• İhale No
    2011/57149
  • İhale Adı
    DİŞ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    SBÜ Haydarpaşa Sultan Abdülhamid Han Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Eski Gata Haydarpaşa)
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    29 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


DİŞ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Haydarpaşa Eğitim
Hastanesi Komutanlığı
DİŞ SERVİSİ 26 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/57149
1-İdarenin
a) Adresi : Selımıye Mah. Tıbbıye Cad. 34668 Üsküdar İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165422020 - 2163487880
c) Elektronik Posta Adresi : gata.gata82@yahoo.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 727 No Lu Tüketim Malzemeleri Mal
Saymanlığı Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip 30 (OTUZ) takvim günü içinde GATA H.Paşa Eğitim Hastanesi Komutanlığı 727 No lu Tüketim Malzemeleri Mal Saymanlığına; Malın Tamamı 1 (bir) defada teslim edilebileceği gibi her bir kalem miktarı bölünmemek kaydıyla teslim edilebilir. 48.1.2. Yüklenici sözleşmenin imzalanmasını müteakip mal teslim etmek isterse 727 Nolu Tüketim MAlzemeleri Saymanlığına yazılı olarak müracaat edecek, kendisine bildirilen tarih ve saatte mallarını teslim edebilecektir. 48.1.3
Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği taktirde teslimat tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar tatil gününü takip eden mesai gününde yapılmaz ise Tip İdari Şartnamenin 51nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34ncü maddesi hükümleri uygulanır. 48.1.4
Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde ( red edilme hali dışında) yükleniciye geri
verilmeyecektir. 48.1.5. Muayenede geçen süreler teslim süresinden sayılmayacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.Lığı
b) Tarihi ve saati : 30.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1 ) T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mayıs 2008 tarihli 2008/36 sayılı “ Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri” konulu genelgesi gereğince İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine kayıtlı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır. ( Bu belgeler T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleridir.) İhale Komisyon Başkanlığı istekliler ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden kayıtlı olup olmadığının teyidini yapacaktır.
İhaleye giren firma bayi ise teklif edilen ürün ile üretici/ithalatçı firma bağlantısını sağlayabilmek için teklif veren bayinin ihaleye girilen ürünün üretici/ithalatçı firmanın bayisi olarak sistemde onaylı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır.
Herhangi bir ürünün ya da cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim- kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Yönetmelikler kapsamında belgelendirilerek üretilen tıbbi cihazlar için TİTUBB'a kayıt-bildirim başvurusu yapılmaktadır. Eğer ürün, üreticisi tarafından Yönetmelikler kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TİTUBB'a kayıt/bildirim işlemi yapılmayacaktır. Satın alma işlemlerinde, Yönetmelikler kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin/ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili bayanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge/kayıtlar mevcut ise ve idare bu ürünlerin Yönetmelikler kapsamına girip girmediği konusunda tereddüde düşer ise durum ilgili belgeler ile Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğüne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.
2 ) Teklif edilen ürün Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği kapsamında değilse; İsteklilerce, TİTUBB sistemine kaydı olmayan ürün/ürünler için üretici/ ithalatçı beyanı yeterli olup bu durumda istekliler teklif ettikleri ürün / ürünlere ait herhangi bir ürün kalite belgesi istenmemektedir.
3) Teklif mektuplarında teklif edilen malzeme kalemlerine ait UBB kodu her kalem için ayrı ayrı belirtilecektir.
4) Yüklenici / Yükleniciler sözleşme sırasında tıbbi cihazlar yönetmelikleri kapsamındaki üzerinde kalmış ürünün/ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkod No sunu , ürünün/ürünlerin tedarikçisi ise fir ma tanımlayıcı No sunu, bayi ise bayi kodunu ve ürüne/ürünlere (ve / veya alt bileşenlerini, açılımlarını ) ait farklı özelliklerin olması durumunda (ebat, genişlik, uzunluk vs) bu ürüne ait UBB Barkod No sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.240/YeniIBY/publish.htm ' den hazırlanan XML uzantılı dosyayı Cd ortamında GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi K.lığı 1 No lu İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 60 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gata H.Paşa Eğt.Hst.
K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.Lığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.Lığı adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale Dökümanı Satış Bedeli Gata Haydarpaşa Eğitim Hastanesi Komutanlığı Döner Sermaye Saymanlığına
Yatırılacaktır

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CİVA 30,00 ADET
KAMA (TAHTA) 50,00 ADET
ŞEFFAF BANT 50,00 ADET
AERATÖR SPREYİ 50,00 ADET
ORTODONTİK LABORATUAR TELİ 30,00 ADET
ORTODONTİK AKRİL TOZU 5,00 ADET
ORTODONTİK AKRİL LİKİDİ 10,00 ADET
ORTODONTİK MUM 50,00 ADET
CANAVAR FREZ ( TUNGSTEN ) 100,00 ADET
DİŞ 28'LİK TAKIM GELİŞTİRİLMİŞ AKRİLİK 540,00 TAKIM
FIRÇA PİYASEMEN İÇİN 100,00 ADET
GEÇİCİ KRON KÖPRÜ MATERYALİ 15,00 ADET
SEPARE ÇELİK 100,00 ADET
İMPRESSİON PASTE 5,00 ADET
LAK 25,00 ADET
MUM PEMBE 100,00 ADET
ÖLÇÜ MADDESİ SİLİKON ESASLI 1 NCİ VE 2 NCİ 250,00 ADET
SEPARE KAĞIT 50 'LİK 6,00 ADET
SEPARE KARBON BÜYÜK 100 ' LÜK 200,00 ADET
PERİODONTAL KOLLAJEN MEMBRAN 20,00 ADET
DOĞAL KEMİK ESASLI GREFT MADDESİ 20,00 ADET
PERİODONTAL PAT 5,00 ADET
REZORBE OLMAYAN MEMBRAN 10,00 ADET
TUNGSTEN CARBİD FREZ 100,00 ADET
CERRAHİ ÇELİK FREZ 900,00 ADET
DİŞ İÇİN BEYAZ ALÇI 500,00 KG