• İhale No
    2014/92379
  • İhale Adı
    DİŞ TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2014 11:00
  • İdare
    ÇANKIRI KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DİŞ TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

ÇANKIRI KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

DİŞ TIBBİ CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/92379
1-İdarenin
a) Adresi : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 ÇANKIRI - MERKEZ/ÇANKIRI
b) Telefon ve faks numarası : 3762131098 - 3762128538
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ckhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 kalem / Diş Tıbbi Cihaz Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : - 5 adet Diş Üniti, 6 adet Endodontik Mikromotor Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine, - 1 Adet Diş Üniti, 1 Adet Endodontik Mikromotor, 1 adet Dijital Panoromik Diş Röntgen Sistemi -Ortopantomografi Sistemi (PAN, DPR, OPT, OPG) Çerkeş Devlet Hastanesine, - 1 Adet Diş Üniti, 1 adet Dijital Panoromik Diş Röntgen Sistemi -Ortopantomografi Sistemi (PAN, DPR, OPT, OPG) Ilgaz Devlet Hastanesine, - 1 adet Dijital Panoromik Diş Röntgen Sistemi -Ortopantomografi Sistemi (PAN, DPR, OPT, OPG) Kurşunlu İlçe Hastanesine, teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, 30 (otuz) takvim günü içerisinde cihazlar teknik şartnameye uygun şekilde tüm aksesuarları ile birlikte çalışır vaziyette teslim edilerek iş biter.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 ÇANKIRI
b) Tarihi ve saati : 18.09.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Diş Üniti en az 3 yıl, diğer cihazlar  en az iki (2) yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiç bir ücret talep edilmeyecektir.


Ayrıca Dijital Panoromik Röntgen cihazı için;
a)  Yıllık periyodik bakım sıklığı (kaç ayda bir) ve yedek parça bedeli teklif  dosyasında yer alacaktır.
b)  Cihaz kalibrasyona tabi değilse cihazın kalibrasyona tabi olmadığına dair teklifle beraber beyanda bulunulacaktır.
 

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler, teklif edilen ürünün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na ( TİTUBB) kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir.Çıktıların kaçıncı kaleme ait olduğu sağ üst köşelerine yazılacaktır.  Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.

(1) Teklif veren isteklilerin “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)” kaydını gösteren firma tanımlayıcı nosu (istekli bayi ise TİTUBB'da kayıtlı bayi tanımlayıcı nosu) belgelendirilecektir.
(2) Teklif edilen malzemelerin “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)” kaydını gösteren barkod numaraları belgelendirilecektir.
(3) İstekliler tarafından sunulan ve “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)” gerekmeyen malzemeler ile ilgili olarak üreticinin/ithalatçının malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak olup, bu beyan teklifle beraber sunulacaktır.

İsteklilerce, teklif edilen ürünlere ait ürünün markası,UBB barkod no 'su, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları teklif mektubunda belirtilecektir.
 

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif ettikleri cihazın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tıbbi ve teknik bilgilerin yer aldığı orjinal dokümanları ile teklif ettiği cihaza ait Türkçe kataloglarını, Teknik Şartnameye Cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları ihale dosyasında vereceklerdir.


Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri ret edilecektir.Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İhale komisyonu gerekli gördüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. İstekliler demonstrasyonu nasıl ve hangi şartlarda sağlayacaklarını bildireceklerdir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kuruluşlarına veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine teşhis veya tedavi amaçlı tıbbi cihaz satmış olmak benzer iş kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankırı Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi ( İhale Doküman bedeli İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinin T.C. Ziraat Bankası Çankırı Şubesi IBAN : TR35 0001 0000 6913 8929 0250 05 nolu hesabına yatırılacaktır.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çankırı Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİŞ ÜNİTİ 7 ADET
ENDODONTİK MİKROMOTOR 7 ADET
DİJİTAL PANOROMİK DİŞ RONTGEN SİSTEMİ / ORTOPANTOMOGRAFİ SİSTEMİ(PAN,DPR,OPT,OPG ) 3 ADET
11 Eylül 2014

İhale Tarihi 26.09.2014 11:00 olarak değişmiştir.