• İhale No
    2013/67866
  • İhale Adı
    DMO G.ANTEP BÖL.MD.LÜĞÜNCE Ş.URFA İL ÖZEL İDARESİ İHTİYACI LASSA MARKA LASTİK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2013 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Gaziantep Bölge Müdürlüğü
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

  

DEVLET MALZEME OFİSİ

GAZİANTEP BÖLGE  MÜDÜRLÜĞÜNDEN

 

Ofisimizce, Şanlıurfa İl Özel İdare Müdürlüğü  ihtiyacı aşağıda cins ve miktarı yazılı lastikler ihtiyaç sahibi kuruluşça belirtilen markasına göre, Ofis’imiz Tip Ticari Şartnamesi ile ihale ek şartları listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

   

1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

           a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini  (50,00 TL)   Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF  MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla  birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartları listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3-Teklifler, 31/05/2013 Cuma günü, saat 12:00’e kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4-Teklif mektuplarının, son teklif verme tarihi olan 31/05/2013 Cuma günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflarda aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5-İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

6-Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.

7-Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

 

İRTİBAT TELEFONLARI

 

Telefon : 0 342 3362253-3360274

Faks      : 0 342 3361524

 

GAZİANTEP BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESABI/HESAPLARI:

TC Ziraat Bankası Gaziantep Merkez Şubesi TR72 0001000042394214605001

Vakıflar Bankası Gaziantep Merkez Şubesi   TR48 0001500158007286381155

Halk Bankası Gaziantep Merkez Şubesi         TR19 0001200936600013000009

ŞANLIURFA  İL ÖZEL İDARESİ  MÜDÜRLÜĞÜ   İHTİYACI, LASTİK İHALESİ   İLE İLGİLİ  İHALE EK ŞARTLARI

 

 

 

1)                Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (i) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:

 

a)      Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,

b)      Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

c)      Türkiye’deki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,

d)     4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;

1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”

2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,

- Açık adres ve ticaret unvanlarının,

- Telefon ve faks numaralarının,

- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının

belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,

e)      Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi,

f)       4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,

2)          Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.

Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.

Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsin temin etmekle yükümlü olacaktır.

 

3)          İhale konusu her bir malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

4)          İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam olup olmadığı (istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak, içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulasıyla birlikte teslim edilecek ve “ihalesi yapılacak olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan ihalenin bütün koşullarıyla kabul edildiğine” ilişkin yazılı taahhütname verilecektir.

 

5)          Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6)          Teklif mektuplarının, son teklif verme günü 31.05.2013 Cuma günü  saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecektir. Bunu müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

7)          İhale konusu malzemenin teslim süresi, sözleşme akdini müteakip 30 (Otuz) gün olup, teslimat bu süre içerisinde Şanlıurfa İl Özel İdaresi Müdürlüğünce  gösterilecek yere teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak kullanıma hazır halde teslim edilecektir.

8)          Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.

9)          İhale konusu malzemenin bedeli, kuruluşa yapılacak teslimatı müteakip Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dâhilinde ödenecektir.

10)      İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedelini  ( 50,00 TL) Bölge Müdürlüğümüz veznesine veya Bölge Müdürlüğümüzün banka hesaplarına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.

11)      Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda vadesiz geçici teminat verilecektir.

12)      Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.

 

 

İHALE KAYIT NUMARASI: 2013/67866

 

 

BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESAPLARI:

 

TC Ziraat Bankası Gaziantep Merkez Şubesi TR72 0001000042394214605001

Vakıflar Bankası Gaziantep Merkez Şubesi   TR48 0001500158007286381155

Halk Bankası Gaziantep Merkez Şubesi         TR19 0001200936600013000009

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim