• İhale No
    2011/12705
  • İhale Adı
    DİŞ İMPLANT MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Ankara 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DİŞ İMPLANT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK 75.Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

DİŞ İMPLANT MALZEMESİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/12705
1-İdarenin
a) Adresi:ULUCANLAR CAD. ALTINDAĞ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125959900 - 3123635012
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@ankaradis.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):------

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:75.YIL ANKARA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BAŞHEKİMLİĞİ
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalanmasından 1 gün sonra işe başlanır.15 gün içerisinde yüklenici malın tamamını merkezimiz sarf malzeme deposuna teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:75.YIL ANKARA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BAŞHEKİMLİĞİ ULUCANLAR EK HİZMET BİNASI İHALE SALONU (5.KAT) SAKARYA MAH.ULUCANLAR CAD.ARMAĞAN SOK.NO:13 ALTINDAĞ/ANKARA
b) Tarihi ve saati:23.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


a) istekliler; Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı genelgesi gereği, ihale tarihi itibari ile teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na kayıt bildirim işlemlerini yaptırmış olması ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünler için TITUBB`da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi bulunan onaylanmış (Barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. b)Sağlık Bakanlığı`nın 2008/36 sayılı genelgesi gereği, ihale tarihi itibari ile, istekliler teklif dosyalarında T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. (Sundukları belge,üretici ve/veya ithalatçı firmalar için iki rakamıyla başlayan onaylı firma numarasını, bayi iseler sekiz rakamı ile başlayan onaylı ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.) Not : Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse , bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Bu beyan ürünler için (a) ve (b) maddelerindeki belgeler aranmayacaktır.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler Aşağıdaki belgeleri sunacaklardır. Bu belge altında şunlar istenmektedir:

a) Teklif edilen ürüne ait numune ve katolog : İstekliler teklif ettikleri ürünlerin numunelerini, katologlarını ( Türkçe veya Türkçe tercümesi yapılmış ihale teklif zarfı ile beraber ihale komisyonuna sunacaklardır.

b) Teknik Şartnameye uygunluk belgesi : İstekli firma teklif ettiği ürünün marka,model,ve UBB kayıt numarası ile teknik şartnamede yer alan her hususu karşıladığını bildirir teknik şartnameye uygunluk beyanı verecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş Her Türlü" Diş implant Malzemesi " Satışı İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

75.YIL ANKARA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BAŞHEKİMLİĞİMERKEZ BİNA SATINALMA BİRİMİ NO:214 adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
75.Yıl Ankara Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimliği İhale Komisyonu Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Diş İmplantı 300,00 Adet
Düz Abutment 210,00 Adet
Açılı Abutment 45,00 Adet
Cerrahi Set 6,00 Adet
Ball Attachment 45,00 Adet
İyileşme Başlığı 60,00 Adet
Transfer Takımı 60,00 Adet
Analog 60,00 Adet