• İhale No
    2013/ 70327
  • İhale Adı
    DMO BURSA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ TARAFINDAN; T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI BURSA TASFİYE İŞLETME MÜD.İHTİYACI OTOMATİK NUMUNE KALIPLAMA CİHAZI İLE İKLİMLENDİRME KABİNİ ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2013 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Bursa Bölge Müdürlüğü
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
 
 
DEVLET MALZEME OFİSİ
BURSA BÖLGE  MÜDÜRLÜĞÜNDEN
 
Ofisimizce, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bursa Tasfiye İşletme Müdürlüğü Laboratuvar Müdürlüğü ihtiyacı aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler kurumca talepte bulunulan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif isteme usulü ile satın alınacaktır.    
İstekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
 
MALZEMENİN CİNSİ MİKTARI NEYE GÖRE SON TEKLİF
ALINACAĞI VERME TARİHİ
Otomatik Numune Kalıplama Cihazı 1 Adet Teknik Şartnameye Göre 10.06.2013
İklimlendirme Kabini 1 Adet Teknik Şartnameye Göre 10.06.2013
 
 
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. 
  a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (50,00-TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
           b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. 
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF  MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla  birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12,00’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacak olup, buna müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarakta sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin devamında sözlü olarak indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki belgelerini getirmeleri gerekmektedir.Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır. 
5- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır. 
6- Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
7- İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilebilecektir.
 8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.

T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI BURSA TASFİYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI MUHTELİF MALZEME ALIMI

İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE EK ŞARTLARI

 

 

 

1)                Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:

 

a)      Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,

b)      Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

c)      Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,

d)     4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;

1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”

2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,

- Açık adres ve ticaret unvanlarının,

- Telefon ve faks numaralarının,

- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının

belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,

e)      TSE hizmet yeterlilik belgesi, sistemin Sanayi Bakanlığı’ndan alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve garanti belgesi olmalıdır.

f)       4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,

2)          Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.

Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.

Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.   

    3)     İhale konusu alım ile ilgili teknik şartnameye verilecek cevaplar ile ürünle ilgili resim, broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile diğer ihale dokümanları (Teklif mektubu, geçici teminat, ihale evrak bedeli makbuzu hariç, teslim süreleri) iki takım olarak Ofise tevdi edilecektir.

 

4) İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam olup olmadığı(istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak, içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulasıyla birlikte teslim edilecek ve “ihalesi yapılacak olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edildiğine” ilişkin yazılı Taahhütname verilecektir.  

    5) İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla   kısmi teklif verilebilecektir.

         Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına belirtilecektir.

    Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6)        Teklif mektupları, son teklif verme günü saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip,uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı tarihte açılacaktır. uygun olmayan teklifler açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.  

7)        Tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak , son teklif verme gününden 5 (beş) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edebilir. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satın alınmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

8)        Cihazların kesin kabulünün yapıldığı tarihten itibaren geçerli olmak üzere, ihale konusu cihazlar için üretici veya distribütör firma tarafından; en az 2 (iki) yıl garanti taahhütnamesi ile yedek parça ve servis sağlanacağı dair taahhütname verilecektir. Ayrıca üretici firma tarafından garanti süresi bitiminden itibaren geçerli olmak üzere en az 10(on) yıllık ücreti mukabili yedek parça ve servis sağlanacağına dair taahhütname verilecektir.

9)        İhale konusu malzemenin teslim şekli ve süresi teklif mektuplarında belirtilecek olup, bu süre içinde malzeme, Teknik şartnamesi ile ihale şartlarına uygun olarak tam,sağlam, kurulu ve çalışır vaziyette talep sahibi Kuruma teslim edilecektir.

10)   Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi Kurum tarafından yapılacaktır.

11)   İhale konusu malzemenin bedeli, Malzemenin Kurumca belirtilen yere teslim edilmesine ve teknik özelliklerine uygun olduğu tespit edilmesine müteakip, Bölge Müdürlüğümüz tarafından Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.

12)   İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 50,00-TL.’yi Bölge Müdürlüğümüz veznesine veya Bölge Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.

13)   Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli teminat verilecektir.

14)   Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.

 

İHALE KAYIT NUMARASI   : 2013/ 70327

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim