• İhale No
    2020/207283
  • İhale Adı
    Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve bağlı birimlerinde ki UPS cihazlarında kullanılmak üzere güç kaynağı parçaları ve akülerin alımı işi
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Mayıs 2020 10:00
  • İdare
    DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Nisan 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GÜÇ KAYNAĞI PARÇALARI VE AKÜ SATIN ALINACAKTIR

DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve bağlı birimlerinde ki UPS cihazlarında kullanılmak üzere güç kaynağı parçaları ve akülerin alımı işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/207283
1-İdarenin
a) Adı : DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : ELAZIG CADDESI 21100 ÇAMLICA YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
c) Telefon ve faks numarası : 4122294884 - 4122294880
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve bağlı birimlerinde ki UPS cihazlarında kullanılmak üzere güç kaynağı parçaları ve akülerin alımı işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve bağlı birimlerinde ki UPS cihazlarında kullanılmak üzere 13 kalem güç kaynağı parçaları ve akülerin alımı işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığının belirlediği yerelere
ç) Süresi/teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN SONRA 5 GÜN İÇERİSİNDE İŞE BAŞLANACAKTIR.
d) İşe başlama tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN SONRA İŞE BAŞLANACAKTIR.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 11.05.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 3.Kat İhale Komisyonu Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Akü-Tip1 (4,5-7 Ah arası kapasiteye sahip) 20 adet
Akü-Tip2 (7-9 Ah arası kapasiteye sahip) 450 adet
Akü-Tip3 (11-13 Ah arası kapasiteye sahip) 80 adet
Akü-Tip4 (21-25 Ah arası kapasiteye sahip) 20 adet
Akü-Tip5 (28-34 Ah arası kapasiteye sahip) 190 adet
Akü-Tip6 (65-72 Ah arası kapasiteye sahip) 32 adet
Bara Kondansatör 30 adet
IGBT – CM300DY-24 18 adet
Tristör – STT90GK16B 18 adet
Sürücü Kartı - Driver 6 adet
Kapasitör – Giriş Çıkış(Büyük) 27 adet
Kapasitör – Giriş Çıkış(Küçük) 9 adet
Taş Direnç – 100W, 150Ohm 18 adet