• İhale No
    2017/362502
  • İhale Adı
    DÖNER KATLI ELEKTROMEKANİK OTOPARK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ağustos 2017 09:00
  • İdare
    SEYHAN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DÖNER KATLI ELEKTROMEKANİK OTOPARK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

SEYHAN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SEYHAN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN 10 ADET 12 ARAÇLIK DİKEY DÖNER KATLI ELEKTROMEKANİK OTOPARK SİSTEMİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/362502
1-İdarenin
a) Adresi : DÖSEME MAHALLESI TURHAN CEMAL BERIKER BULVARI 89 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224324367 - 3224361832
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 ADET 12 ARAÇLIK DİKEY DÖNER KATLI ELEKTROMEKANİK OTOPARK SİSTEMİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADANA İLİ, SEYHAN İLÇESİ SINIRLARINDA İDARENİN BELİRLEYECEĞİ YERDE
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasıyla işe başlanacak olup işin süresi 90 takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SEYHAN İLÇE BELEDİYESİ ENCÜMEN SALONU
b) Tarihi ve saati : 24.08.2017 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

Adayın veya İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi” 

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yüklenici arıza giderim sürecinin 24 saati geçmesi durumunda kullanılamayan kapasite oranı x sözleşme bedelinin %0,06’sı (on binde altısı) x kullanılamayan gün hesabı ile İdareye tazminat ödemeyi taahhüt etmelidir ve belgesini ihale teklif  dosyası ile birlikte sunacaktır.

İstekli garanti süresince otopark sistemin 1 yıllık bakım programı ve kapsamını belirtmelidir. 10 yıl süre ile servis ve yedek parça sağlama garantisini taahhüt etmeli ve teklif ekinde yedek parça birim fiyat listesini parçaların ekonomik ömürleri ile birlikte sunmalıdır. 

Yüklenici periyodik bakımları 1 yıl garanti kapsamında 1 yıl da garanti dışında toplamda iki yıl ücretsiz olmak üzere 2 ara 2 ana bakım periyotlarında yılda 4 defa olarak yapacaktır. Bakım esnasında yapılan işler idareye rapor halinde sunulacaktır. İstekli yıllık ara ve ana bakımda neler yapılacağını ve iki yıl için bedellerini belirten listesini imzalı olarak teklif ekinde sunacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekli  sistemlerin makine direktifi 2006/42/AT ve TS EN 14010+A1’e uygunluğunu gösteren CE veya TSE belgesini  teklifiyle birlikte sunacaktır.

 İstekli ISO 9001-2008 belgesini teklifiyle birlikte sunacaktır.

Sistem yerli malı ise “yerli malı belgesi” teklif ekine konulacaktır.

 

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler İhale Komisyonuna sunacakları ürünlere ilişkin; marka, model ve teknik özelliklerini ayrıntılı biçimde belirteceklerdir. Ürünlere ait katalog ve fotoğraflarını teklifleri ekinde sunacaklardır.

Sistemi  gösteren perspektif çizimler ile sistem detaylarını gösteren çizimler parça numaraları ve isimleri belirtilerek teklif ekine konacaktır.

İstekli daha önce kurulumunu yapmış olduğu ve aktif olarak çalışan en az 12 araç kapasiteli Dikey Döner katlı 12 li Elektromekanik Otopark sistemi sistemlerin fotoğraflarını ve teknik çizimlerini kurulum yerlerini belirterek teklif ekine koyacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü Elektromekanik Döner Katlı Otopark Sistemi satışı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı SEYHAN İLÇE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜD.İHALE ŞUBESİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SEYHAN İLÇE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜD. İHALE ŞUBESİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
10 ADET 12'Lİ DİKEY ELEKTROMEKANİK OTOPARK MAL ALIMI İŞİ (TEKNİK ŞARTNAMELERE VE PROJELERİNE UYGUN) 10 adet
OTOPARK GİRİŞ ÇIKIŞ VE ÜCRELENDİRME SİSTEMİ PAKETİ 1 takım
CCTV GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ 1 takım
GÜVENLİK KULÜBESİ 1 adet
DIŞ CEPHE GENİŞLETİLMİŞ SAC KAPLAMA ve KARKAS KONSTRÜKSİYONU 2.500 metrekare
ALÜMİNYUM KOMPOZİT PANEL 700 metrekare
JENERATÖR 36 Kva (Otomatik devreye girme tertibatı,ses izolasyon kabini,koruma çiti ve sundurması,izolasyon papuçları,temel betonarme dahil) 1 adet