İhale Dosya Nu. | 2016-95 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | DONDURULMUS SEBZE |
İlan Kategorisi | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | 2 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | Tel:(266) 835 1070 Fax:(266) 845 5878 ERDEK IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | |
İşin Yapılacağı Şehir | BALIKESIR BALIKESIR |
İhale Tarihi * | |
İhale Saati * | |
İlan Edilme Tarihi * | |
İhale Türü | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | TL |
İhale Bitti mi ? | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | |
SATES İh Kayıt Nu. | 110530 |
1. IKM.DES.K.LIGI/ERDEK'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ERDEK DENIZ IKMAL DESTEK KOMUTANIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile ERDEK MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,571(%0,569 karar damga vergisi %0,948 damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın RAF ÖMRÜ süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ERDEK DENIZ IKMAL DESTEK KOMUTANIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde ERDEK IKMAL DESTEK KOMUTANLIGININ GÖSTERECEGI YERE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/11/2016 saat 10:30 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ERDEK DENIZ IKMAL DESTEK KOMUTANIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d) Malzemelerin tamaminin teslim edilmesinin ardindan muayene ve kabul islemlerine baslanacak ve muayene sonucu idare tarafindan yükleniciye teblig edilecektir. Muayene sonucunda mallarin uygun bulunmasi halinde yüklenici tarafindan fatura kesilecek ve tedarik sube müdürlügüne teslim edilecektir.
e) Teslim süresi içerisinde idarenin uygun görmesi halinde Yüklenici 2 (iki) kere mal teslimi yapabilir. Getirilen malzeme red olur ise itiraz muayenesi isteme hakki veya red olan malzemeye karsilik yerine teslim süresi içerisinde yeni malzeme getirme hakki vardir. 2. Kez getirilen malzemede red olur ise sadece itiraz muayenesi isteme hakki vardir. Bu redde karsilik yeni malzeme hakki yoktur.
--------------------------------------------------------------------------------------------
MALZEME ÖZELLIKLLERI ILE ILGILI BILGI ALMAK IÇIN ITRIBAT TELEFONU :
0 266 835 10 70 ? 3610 (CIHAN ÜTGM) / 3616 (ILYAS ASB.)
--------------------------------------------------------------------------------------------
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ERDEK DENIZ IKMAL DESTEK KOMUTANIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz erdekikmal@ekm.mil.tr , telefon numaramiz 266 8351070 , faks numaramiz 266 8455878
NOT 4: Faks ile gönderilen tekliflerin telefon ile teyid edilmesi önem arz etmektedir. Faks cihazindaki ariza v.s. gibi nedenlerle tekliflerin idareye ulasmamasi durumda sorumluluk teklif sahibi istekliye ait olup bu hususta idare sorumlu tutulamaz
İlgili harcama talimatı no: 95
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270578252 | GIDA DONDURULMUS ISPANAK 1) DONDURULMUS ISPANAK DOGRANMIS OLACAKTIR.2) 2-3 KG.LIK BIRIM AMBALAJINDA 9-12 KG.LIK KOLILERDE TESLIM EDILECEKTIR.3) MALZEME TEK SEFERDE TESLIM EDILECEKTIR.4) MALZEME SUPERFRESH,FEAST,MUTI,IGLO MARKALARINDAN BIRI OLACAKTIR.5) ÜRÜN AYNI MARKA VE PARTI NUMARASINDA OLACAKTIR.MALZEME TESLIM TARIHINDE,KALAN RAF ÖMRÜ EN AZ 18 (ONSEKIZ)AY OLACAKTIR. |
KG | 2000 | ||||
2 | 270578257 | PATATES DONDURULMUS 1) TIP:1, PARMAK SEKLINDE, ÇESIT:1 DONDURULMUS OLACAKTIR.2) 2-3 KG.LIK BIRIM AMBALAJINDA 10-13 KG.LIK KOLILERDE OLACAKTIR.3)MALZEME TEK SEFERDE TESLIM EDILECEKTIR.4) SUPERFRESH,FEAST,MUTI,IGLO MARKALARINDAN BIRI OLACAKTIR.5) MALZEMELER AYNI MARKA VE PARTI NUMARASINDA OLACAKTIR.6) MALZEME TESLIM TARIHINDE KALAN RAF ÖMRÜ EN AZ 18 (ONSEKIZ) AY OLACAKTIR. |
KG | 1000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|