• İhale No
    2012/26601
  • İhale Adı
    DİŞ SARF VE CERRAHİ SUTÜR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    05 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DİŞ SARF VE CERRAHİ SUTÜR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a nisa İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü - Manisa
2012 Yılı Manisa İli Toplu Alım İle Diş Sarf Ve Cerrahi Sutür Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/26601
1-İda re nin
a) Adresi : Ege Mah. Yusuf Sedat Altıntaş Sokak No:13 Merkez Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2362376702 - 2362371040
c) Elektronik Posta Adresi : manisa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü, Merkez Efendi Devlet Hastanesi, Manisa Devlet Hastanesi, Manisa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Turgutlu Devlet Hastanesi, Turgutlu Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi, Salihli Devlet Hastanesi, Salihli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Alaşehir Devlet Hastanesi, Soma Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
250 (ikiyüzelli) takvim günüdür. İşe başlama tarihinden itibaren
30.12.2012 tarihine kadar peyderpey idareye teslimat yapılacaktır. İdarenin yazılı talebine istinaden firma 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde teslimat yapacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege
Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. No:13-Manisa)
b) Tarihi ve saati : 28.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Tihaz Ulusal Bilgi Bankası(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gereklidir.Bu belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.TİTUBB´a Kayıt Zorunluluğu olmayan malzemeler için ise AT(CE) belgelerini ibraz edeceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler Teklif ettiklere Ürünlere ait Broşür-Katalog, Fotoğraf veya numune vermeleri gerekmektedir.İhale Komisyonundaki Uzman üyeler Ürünlerin Şartnameye uygunluğunu denemek amacıyla firmalardan istediği üründen yeterli sayıda numune veya bilgi isteyebilir. b-)Teknik Şartanameye birebir uygunluk cevapı vereceklerdir. c-)Verilecek olan numune veya broşürde teknik şartnamede yazılı hususlar gösterir özelllikte olmalıdır.Aksi halde numuneler ve broşürler dikkate alınmayacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü tıbbi sarf malzemesi satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Satınalma Birimi ( Ege Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. NO:13-Manisa) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bank.Manisa-Mesir ŞB. TR52000100125628433116-5002 Nolu 1 Nolu D.S.S. Müd. Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya
yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege
Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. NO:13-Manisa) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale üzerinde kalan istekli Sözleşme imzalamaya gelirken sonuç formunu EKAP üzerinden gönderebilmek için
www.huap.gov.tr üzerinden xml tabanlı ihale teklif formunu doldurup,cd olarak idareye teslim etmek zorundadır

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:2 10x75 Cm) 624,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:1 10x75 Cm) 1.240,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:0 10x75 Cm) 520,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:2/0 10x75 Cm) 4.500,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:3/0 10x75 Cm) 2.320,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:4/0 10x75 Cm) 276,000 ADET
Sutürler (İpek İplik Bağlama (İğnesiz) No:2/0 13x60 Cm) 48,000 ADET
Sutürler (Poliproplen Monofilament Sütur No:6/0 1/2 Daire Yuvarlak 18 Mm 60 Cm) 144,000 ADET
Sutürler (Poliproplen Monofilament No:10/0 3/8 Daire Yuvarlak 5 Mm 13 Cm) 240,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10) ( Poliglactin) Multifilament (Emilebilen) Sütur No:3/0 1/2 Daire İğneden Kolay Ayrılabilen Yuvarlak 26 Mm 8x) 1.000,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10) ( Poliglactin) Multifilament (Emilebilen) Sütur No:3/0 1/2 Daire İğneden Kolay Ayrılabilen Yuvarlak 26 mm-28 mm ) 240,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10) ( Poliglactin ) Multifilament (Emilebilen) Sütur No:6/0 1/2 Daire Yuvarlak 13 Mm 45 Cm Undyed) 500,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10) ( Poliglactin ) Multifilament (Emilebilen) Sütur No:8/0 1/4 Daire Spatül çift iğne 8 Mm 45 Cm Undyed) 240,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10) ( Poliglactin) Multifilament (Emilebilen) Sütur No:8/0 1/4 Daire Spatül çift iğne 8 Mm 45 Cm U) 200,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10)(Poliglactin) Multiflament (Hızlı Eriyen)Sütur No:5/0 1/2 Daire Yuvarlak 17-20 Mm 75 Cm) 1.480,000 ADET
Sutürler (Poliglicolik Asit (%90) Laktik Asit (%10)(Poliglactin) Multiflament (Hızlı Eriyen)Sütur No:5/0 3/8 Daire Keskin13 Mm 75 Cm) 360,000 ADET
Sutürler (Poligliton Monofilaman ( Hızlı Emilebilen ) Sütür No:1 1/2 Daire Yuvarlak 40 Mm 75 Cm Undyed) 120,000 ADET
Sutürler (Poligliton Monofilaman (Hızlı Emilebilen ) Sütür No:2/0 1/2 Daire Yuvarlak 27 Mm 75 Cm Undyed) 120,000 ADET
Sutürler (Poligliton Monofilaman (Hızlı Emilebilen ) Sütür No:2/0 1/2 Daire Keskin 36-38 Mm 75 Cm Undyed) 120,000 ADET
Sutürler (Poligliton Monofilaman ( Hızlı Emilebilen ) Sütür No:3/0 3/8 Daire Keskin 26-30 Mm 75 Cm Undyed) 360,000 ADET
Sutürler (Poligliton Monofilaman ( Hızlı Emilebilen ) Sütür No:0 1/2 Daire Yuvarlak 36-40 Mm 75 Cm Undyed) 2.040,000 ADET
ALÇI 5.555,000 KG
.BAĞLAYICI AJAN (BONDİNG) İKİ AŞAMALI 211,000 ADET
.BUNSEN BEKİ 33,000 ADET
.ENZİMATİK SOLUSYON 235,000 LİTRE
.ETİKET (STERİLİZASYON KULLANIMI İÇİN) 318,000 RULO
.FIRÇA SİYAH KIL (POLİSAJ MOTORU İÇİN) 450,000 ADET
.GAZ İODOFORM 479,000 ADET
.IŞINLI DOLGU CİHAZ UCU İÇİN DİSPOSABLE KILIF 1.012,000 KUTU
.İSPİRTO 178,000 LİTRE
.KARBON SEPARE 5,000 KUTU
.KRON KÖPRÜ SÖKÜCÜ (HAVALI-OTOMATİK) 62,000 ADET
.KROŞE TELİ (YARIM YUVARLAK) 95,000 METRE
.MİLLER SONDU 104,000 BLİSTER
.MÖL LASTİK (PİYASEMEN UYUMLU) 405,000 ADET
.MÖL TAŞ (PİYASEMEN UYUMLU) 335,000 ADET
.MÖLET TAŞ (KLİNİK ANGULDURVASI UYUMLU) 315,000 ADET
.MUM ERİTME CİHAZI SOLÜSYONU 105,000 LİTRE
.OTOKLAV POŞETİ (ZARF) 5X23 15.000,000 ADET
.PERİAPİKAL FOSFOR PLAK 100,000 ADET
.PETRİ KUTUSU (METAL- DELİKLİ) 28,000 ADET
.PLASTİK BARDAK 433.000,000 ADET
.RETRAKSİYON İPİ 60,000 KUTU
.SEPARE ÇELİK 15,000 ADET
.TETİER ÖRTÜSÜ 2.750,000 ADET
.ZIMPARA (ARKASI BEZ) 35,000 METRE
.ZIMPARA MANDRENİ 19,000 ADET
.ZIMPARA TAŞI 334,000 ADET