• İhale No
    2017/364545
  • İhale Adı
    DİZEL PANELVAN TİPİ AMBULANS SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Eylül 2017 11:00
  • İdare
    Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü - SAĞLIK BAKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    31 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DİZEL PANELVAN TİPİ AMBULANS SATIN ALINACAKTIR

ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

100 Adet 4x4 Dizel Panelvan Tipi Ambulans alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/364545
1-İdarenin
a) Adresi : Mithatpaşa Cad. 3 06434 Sıhhıye ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125851342 - 3124343585
c) Elektronik Posta Adresi : ashgm.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 100 Adet 4x4 Dizel Panelvan Tipi Ambulans
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Lojistik ve Teknik Hizmetler Daire Başkanlığı Depo Birimi
c) Teslim tarihi : Ambulansların tamamının teslim süresi 60 günü geçmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mithatpaşa Caddesi No:3, B Blok, Zemin Kat, 13 nolu Oda, Sıhhıye-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 05.09.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,
ğ) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

Teklif veren firmanın Üretici Firma Temsilcilik Belgesi veya Yetkili Satıcı Belgesini teklif zarfında sunulması gerekir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

-Teklif sahibi aracın aksamı teçhizatı, tıbbi ve diğer tüm donanımı ile ilgili dizayn, yapım ya da montaj hataları, hatalı işçilik, eksik ya da yanlış parçalardan kaynaklanan aksaklıklar ve arızalara karşı;  aracın idarece muayene ve kabulünü müteakip km sınırı olmaksızın 36 ay süreli şartsız garanti verecektir.

-Teklif sahibi araçların muayene ve kabulünden itibaren 10 yıl süre ile yedek parça temin etme garantisi verecektir.

-Teklif sahibi üretici veya distribütör değilse, teklif edilen araç için araç üreticisi veya Türkiye distribütörü de teklif sahibine hitaben aracın idarece muayene ve kabulünü müteakip en az 36 ay süreli kilometre sınırı olmadan  araç garantisi ve 10 yıl süre ile yedek parça temin etme garantisi verecektir.

-Belirtilen garanti süresi içinde meydana gelen tüm arızaları gidermede gereken her türlü masraf(çekici,yedek parça,işçilik) teklif sahibi tarafından karşılanacaktır.Garanti kapsamında yapılacak işlemlerde tüm süreci teklif sahibi yürütecektir.

-Üretici veya Türkiye distribütörü olarak garanti verenler Üretici veya Türkiye distribütörü olduklarını belgeleyeceklerdir.

-Üretici  veya Türkiye Distribütörü tarafından verilmiş adres ve telefonları belirtilen araç yetkili servis listesi teklif zarfında sunulacaktır.

-Yüklenici tarafından sağlanacak teknik hizmetlerden ( aracın donanım ve teçhizat ile ilgili dizayn, yapım ya da montaj hataları, hatalı işçilik, eksik ya da yanlış parçalardan kaynaklanan aksaklıklar ve arızalara karşı) için adres ve telefon bilgilerini içeren yetkili servis listesi teklif zarfında sunulacaktır.

-Teknolojik ve Tıbbi cihazlar için Üretici veya Türkiye Distribütörü tarafından teklif sahibine hitaben, idareye teklif ettiği cihazlar için ( Her cihazın marka model ve menşei belirtilerek okunabilir kaşeli ve antetli kağıda) en az 3 yıl garanti verecektir.

Garanti taahhütnameleri ve yetkili servis listeleri ihale teklif zarfında sunulacaktır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

-Araç ön ve arka tepe lambalarının ECE R 65 standartlarına uygunluk belgesi

-Araç telsizine ait TS EN 300086 ve EN 300113 uluslararası standartlarına uygun olduğunu gösteren belge

-Arka kabin koltukları ve sedye platformunun TS EN 1789+A2 standartlarına uygun olduğuna dair test raporları

-Ana sedye , defibrilatör, transport ventilatörü, portatif aspiratör, ve volümetrik infüzyon pompası cihazlarının EN 1789 standartlarına uygun olduğuna ait test test raporları

-Sedye platformu, ana sedye ve hasta kabini koltuklarının TS EN1789+A2 standardında belirtilen 10G Çarpma Sertifikası

-Ana sedye EN 1865 standart belgesi

-Kabin içi yan duvarları, ara bölme ve tavan kaplaması için kullanılan Kompozit(CTP) malzeme veya parlak, pürüzsüz yüzeyli, ABS malzemeye ait test belgesi

 

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Ana sedye platformu, ana sedye, kombinasyon sedye, faraş sedye,vakum sedye,oksijen sistemi, portatif vakum aspiratörü, sabit ve portatif tansiyon aleti,vakum atel seti, şişme atel seti,boyunluk seti,sırt tahtası,canlandırma ünitesi, defibrilatör,transport ventilatör,glukometre, dagnostik set,KED kurtarma yeleği, traksiyon atel seti, volümetrik infüzyon pompası, temel tıbbi malzeme çantası, yanık seti, pelvis sabitleme kemeri ve acil doğum setine ait TİTUBB belgeleri ihale teklif zarfında sunulacaktır.TİTUBB kayıt zorunluluğu bulunmayan cihazlar için muaf olduğuna dair beyan verilecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Ambulansın kalite ve muhteviyatını göstermek amacıyla  bir adet numune ambulans ihale günü ve saatinde hazır bulundurulacaktır.

Numune ambulansın hasta kabini ve ambulans içindeki teknik ve tıbbi donanımın tamamı, en az bu şartnamede istenilen vasıfta olacaktır.İhaleyi kazanan firma teslim aşamasında numune ambulansa bire bir uygun ambulanslar teslim edecektir.

 Oluşturulan komisyon demonstrasyona sunulan aracın iç ve dış donanımları ile ilgili tüm testleri yapmaya ve yaptırmaya yetkilidir.

Komisyon tarafından yapılan ve istenilen testler sonucu meydana gelebilecek hasarlar firma tarafından karşılanacaktır.

Komisyon tarafından istenen bazı testler ilgili kurumlara yaptırılabilecek ve masrafları var ise firma tarafından karşılanacaktır.

Demonstrasyon için şartnameye uygun ambulans getirmeyen firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Redresör, invertör, akü, ilave elektrik tesisatı kabloları, hasta kabini koltukları, hasta kabini ısıtma cihazı, hasta kabini kliması, hasta kabini aydınlatma lambaları, araç telsizi, siren anons sistemi ve tepe lambaları, ana sedye platformu, ana sedye , kombinasyon sedye, vakum sedye, oksijen sistemi, portatif vakum aspiratörü, sabit ve portatif tansiyon aleti, atel seti, boyunluk seti, sırt tahtası, canlandırma ünitesi, defibrilatör, transport ventilatör, glukometre, diagnostik set, KED kurtarma yeleği, traksiyon atel seti, volümetrik infüzyon pompası, temel tıbbi malzeme çantası, yanık seti, ve acil doğum setine ait teknik özelliklerinin görülebileceği orjinal katolog ve dökümanlar ihale teklif zarfında sunulacaktır.

Araca takılacak süspansiyona ait kullanım kılavuzu kalite belgeleri, test raporları, onay belgeleri ihale teklif zarfında sunulacaktır.

Redresör, invertör,  hasta kabini koltukları, hasta kabini ısıtma cihazı, hasta kabini kliması, araç telsizi, siren anons sistemi ve tepe lambaları, ana sedye platformu, ana sedye , kombinasyon sedye, vakum sedye,faraş sedye,  oksijen sistemi, portatif vakum aspiratörü, sabit ve portatif tansiyon aleti, vakum atel seti,şişme atel seti,  boyunluk seti, sırt tahtası, canlandırma ünitesi, defibrilatör, transport ventilatör, glukometre, diagnostik set, KED kurtarma yeleği, traksiyon atel seti, volümetrik infüzyon pompası, temel tıbbi malzeme çantası, yanık seti, pelvis sabitleme kemeri  ve acil doğum setine ait Türkiye distribütörü  tarafından teklif sahibine hitaben Bakanlığa teklif ettiği cihazlar için (Her cihazın marka model ve menşei belirtilerek okunabilir kaşeli ve antetli kağıda) verilmiş adres ve telefonları belirtilen yetkili servis listesi ile bu donanımlara ait marka , tip ve menşei ayrı bir liste halinde verilecek  ve dökümanlar ihale teklif zarfında sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale doküman bedelinin, Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Merkez Döner Sermaye İşletme Birimi Halk Bankası Ankara Kurumsal Şubesi nezdinde bulunan TR08 0001200945200044000007 nolu hesabına (makbuzun/dekontun içeriğinde; isteklinin adı, soyadı, ünvanı, vergi numarası/T.C. Kimlik numarası, idare adı, ihale kayıt numarası ve ihale doküman bedeli bilgileri belirtilecektir) yatırılan makbuzun/dekontun ibrazı ile Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Birimi, Mithatpaşa Cad. No:3, B Blok, Zemin Kat, 13 Nolu Oda, Sıhhıye/ANKARA adresinden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mithatpaşa Caddesi No:3, B Blok, Zemin Kat, 13 nolu Oda, Sıhhıye-ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
4x4 Dizel Panelvan tipi Ambulans 100 adet
08 Ağustos 2017

DÜZELTME İLANI

DİZEL PANELVAN TİPİ AMBULANS SATIN ALINACAKTIR
ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

DİZEL PANELVAN TİPİ AMBULANS SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2017/364545
1- İdarenin
a) Adresi: Mithatpaşa Cad. 3 06434 Sıhhıye ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125851342 - 3124343585
c) Elektronik posta adresi:ashgm.satinalma@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :31.07.2017 - 3411
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Kamu İhale Bülteni - 31.07.2017
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

1-İdarenin

a) Adresi

:

Sağlık Bakanlığı Kampüsü 4. Kat Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Birimi Bilkent-ANKARA

b) Telefon ve faks numarası

:

3125851342 - 3124343585

c) Elektronik Posta Adresi

:

ashgm.satinalma@saglik.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP

 

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

Sağlık Bakanlığı Kampüsü 4. Kat Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Birimi Bilkent-ANKARA

b) Tarihi ve saati

:

05.09.2017 - 11:00

 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale doküman bedelinin, Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Merkez Döner Sermaye İşletme Birimi Halk Bankası Ankara Kurumsal Şubesi nezdinde bulunan TR08 0001200945200044000007 nolu hesabına (makbuzun/dekontun içeriğinde; isteklinin adı, soyadı, ünvanı, vergi numarası/T.C. Kimlik numarası, idare adı, ihale kayıt numarası ve ihale doküman bedeli bilgileri belirtilecektir) yatırılan makbuzun/dekontun ibrazı ile  Sağlık Bakanlığı Kampüsü 4. Kat Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Birimi Bilkent-ANKARA adresinden alınabilir.adresinden satın alınabilir. 

 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık Bakanlığı Kampüsü 4. Kat Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Birimi Bilkent-ANKARA  adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.