• İhale No
    1193215
  • İhale Adı
    Dolap ve raf alımı işŸi
  • Sektör
    Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2016 15:00
  • İdare
    İzmir Fuarcılık Hizmetleri Kültür ve Sanat İşleri Ticaret A.Ş. - İZFAŞ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale no : Dolap ve raf alımı işŸi.
Alım usulü : D
Birimi : İzmir Fuar A.Ş.
Adı : Dolap ve raf alımı işŸi.
İhale Tarihi : 2016-10-27 15:00:00
 

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İZMİR FUARCILIK HİZMETLERİ KÜLTÜR VE SANAT İŞLERİ TİCARET A.Ş.

TEKLİF İSTEME MEKTUBU

Teklif İsteme Tarihi : 24/10/2016 DTN          : 16DT441661

SIRA

NO:

SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ

Miktar

Birim

Marka

B.Fiyat (K.D.V. Hariç)

Tutar

(K.D.V. Hariç)

1

6’LI SOYUNMA DOLABI

4

ADET

 

 

 

2

ÇELİK RAF (93x43x2000 cm ölçülerinde)

50

TAKIM

 

 

 

 

Yukarıda belirtilen mal ve/veya hizmetler satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde, aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu teklif isteme mektubunu, İdaremiz Satınalma Müdürlüğü’ne imzalı ve kaşeli olarak; kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederiz.

TEKLİF VERME VE SATINALMA YA İLİŞKİN HUSUSLAR:

1.        Teklifinizi en geç 27/10/2016 saat 15:00’a kadar İZFAŞ Satınalma MüdürlüğU'ne gönderiniz.

1.1.     Adres  : Şair Eşref Bulvarı No:50 Killtürpark - Konak / İZMİR

1.2.     E-posta   : satinalma@izmirfair.com.tr

1.3.     Faks   : 0.232.497 11 90-87

1.4.    Tel    : 0.232.497 11 85-86-88-89

2.        Teklifinizi, K.D.V. HARİÇ birim fiyat ve toplam tutar olarak TL (Türk Lirası) bazında veriniz. TEKLİF MEKTUBUNUN VE VARSA TEKNİK ŞARTNAMENİN HER SAYFASINI KAŞELEYİP İMZALAYINIZ. Teklif ettiğiniz malzeme/hizmet için orijinal veya dengi ürüne ait MARKA ve GARANTİ SÜRESİNİ belirtiniz. Garanti süresi belirtilmeyen teklifler için mevzuattaki geçerli süreler kabul edilecektir.

3.         Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı; Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile yapılan alıınlarda. 3/g İstisna atımlarında, diğer alımlar veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ınızı yazınız.

4.         Teklif süresi: Teklif mektubundaki fiyatlar, son teklif verme tarihinden itibaren 30 (otıız) takvim günü süreyle geçerli olacaktır.

5.         Teslim adresi: İdarenin Ambar1 ına teslim edilecektir.

6.        Teslim süresi: Şartnamede veya teklif mektubunda aksine bir süre belirtilmemesi halinde, siparişin tebliğ tarihinden itibaren en geç 15 (onbeş) takvim günüdür. Teklif mektubunuzda belirteceğiniz teslim süreleri “takvim günü” olarak belirtilecektir. İş günü olarak belirtilen teslim süreleri “takvim günii” olarak değerlendirilecektir.

7.         İdare istediği takdirde, mal ve/veya hizmet alımları için sözleşme yapacak, teminat alacak ve oluşacak damga vergisi yüklenici tarafından ödenecektir.

8.         Kesin Teminat: İdarece istenilmesi durumunda, sözleşmenin imzalanacağı gün yüklenici tarafından sözleşme bedelinin cn az % 6 (yüzde altı)'sı oranında kesin teminat verilecektir. Teminatın, banka teminat mektubu olarak verilmesi durumunda, teminat mektubu “SÜRELİ/SÜRESİZ” olacaktır. Nakit olarak verilmesi durumunda ise İdarenin belirteceği banka hesabına dekontunun üzerine sözleşme konusu alımın bilgileri yazdırılarak yatırılacaktır.

9.         Ödeme: Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulüne müteakip ek’li şartnamelerde aksine bir süre yoksa en geç 30 (otuz) giin içinde ödeme yapılacaktır. Ödemelerde “BORCU YOKTUR” belgesi yüklenici tarafından ibraz edilecektir.

10.      Diğer Hususlar: Teklif veren istekli/istekliler, yukarıdaki şartlarla birlikte varsa teknik şartname ve/veya numunede istenen özellikleri aynen kabul etmiş sayılır. İdare mal ve/veya hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını alıp diğer bir kısmını 3.kişilerden almakta serbesttir.

EK- Teknik Şartname

TEKLİF VEREN FİRMANIN/KİŞİNİN:

Adı, Unvanı Adres     :

Tel/Faks  :

Vergi/T.C. No :

KD: SAMFR01 YT. 02/12/2015 RN:01 -20/04/2016

 

TEKNİK ŞARTNAME

MADDE 1 İŞİN KONUSU: FUAR İZMİR ELEKTRİK VE SIHHİ TESİSAT ODASI İÇİN ÇELİK SOYUNMA DOLABI, ÇELİK RAF MAL ALIMI İŞİ.

MADDE 2-İŞİN MİKTARI: 4 ADET ALTILI SOYUNMA DOLABI 50 ADET ÇELİK RAF MADDE 3- ALTILI ÇELİK SOYUNMA DOLABI ÖZELLİKLERİ

3.1.   DKP sacdan imal edilmiş olmalı.

3.2.                       Yüksek          kaliteli elektrostatik toz boya olmalı.

3.3.            En:          en az 97 cm olmalı.

3.4.                          Derinlik       en az 40 cm olmalı.

3.5.                              Yükseklik en az 200 cm olmalı.

3.6.                                   Dolaplarda          kilit sistemi olmalı.

3.7.                    Dolap              İçlerinde Askı Kanca ve Askı Boru olmalı.

3.8.                    Dolap              Kapaklarında Havalandırma Menfezli olmalı.

3.9.                    Dolap              kapıları 180 derece açılabilir olmalı.

3.10.   Gri renk olmalı.

3.11.              Her     kapı üzerinde bir adet etiketlik olmalı.

3.12.6 Gözlü olmalı.


 

MADDE 4- ÇELİK RAF ÖZELLİKLERİ

4.1.  Raf çelik kalınlığı:0,70mm olmalı.

4.2.                  Ayak dikme çelik kalınlığı l,50mm olmalı.

4.3.                  Max.  raf ağırlık kapasitesi 60 kğ olmalı.

4.4.             Raf      aralıkları ihtiyaca göre ayarlanabilir özellikte olmalı.

4.5.  Plastik Ayak Pabuçları olmalı.

4.6.   Bağlantı Malzemeleri Galvanizli Çelik olmalı.

4.7.   En: 93cm olmalı.

4.8.  Derinlik: 43cm olmalı.

4.9.                                   Yiikseklik:         200cm olmalı.

4.10.                            Baglantı  ekipmanları dahil olmalı.

4.11.                       Dikme       adetti 4 adet olmalı.

4.12.             Raf     adedi 5 adet olmalı.

4.13.            Gri     renk olmalı.

Not: Çelik soyunma dolabı ve çelik rafların nakliye ve montaj işlemi yüklenici firmaya ait'tir.

5.  ALIMIN GERÇEKLEŞMESİ SÜRECİ, ŞARTLARI VE GECİKME CEZASI:

5.1.   Yüklenici, İZFAŞ'ça onaylanmış mal alım sözleşmesine ve teknik şartnameye aynen uymak zorundadır.

5.2.    Mal Alımın gerçekleşmesi zamanında yerine getirilmediği takdirde, İZFAŞ'ça yükleniciye 1 (bir) takvim günü süreli yazılı ihtar gönderilecektir. İhtar süresi içerisinde yapılacak hizmet ile ilgili; gecikilen her takvim günü için yükleniciye yapılacak ödemelerden, sözleşme bedeli üzerinden % 20 (YÜZDEYİRMİ) oranında gecikme cezası kesilecektir.

5.3.    Gecikme cezası, yükleniciye ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın ödemelerden kesilir. Bu cezanın ödemelerden karşılanmaması halinde yüklenicinin mevcut tüm alacakları veya teminatlarından ( cari alacak - var ise teminat mektubu) tahsil edilir.

5.4.    Mal aliminin zamanında gerçekleşmemesi (ihtar süresi de dâhil) yerine getirilmediği takdirde; İZFAŞ sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedip, sözleşme bedeli üzerinden % 20 (YÜZDEYİRMİ) oranında gecikme cezasını en fazla 10 günlük süre ile sınırlı olmak üzere kesecektir. YÜKLENİCİ sözleşmenin feshi sebebiyle, İZFAŞ'tan herhangi bir hak talebinde bulunamaz.

5.5.   Yüklenicinin malı teknik şartnameye uygun ve hatasız getirmesi gerekmektedir.

5.6.    Malın hatalı gelmesi halinde Yükleniciye idare uygun gördüğü takdirde ek süre verilebilir.

6.  DENETİM MUAYENE VE KABUL ŞARTLARI:

6.1.                               Denetim,               muayene ve kabul işlemlerinde, yürürlükte bulunan Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik (değişikliklerin işlenmiş hali) hükümleri esas alınacaktır.

6.2.                                Muayene              ve kabul işlemleri daha önce kurulmuş olan muayene ve kabul komisyonu tarafından yapılır.

 

 

2-1

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim