• İhale No
    2018/671518
  • İhale Adı
    DİŞ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2019 10:00
  • İdare
    Gaziantep (Şehitkamil) Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DİŞ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞEHİTKAMİL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ- SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Merkezimizin İhtiyacı İçin 18 Kalem Diş Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/671518
1-İdarenin
a) Adresi : Sarıgüllük Mah.Zübeyde Hanım Bulvarı İbrahim Bali Cad.25 Aralık Devlet Hastanesi Bahçe İçi Şehitkamil/GAZİANTEP Şehitkamil/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 342 339 33 33 - 342 339 33 69
c) Elektronik Posta Adresi : gaziantep.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 Kalem Diş Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şehitkamil Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren en geç 10 (üç) gün içerisinde Taşınır Kayıt Kontrol Birimine teslimatı yapacaktır. Siparişler 1 (birer) aylık dönemler halinde peyder pey yapılacaktır. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gaziantep Şehitkamil Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 1.Kat Toplantı Salonu (Sarıgüllük Mah. İbrahim Bali Cad. Şehitkamil/GAZİANTEP)
b) Tarihi ve saati : 10.01.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1)- İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünleri teklif etmeleri halinde teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığı Onaylı ve T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) / UTS'ye (Ürün Takip Sistemi) kayıtlı olacaktır. Teklif veren isteklilerin teklif ettiği ürünün tedarikçi firma tanımlayıcı numarası veya teklif ettiği ürünün bayisi olduğuna dair bayi tanımlayıcı numarası olacaktır.

2)-Teklif edilen ürünlerin ticari markası, modeli, TİTUBB barkot numarası, teklif edilen ürün SUT kapsamında ise ürüne vermiş olduğu UBB numarasını karşılayan SUT kodunu ve Firma ve/veya Bayi Tanımlayıcı numarasını teklif cetveline yazılacak veya bir liste halinde ihale dosyasında sunulacaktır. İnternet çıktıları istekli tarafından ihale kalem numarası belirtilmiş şekilde şeffaf dosyalara yerleştirilip imzalı ve kaşelenmiş olarak ihale yeterlilik dosyasında sunulacaktır.

3)-Ürün kapsam dışı ise üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı/belgesinin ihale teklif dosyasıyla birlikte sunulması gerekmektedir. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;

a.Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise "imalatçı olduğunu gösteren belgeler",

b.Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise "yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler"

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1)-Yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler, teklif ettiği ürüne ait Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen "Yerli Malı Belgesini" teklif dosyasında sunacaklardır. Belgeyi sunmayan istekliler yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanamayacaktır. İsteklilerce kendilerine ait veya yetkili olduğu geçerlik süresi devam eden Yerli Malı Belgesinin, teklif ettiği kalemlerden hangi ürüne/ürünlere ait olduğu belge üzerinde veya bir liste halinde belirtilerek, ihale dosyasında sunulması gerekmektedir. Fotokopi olarak sunulan belge kabul edilmeyecektir

2)-İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünleri teklif etmeleri halinde Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği "Satış Merkezi Yetki Belgesi"nin aslı veya noter onaylı sureti veya idare tarafından aslı idarece görülmüştür yapılmış suretini ihale dosyasında sunacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1)-İstekliler ihale tarih ve saatine kadar teklif edecekleri ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu tespit edecek şekilde teknik şartnamede miktar belirtilmişse belirtilen miktar kadar, miktar belirtilmeyen kalemlerde ise en az 1 adet (rulo, paket, kutu v.s.) numune getirecek ve teklif ettikleri kalem veya kalemlere ait ürünleri teklif sırası, firma ve ürünün adı belirtilerek "Numune Teslim Tutanağı" (yüklenici firma tarafından düzenlenmiş)" ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar teslim edeceklerdir. 

2)-İsteklilerce teslim edilen numuneler ihale tarihinden sonra, ihale komisyonu uzman üyelerince teknik şartnamelerin tüm maddelerine göre değerlendirilecek olup, ek numuneye ihtiyaç duyulması halinde firmadan ek numune istenebilecektir. Ayrıca değerlendirme sonrası teknik şartnameye uygun olmadığı tespit edilen ürün/ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunelerin değerlendirilmesi aşamasında yıpranan, deforme olan vb. numuneler hakkında firmalar herhangi bir hak iddia edemeyecektir.

3) Sözleşme imzalanan kalemlere ait numuneler sözleşme süresi sona erene kadar şahit numune olarak idarede kalacak olup, bu kalemler sözleşme bitim tarihinden itibaren 1 ay içerisinde, diğer isteklilere ait teslim edilen numuneler ise sözleşme imzalanmasına müteakip 15 iş günü içerisinde geri teslim alınacak olup, alınmayan numuneler için idaremizin sorumluluğu olmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şehitkamil Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Biriminden alınabilir. (İhale Döküman Satış Bedelinin ;Gaziantep Şehitkamil Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Halk Bankası Gazimuhtarpaşa Şubesi IBAN: TR605 0001 2001 4280 0005 1000 16 hesabına yatırılarak adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Şehitkamil Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 1. Kat Satınalma Birimi (Sarıgüllük Mah. İbrahim Bali Cad. Şehitkamil/GAZİANTEP) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMALGAM KAPSÜL % 45 GÜMÜŞ ORANI NO:1 90 kutu
AMALGAM KAPSÜL % 45 GÜMÜŞ ORANI NO:2 145 kutu
AMALGAM KAPSÜL % 45 GÜMÜŞ ORANI NO:3 145 kutu
DENTAL ENJEKTÖR 2ML 27G (GRİ) 50 MM DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) ÜÇ PARÇALI 50.000 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 21MM NO 10 150 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 15 200 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 20 200 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 25 200 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 30 200 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 35 100 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 40 50 adet
NİKEL TİTANYUM KANAL EĞESİ 25MM NO 15/40 200 adet
ASİT ETCHİNG JEL 200 adet
AMALGAM VE DEĞERLİ METALLER İÇİN PARLATMA LASTİĞİ 1.000 adet
GUTTA PERCHA NO:45-80 KARIŞIK 200 paket
IŞIKLA SERTLEŞEN CAM İYONOMER SİMAN 150 kutu
PAPER POİNT 15-40 250 paket
PAPER POİNT 45-80 150 paket