• İhale No
    2015/58627
  • İhale Adı
    DİŞ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    SİVAS KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    11 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DİŞ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SİVAS KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

117 KALEM DİŞ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/58627
1-İdarenin
a) Adresi : Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) 58080 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462258080 - 3462258087
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@skhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 117 KALEM DİŞ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Suşehri Devlet Hastanesi, Şarkışla Devlet Hastanesi, Kangal Devlet Hastanesi, Divriği Sadık Özgür Devlet Hastanesi, Gemerek Devlet Hastanesi, Gürün Devlet Hastanesi, Zara Devlet Hastanesi ve Yıldızeli Devlet Hastaneleri
c) Teslim tarihi : İlgili sağlık tesisleri siparişlerini Faksla yoluyla yapacak olup; aynı gün faksın teyidi idare tarafından yapılarak faksın bildirildiği gün bildirim tarihi sayılacaktır. Yüklenici firmaya fiili tebliğ tarihinden itibaren tebligatta belirtilen kalemler belirtilen miktarda 15 gün içerisinde ilgili sağlık tesislerine peyder pey teslim edilecektir. İşin süresi işe başlama tarihinden itibaren 18 (onsekiz)aydır. Birlik, Yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak; teslimat programı, teslimat yeri ve Dağıtım Listesi içerisinde yer alan, Sağlık Tesislerinin ihtiyaç miktarları arasında değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SİVAS İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA SERVİSİ - Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi)
b) Tarihi ve saati : 11.06.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliler ihale tarihi itibariyle, firmalarının ve teklif etmiş oldukları ürünün Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)’na kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu, Üretici veya ithalatçı bir firmanın bayisi olarak teklif vermeleri halinde; teklif etmiş oldukları ürünün TİTUBB kaydı ile birlikte bu ürünün/cihazın üreticisinin veya ithalatçısının TİTUBB’ na kayıtlı olduğunu ve kayıtlı bu üretici veya ithalatçının bayisi olduklarını, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na ait internet sayfasından alacakları çıktıları ihale teklif dosyasında sunmak suretiyle belgelendireceklerdir.
Ancak teklif edilen ürünün/cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında olup olmadığına ilgili Yönetmelik gereği üretici/ithalatçı firmalar karar verebileceğinden bu yönetmelikler kapsamında olmayan ürünlerin/cihazların teklif edilmesi durumunda üretici/ithalatçı firmanın TİTUBB kaydı ile üretici/ithalatçı firmanın ürünün/cihazın bu yönetmelikler kapsamında olmadığına dair yazılı beyanı teklif ekinde ihale dosyasında sunulacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Tedarik edilecek malların numuneleri, Teknik şartnamede numune istenilmesi durumunda istenilen miktar kadar numune ihale saatinden önce satınalma birimine tutanak karşılığında teslim edilecektir. Numuneler orjinal ambalajında ve üzerine hangi ihale için verildiğine dair ihale kayıt numarası, firma adı yazılacak şekilde teslim edilecektir. Numunelerini ihale saatinden önce teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı tutulacaktır.

2-Belirtilen kalemlerin teknik şartnamesinde numune istenilmeyen kalemler için ürüne ait teknik özelliklerini göstereceği orjinal katalogları teklif dosyasında sunulacaktır

3- İhale edilemeyen kalemlere ait ihale saatinden önce idaremize teslim edilen numuneler uhdesinde ihale kalan firmalarla sözleşme imzalanmasından itibaren 1(bir) ay içerisinde idaremizden alınacaktır. Bu süre içerisinde teslim alınmayan malzemelerden idaremiz sorumlu değildir.

4- ihale tarih ve saatine kadar 1 adet olarak teslim edilen numunelerin üzerinde yapılan değerlendirme neticesinde teslim edilen numune üzerinde karar verilememesi halinde ihale komisyonunca tekrar numune istenilecektir. Numune Taleplerinin EKAP üzerinden ilgili firmaya tebliğinden itibaren 7 iş gün içerisinde idaremize teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı tutulacaktır.

5-İstekliler Teklif mektuplarında veya ekinde teklif edilen ürünlerin marka/modellerini açıkça belirtilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi (Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad. No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) / SİVAS ) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini SİVAS HALK BANKASI MERKEZ ŞUBESİ TR 950001200969900005000102 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİVAS İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA SERVİSİ - Kadıburhanettin Mah.Demiryolu Cad.No:7 Kat:1 (Eski Devlet Demiryolları Hastanesi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDOBOX 104 adet
GÜMÜŞLE KUVVETLENDİRİLMİŞ CAM İONOMER 437 adet
ARTİKÜLASYON KAĞIDI NAL TİPİ 445 kutu
DENTAL AHŞAP KAMA 102 adet
POLİETER ESASLI 2. ÖLÇÜ MADDESİ 46 adet
PAPER POİNT AÇILI 2.030 kutu
AKIŞKAN KOMPOZİT SETİ 154 adet
KORUYUCU GÖZLÜK 187 adet
CAM GODE 270 adet
PLASTİK TAKIM DİŞ 28 ' LİK 1.240 takım
DENTİN PİNİ 57 adet
DÜZ MATRİX BANDI 660 kutu
CAM İONOMER SİMAN (RESTORATİF) 520 adet
IŞINLA SERTLEŞEN KOMPOZİT DOLGU SETİ 441 adet
GEÇİCİ KURON YAPIŞTIRICISI 560 adet
AERETÖR BAŞLIĞI 264 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ 1.685 rulo
KALSİYUM HİDROKSİT KAİDE MADDESİ 377 adet
MİCROMOTOR TAKIMI 70 takım
DENTAL SERT ALÇI 200 kilogram
SODYUM HİPOKLORİT ÇÖZELTİ 842 kutu
ELAVATÖR TOMS-HİDE BRİNK 330 adet
KORUYUCU YÜZ SİPERİ 242 adet
BRİNİSUVAR (BURNİSHER) 585 adet
ÖLÇÜ KAŞIĞI TEMİZLEME MALZEMESİ 95 adet
FOSFOR PLAK 0 NUMARA 40 adet
TEK AŞAMALI BONDİNG 327 adet
MUFLA BRİTİ 20 adet
SOĞUK AKRİL TAKIMI 43 takım
DAVYE MUHTELİF 2.745 adet
LABORATUVAR MİCROMOTORU 24 adet
TÜKRÜK EMİCİ 1.205 paket
ÇİNKO FOSFAT SİMAN 181 adet
ÜNİT TABLA ÖRTÜSÜ 1.175 rulo
AMALGAM 3 LÜK 612 kutu
TİRNERF 582 blister
KANAMA DURDURUCU SÜNGER 60 adet
GEÇİCİ DOLGU MADDESİ 88 adet
Nİ-Tİ DÖNER EĞE SİSTEMİ 3.380 blister
SICAK AKRİL TAKIMI 33 takım
CERRAHİ KÜRET 180 adet
HAZIR SPANÇ 787.100 adet
GUTTHA PERCHA (AÇILI) 1.114 kutu
K TİPİ KANAL EĞESİ 1.348 blister
ÇİNKO POLİKARBOKSİLAT SİMAN 427 kutu
ALJİNAT ÖLÇÜ MADDESİ 514 adet
PEMBE MUM 260 kutu
SOĞUK AKRİL LİKİTİ 20 litre
LABORATUVAR MİCROMOTORU İÇİN KIL FIRÇA 1.500 adet
İÇİ FİLELİ PATLAMAYAN KARBON SEPARE 1.010 adet
IŞINLA SERTLEŞEN FOTOPLAK 44 kutu
POLİSAJ PATI (LABORATUVAR İÇİN) 60 adet
LABORATUVAR MİCROMOTORU İÇİN CANAVAR FREZ 230 adet
AYNA SAPI 900 adet
AYNA BAŞI 2.450 adet
PRESEL 1.224 adet
SİMAN SPATÜLÜ 638 adet
SOND 1.660 adet
2 NOLU DİŞLİ ÖLÇÜ KAŞIĞI 1.080 adet
H TİPİ KANAL EĞESİ (MUHTELİF) 1.329 blister
ALET VE FREZ DEZENFEKTANI KONSANTRE 35 litre
ARTİKÜLATÖR METAL 5 adet
ATEŞ SPATÜLÜ AHŞAP SAPLI 5 adet
CERRAHİ PENSET 10 adet
ÇELİK FREZ PROTEZ LAB. PİYASEMEN İÇİN ROND 200 adet
ÇELİK FREZ PROTEZ LAB. PİYASEMEN İÇİN FİSSÜR 85 adet