DONANIM (PACS) MALZEMELERİ İLE FLAT PANEL SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A nta ky a Dev let H a st a nesi
Donanım (Pacs) Malzemeleri Ve Flat Panel Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/80581
1-İda re nin
a) Adresi : Altınçay Mahallesi M.Kafadar Cad.No:53 31100 Hatay Merkez
Hatay
b) Telefon ve faks numarası : 3262194000 - 3262274435
c) Elektronik Posta Adresi : hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hatay Antakya Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 45(kırkbeş) gün içerisinde teslim
edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hatay Antakya Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi: İstekli imalatçı veya disribütör ise Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni, İstekli yetkili bayi ise imalatçı yada distribütör firmasının sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni teklifle birlikte sunacaklardır. İsteklilerin 2. kısım (Dijital Flat Panel Dedektör Sistemi) için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na
(TİTUBB) sistemde kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri teklif ile birlikte sunacaklardır. Ayrıca istekli ürünün tedarikçi firmasının bayii olması
durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydı ibraz edecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Yedek parça: Yetkili satıcı firma ile distribütör firma veya üretici firma yedek parçaların 10(On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.
Garanti: Teklif edilen ürünler en az 2(İki) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir.Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır. Ayrıca tıbbi cihazların kullanma kılavuzu ve etiket belgeleri Türkçe olacak ve Türkçe kullanım kılavuzu ve etiket belgeleri muayene komisyonuna sunacaklardır
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Katalog: Bütün kalemler için Teknik Şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu katalog teklif ile birlikte sunulacaktır.
Teknik Şartnameye Cevap Yazısı: Bütün kalemler için istekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.
Demonstrasyon:. İstekliler, teklif ettiği 1.kısım 8.kalem Entegre Firewall için ihale komisyonuna, teklif
dosyalarının incelenmesi akabinde ihale günü saat 14:30'da demo yapacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay Antakya Devlet Hastanesi Satınalma Birimi.Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi TR 310001000306393670815001 no'lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye fakslanmak üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hatay Antakya Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
TİP 1 SUNUCU (SERVER) | 4,000 | ADET |
HARİCİ DİSK BİRİMİ | 2,000 | ADET |
AĞ ANAHTARI (SWİTCH) | 1,000 | ADET |
İŞ İSTASYONU (BİLGİSAYAR TAKIMI) | 4,000 | ADET |
3 MEGAPİKSEL MONİTÖR (ÇİFT)(MONİTÖR) | 2,000 | ADET |
RACK KABİNET (KABİN) | 1,000 | ADET |
DİKTASYON SİSTEMİ | 8,000 | ADET |
ENTEGRE FİREWALL (SWİTCH) | 1,000 | ADET |
DİJİTAL FLAT PANEL DEDEKTÖR SİSTEMİ | 4,000 | ADET |