 100,00 Kutu
Möl(Lastik) 2000,00 Adet
Möl(Taş) 2000,00 Adet
Ni-ti Döner Eğe 250,00 Kutu
Paper Point 800,00 Kutu
Şaksın 800,00 Paket
Spreader 100,00 Bls
Sıcak Akril Takım 150,00 Takım
Soğuk Besleme Maddesi 25,00 Kutu
Silikon Esaslı 1.Ölçü 100,00 Kutu
Şeffaf Strip Bant 100,00 Kutu
Yengeç Matris Pulu 500,00 Paket
Yüzük Matris Pulu 1000,00 Kutu
Yüz Maskesi 200,00 Adet
Yıkama Makinası Alet Dez. 30,00 Bidon
Yıkama Makinası Nöt.Dez. 20,00 Bidon
Elevatör 500,00 Adet
Küret 80,00 Adet
Cerrahi Makas 50,00 Adet
Portegü 50,00 Adet
Bistürü Sapı 50,00 Adet
Kanal Genişletme Cihazı 8,00 Adet
Kanal Boyu Tespit Cihazı 4,00 Adet
Havlu Dispanseri İçin Kağıt 1000,00 Rulo
Tuvalet KağıdıDispanseri İçin Rulo Kağıt 700,00 Rulo
Plastik Bardak 400000,00 Adet
Davye 420,00 Adet
Preapikal Film(3*4) 75000,00 Adet
Geçici Kron Akriliği 20,00 Kutu