• İhale No
    756000
  • İhale Adı
    DOĞRUDAN TEMİN ENDOSKOPİ BİRİMİ AMPUL MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Ağustos 2013 15:00
  • İdare
    Eskişehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    14 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Eskişehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Eskişehir Devlet Hastanesi
Sayı : 22205031-930/538881 Konu: Teklife Davet
Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem HASTANEMİZDE KULLANILAN ENDOSKOPİ CİHAZI İÇİN MEDİKAL AMPÜL ALIMI, işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 26.08.2013 tarih ve saat 15:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.
İhtiyaç Listesi
Sıra No Malın / İşin Adı :: . Miktar" Birim Birim Fiyat Tutar
1 ENDOSKOPİ CİHAZI PE300BFA MODEL MEDİKAL AMPULÜ (300 W,DUY:5 DELİKLİ,5000 LÜMEN,RENK SICAKLIĞI:5600 K) (300 W,DUY:5 DELİKLİ,5000 LÜMEN,RENK SICAKLIĞI:5600 K) 2 ADET  

Satınalmamn Yapılacağı Birim: ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ DOĞRUDAN TEMİN TEL:0.222 237 48 00/2404 NUMUNE GÖRÜLECEKTİR.

4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 22 / D Maddesi Uyarınca Doğrudan Temin Usulüyle Alım Yapılacaktır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1.734 Sayılı Kanun gereğince KİK 019 Standart Formuna göre hazırlanacak Teklif mektubunda istekliler tarafından imzalanması, teklif edilen fiyatın rakam ve yazıyla açık olarak yazılması zorunludur. Tarihi olmayan, istenilen ürünlerin marka, katalog numarası olmayan ve teslimat belirtilmeyen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.

2.Zarfın üzerine isteklinin adı soyadı açık adresi teklifin hangi işe ait olduğu ve teklif edilen kalemler yazılacaktır. Zarf kapağı yapıştırılan bölümü üzerine firma kaşesi basılarak imzalanacaktır.

3.Fiyatlar KDV hariçtir.

4.Düzenlenecek fatura da yapılmış olan hatalardan dolayı ödeme yapılmasından firma sorumludur.

5.Numune istendiğinde teklif mektubuyla birlikte getireceklerdir.

ö.Alımlar acil ihtiyacımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içerisinde teslim edilmeyen ürünler için yasal işlem yapılacaktır.

7.Fatura, malzeme teslim edildikten sonra kesilecek.

8.Fatura bedeli, malzemenin muayene kabul komisyonunca kabulünden sonra 90 gün içerisinde ödenecektir.

9.Alacağma ait temlik kabul edilmeyecektir.

10.Siparişlerde malzemenin depo ve ihtiyaç durumu göz önünde bulundurularak partiler halinde istenmesi idaremizin yetkisindedir.

11 .Teklif veren firma işbu (12) maddeyi okumuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul etmiş olarak kabul edilecektir.

12.Bu alım uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Eskişehir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
YENİDOĞAN MH. ŞEHİT SERKAN ÖZAYDIN SK. NO:9 ESKİŞEHİR

Telefon: 222 2374800/2404 Faks: 222 2374449 e-posta: www.esdh.gov.tr Elektronik ağ:
22/08/2013

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim