• İhale No
    2015/53135
  • İhale Adı
    DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEM SETİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Mayıs 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEM SETİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/53135
1-İdarenin
a) Adresi : GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2000 ADET DONÖR TROMBOSİT AFEREZ İŞLEMİ İÇİN SET
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ AMBARI.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İDARE VE YÜKLENİCİ TARAFINDAN İMZALANMASINDAN SONRA İŞE BAŞLANACAKTIR. MALZEMELER İDARECE VERİLECEK SİPARİŞ YAZILARINDA BELİRTİLEN SÜRELERDE [20 (YİRMİ) GÜN ] TESLİM EDİLECEKTİR. YAZILI SİPARİŞLER PARTİ-PARTİ VERİLECEKTİR. İŞİ BİTİRME TARİHİ 31.12.2015 DİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ULUDAĞ ÜNİVESİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA
b) Tarihi ve saati : 02.06.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.
Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değil ise, istekliler teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımyacı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://212.174.130.231/IBY/Publish.htm den hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır. Dıgıtal ortamda hazırlanan dosyanın, idarenin kontrolü açısından rapor çıktısı da sunulacaktır.

Birim fiyat teklif cetvelinde UBB Kodlarıyla birlikte SUT Kodlarının da sunulması zorunlu olup, SUT Kodu eşleşmelerinden doğan hataların hukuki ve cezai sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır.

İhale konusu kalemlerde Yerli Malı teklif edenler lehine fiyat avantajı uygulanabilmesi için Kamu İhale Kurumu tarafından ilan edilen orta ve yüksek teknolojili sanayi ürünleri listesinde yer alan ürünler arasında bulunduğunu gösteren belge ve ürüne ait " Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı " tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesi ile belgelendirilip teklif dosyasına konulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sarf malzeme veya kit karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında SGK onay tarihi belirtilmelidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER, TEKLİF EDECEKLERİ TÜM MALZEMELERLE İLGİLİ OLARAK NÜMUNE VE/VEYA KATALOG VERMEK ZORUNDADIRLAR. KATALOGLAR, TEKLİF ZARFININ İÇİNDE YER ALACAK, TEKLİF VERİLECEK MALZEME KATALOG ÜZERİNDE İŞARETLENECEKTİR. NÜMUNELER, İHALE SAATİNE KADAR SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ 7. KATTA BULUNAN NÜMUNE ODASINA TUTANAK KARŞILIĞINDA TESLİM EDİLECEKTİR. NÜMUNE TUTANAĞININ BİR SURETİ İHALE DOSYASINDA YER ALACAK, NÜMUNE GETİRMEYEN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Değerlendirme sırasında;
1. Donör trombosit aferez işlemi için teklif edilen setler (tek kol veya çift kol) ile, aynı işlemde trombosit, eritrosit ve plazma elde edebilen sistemler için %5,
2. Aferez işlemi sonunda ürünü kullanılabilir hale getirmek için elle ayrıca işlem yapmaya gerek duyulmayan setler için %5.
İstenen özelliklerden bir tanesine sahip sistemler %5, iki özelliğe birden sahip olan sistemler %10 fiyat dışı unsur değerine sahip olacaklardır. Hesaplamalar bu değerler üzerinden yapılacaktır.
Bu puanlama sisteminde hesaplama; firmaların karşıladıkları fiyat dışı unsur yüzdesi ile teklif ettikleri fiyat çarpılacak, çıkan sonuç teklif ettikleri miktardan çıkartılarak değerlendirmeye alınacak teklif miktarları belirlenecektir. Değerlendirmeye alınacak teklif miktarları içerisinde, rakamsal olarak en düşük bulunan teklif, uygun teklif olarak kabul edilecektir.
Örnek: A,B ve C firmalarının teklifleri sırasıyla 250, 260 ve 240 TL ve bu firmaların karşıladıkları toplam fiyat dışı unsurlar sırasıyla %5, %10 ve %0 ise;
A firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi:
250 x % 5 = 12,5 TL.
250 - 12,5 = 237,5 TL.
B firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi:
260 x % 10 = 26 TL.
260 - 26 = 234 TL.
C firmasının değerlendirmeye alınacak teklifi:
240 x %0 = 0 TL
240 - 0 = 240 TL.
olarak hesaplanacak ve B firmasının teklifi fiyat dışı unsurlar ile yapılan değerlendirme sonucu en avantajlı teklif olduğu için kabul edilecektir.



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DONOR TROMBOSIT AFEREZ ISLEMI ICIN SET 2.000 adet
02 Haziran 2015

İhale Tarihi 18.06.2015 10:00 olarak değişmiştir.