• İhale No
    754466
  • İhale Adı
    DOĞRUDAN TEMİN KADIN DOĞUM BİRİMİ İÇİN MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    22 Temmuz 2013 10:00
  • İdare
    Eskişehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Eskişehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Eskişehir Devlet Hastanesi

Sayı : 22205031-930/532467                                    18.07.2013

ö"Konu: Teklife Davet

Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem HASTANEMİZ KADIN DOĞUM Y.B. BİRİMİ İÇİN TIBBİ SARF MALZEME ALIMI işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 22.07.2013 tarih ve saat 10:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.

- Sedat GÖÇMEN Hastane Yöneticisi a. İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yard.

İhtiyaç Listesi

Sıra No

Malın / İşin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Tutar

1

PCA SETİ

750

ADET

 

EK: Teknik şartname


 

 

Satınalmanm Yapılacağı Birim: ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ DOĞRUDAN TEMİN TEL:0.222 237 48 00/2404 NUMUNE GÖRÜLECEKTİR.

4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 22 / D Maddesi Uyarınca Doğrudan Temin Usulüyle Alım Yapılacaktır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1.734    Sayılı Kanun gereğince KİK 019 Standart Formuna göre hazırlanacak Teklif mektubunda istekliler tarafından imzalanması, teklif edilen fiyatın rakam ve yazıyla açık olarak yazılması zorunludur. Tarihi olmayan, istenilen ürünlerin marka, katalog numarası olmayan ve teslimat belirtilmeyen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.

2.Zarfın üzerine isteklinin adı soyadı açık adresi teklifin hangi işe ait olduğu ve teklif edilen kalemler yazılacaktır. Zarf kapağ: yapıştırılan bölümü üzerine firma kaşesi basılarak imzalanacaktır.

3.                       Fiyatlar KDV hariçtir.

4.                  Teklif   edilecek ürünlerin ürün barkodları mutlaka olacaktır. Barkotsuz malzemeler teslim alınmayacaktır.

5.  Teklif edilecek malzemelerin UBB numarası faturaya mutlaka yazılacaktır.

ö.Teklif edilecek malzemenin varsa emekli sandığı malzeme kodu teklif mektubunda yazılacaktır.

7.                                        Düzenlenecek  fatura da yapılmış olan hatalardan dolayı ödeme yapılmasından firma sorumludur.

8.                  Teklif   edilecek ürünlerden Tıbbi cihaz yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği(90/385/EEC) ve vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği (98/79/EC IVDD)kapsamındaki ürünlerin Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesinin 2.maddesine istinaden TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı gerekmektedir. Bu şartı olmayan ürünler kesinlikle teklif edilmeyecektir. Teklif edilip alınsa dahi ödemesi yapılmayacaktır.

9.                         Numune  istendiğinde teklif mektubuyla birlikte getireceklerdir.

10.                       Alımlar acil ihtiyacımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içerisinde teslim edilmeyen ürünler için yasal işlem yapılacaktır.

11.Tıbbi sarf malzemelerin teslim edildiği tarihte malzemelerin kullanma süresi miadının 2/3’ünden az olmamalıdır.

12.                    Fatura, malzeme teslim edildikten sonra kesilecek.

13.                   Fatura   bedeli, malzemenin muayene kabul komisyonunca kabulünden sonra 90 gün içerisinde ödenecektir.

14.                            Alacağına  ait temlik kabul edilmeyecektir.

15.Siparişlerde malzemenin depo ve ihtiyaç durumu göz önünde bulundurularak partiler halinde istenmesi idaremizin yetkisindedir.

lö.Teklif veren firma işbu (17) maddeyi okumuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul etmiş olarak kabul edilecektir.

17.Bu alım uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Eskişehir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.______________________    ________________

YENİDOĞAN MH. ŞEHİT SERKAN ÖZAYDIN SK. NO:9 ESKİŞEHİR

Telefon: 222 2374800/2404 Faks: 222 2374449 e-posta: www.esdh.gov.tr Elektronik ağ:

PCA Seti

1.      Hasta kontrollü ağn pompalarında çalışabilecek nitelikte olmalıdır

2.       Setin uzunluğu yaklaşık 2 m olmalıdır

3.       Serbest akış riskini önleyen sistem antisifon valf sistemi olmalıdır

4.       Setin üzerinde bulunan sistem cihaza yerleştirlmeli ve infüzyon bu sistemin peristaltik veya dönerek çalışması ile sağlanmalıdır

5.       Setin her iki parçasında da birer klemp olmalıdır

6.       Uc kısmım kateter ağızlarına uyumlu olmalıdır

7.       Set büküldüğünde tekrar eski halini almalıdır

8.       Ağn pompa cihazının epidural ve intravenöz kullanımlarında tek tip set kullanılmalıdır

9.       Seruma giren kısmı girerken kırılmayacak kadar dayanıklı spike uçlu olmalıdır. Diğer ucu luer lock yapıda olmalıdlr

10.   Set üzerinde hava kabarcıklarının hastaya gitemesine engel olacak hava dedektörü ve eliminasyon filtresi bulunmalıdır

11.   Setlerin raf ömrü teslim tarihinden itibaren 2 yıl olmaldır

12.   Ambalıjında üretim tarihi , üretim seri no, son kullanma tarihi olmalıdır

13.   Tekli steril ambalajda olmalıdır

14.   Her 50 sete karşı 1 adet ağrı pompası ücretsiz olarak bırakılacaktır

15.   Elektrik kesintilerinde devreye giren batarya sayesinde cihaz kapanmadan çalışmaya devam etmelidir

16.   Cihaz serum askısına tespit edilebilmelidir

17.   Pompalar hava . düşük batarya, hat blokaj, içsel arıza, kapak açılması vb durumlarda sesli ve görüntülü olarak alarm vermelidir

18.   Cihaz montajı, teknik bakımı, arıza durumunda ücretsiz tamirinden firma sorumlu oiacaktır

19.   Firma hekim ve yardımcı personel eğitimi verecektir

20.   Numune değerlendirilecektir

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim