• İhale No
    2011/37365
  • İhale Adı
    DONANIM (PACS) MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Hatay Antakya Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DONANIM (PACS) MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği

DONANIM (PACS) MALZEMELERİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/37365
1-İdarenin
a) Adresi:ALTINÇAY MH. M.KAFADAR CD. HATAY MERKEZ HATAY
b) Telefon ve faks numarası:326 219 40 00 - 326 227 44 35
c) Elektronik Posta Adresi:hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hatay Antakya Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalanmasına müteakip 30(otuz) gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HADH Altınçay Mh.M.Kafadar Cd.Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati:11.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi: İstekli imalatçı veya disribütör ise Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni, İstekli yetkili bayi ise imalatçı yada distribütör firmasının sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni teklifle birlikte sunacaklardır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a)Adayın veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi



b)Adayın ve isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu



c)Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya isteklinin adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi



d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.





 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Yedek Parça : Yetkili satıcı firma ile distribütör firma veya üretici firma yedek parçaların 10(On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.                                                             Garanti : Bütün kalemler için teklif edilen ürünler en az 2(iki) yıl garantili olacajk ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir. Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır.Ayrıca tıbbi cihazların kullanma klavuzu ve etiket belgeleri Türkçe olacak ve Türkçe kullanım klavuzu ve etiket balgeleri muayene komisyonuna sunacaklardır.

 


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Katalog: Bütün kalemler için Teknik Şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu katalog teklif ile birlikte sunulacaktır.



Teknik Şartnameye Cevap Yazısı: Bütün kalemler için istekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

www.antakyadh.saglık.gov.tr adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
HADH Altınçay Mh.M.Kafadar Cd.Antakya/HATAY
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

Birim fiyat teklif mektubu ekli cetvelinde teklif edilen birim fiyatlarda virgülden sonra iki haneden daha fazla haneli olarak verilen tekliflerde kabul edilecektir.--Firma satın alınan malzemelerin kurulması,konfigre edilmesi ve temel kullanımı ile ilgili gerekli eğitimi verecektir.--Firma,ürünün kullanıma açılması için ihityaç duyabilecek her türlü yazılımı yüklemek ve cihazı bütün diğer donanımlar ile uyumlu şekilde çalışacak biçimde kurmakla yükümlüdür.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TİP 1 SUNUCU(SERVER) 4,00 ADET
HARİCİ DİSK BİRİMİ 2,00 ADET
AĞ ANAHTARI(SWİTCH) 1,00 ADET
İŞ İSTASYONU(BİLGİSAYAR TAKIMI) 4,00 ADET
3 MEGAPİKSEL MONİTÖR (ÇİFT)( MONİTÖR) 2,00 ADET
RACK KABİNET.(KABİN) 1,00 ADET
DİKTASYON SİSTEMİ 8,00 ADET
ENTEGRE FİREWALL(SWİTCH) 1,00 ADET
CAL LİSANSI 500,00 ADET
LİSANS UPGRADE(32 BİT WİNDOWS XP'DEN 64 BİT WİN 7 PRO LİSANSINA YÜKSELTİLMESİ) 70,00 ADET
LİSANS UPGRADE(32 BİT WİNDOWS WİSTA LİSANLARININ 64 BİT WİN 7 PRO LİSANSINA YÜKSELTİLMESİ) 150,00 ADET
2010 STANDART OFİS LİSANSI 100,00 ADET
IP TELSİZ TELEFON 10,00 ADET