E.İ.H. GÜZERGAHLARININ KAMULAŞTIRMA HARİTASI HAZIRLAMA DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
Tür kiy e Ele kt ri k İlet i m A. ş Genel M üdürlüğ ü(t eia ş) 1 2 . ilet i m Tes. Ve İ şl.g r. md.
İdari ve Teknik Şartnamede belirtilen E.İ.H. Güzergahlarının kamulaştırma haritası hazırlama işi danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla
4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile
ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/19021
1-İda re nin
a) Adresi : Bahaddın Nakıpoglu Bulvarı Yavuzelı Caddesı 125 27001 Şehitkamil Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3423292828 - 3423290873
c) Elektronik Posta Adresi : 12grup.satinalma@teias.gov.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2- Ö n y et er lik ko nus u da nış ma n lı k hiz met ini n
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
a) Niteliği, türü ve miktarı : (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
1.Grup (154 kV Belkıs TM - Kilis TM E.İ.H. )(380 kV Hilvan
b) Yapılacağı yer : Viranşehir TM E.İ.H. 154 kV Viranşehir 380 TM-Dikmen TM.
E.İ.H, 154 kV Viranşehir 3 TM-KırlıkTM E.İ.H, 154 kV Viranşehir
380 TM-Çırçıp TME.İ.H., 154 KV Kızıltepe TM-ÇırçıpTM.E.İ.H.
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 30 aydır
3- Ö n y et er lik değ e rlendirmesinin
a) Yapılacağı yer : Teiaş 12. İletim Tesis Ve İşletme Grup Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 01.03.2012 14:00
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden
sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
105000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 250000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 175000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir
önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir
tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Yapımla ilgili danışmanlık hizmet işlerinde son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında 220000
TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:
S No Adet Pozisyonu Tecrübe
1 1 Proje Yöneticisi (Harita Müh) Benzer İşlerde En Az 5 Yıl Tecrübeli
2 2 Harita Müh. Benzer İşlerde En Az 5 Yıl Tecrübeli
3 1 Şehir Plancısı Benzer İşlerde En Az 2 Yıl Tecrübeli
4 1 Ziraat Müh. Benzer İşlerde En Az 2 Yıl Tecrübeli
5 2 Harita Teknikeri Benzer İşlerde En Az 2 Yıl Tecrübeli
İhale konusu işin niteliğine göre, istenilen anahtar teknik personelin sayısı ve nitelikleri yukarıdaki tabloda
belirtilmektedir. Ayrıca, aday veya isteklinin organizasyon yapısına ilişkin bilgi ve belgeler ile kendisi veya yönetici kadrosunun, anahtar teknik personelin eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ile özgeçmiş belgelerini sunmaları zorunludur.
Anahtar teknik personelin, özel sektörde geçen toplam deneyim süresi ilgili meslek odası üye kayıt belgesiyle, kamuda geçen toplam deneyim süresi hizmet çizelgesi ve/veya meslek odası üye kayıt belgesiyle; danışmanlık hizmet işleri ile ihale konusu iş ve benzer işlere ilişkin mesleki deneyimi özgeçmiş formuyla, ilgisine göre son başvuru veya ihale tarihi itibarıyla aday veya isteklinin bünyesinde bulunduğu hususu ise, ilgili adına prim ödendiğini gösteren Sosyal Güvenlik Kurumu belgeleriyle tevsik edilir
Ziraat Mühendisi ve şehir plancısı için isteklinin bünyesinde olma zorunluluğu aranmayacak olup, ziraat mühnedisi ve şehir plancısına ait özgeçmiş bilgisi ile birlikte diploma ve meslek odası kayıt belgesinin sunulması yetrlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın, pilot ve özel ortaklara ait anahtar teknik ve teknik personelin tamamı değerlendirilir.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, adayın bünyesinde çalıştıklarına ilişkin yazılı beyanlarını
verirler.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, aday veya isteklinin bünyesinde görev yaptıkları süre boyunca, başka bir gerçek veya tüzel kişide bünyesinde çalışamazlar.
Anahtar teknik personel niteliğine sahip gerçek kişi aday veya istekliler, şahıs şirketi ortakları, limited şirketlerde müdürlük görevini yürüten ortaklar, anonim şirketlerin yönetim kurulu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, murahhas müdür ve genel müdür ortakları, ortak girişimlerin ise gerçek kişi ortakları ve tüzel kişi ortaklarının yukarıda sayılan unvanları taşıyan gerçek kişi ortaklarının, anahtar teknik personel ve teknik personel olarak bildirilmesi durumunda, aday veya isteklinin bünyesinde çalıştığına dair belge aranmaz. İsteklinin bünyesinde bulunan personellerin puanlama işlemlerinde değerlendirilmek üzere her bir personele ait bilgi ve belgelerin sunulması gereklidir.(Personel bilgi formu)
b) Teknik Personel:
Sıra No Adet Pozisyonu Mesleki Özellikleri
1 1 Proje Yöneticisi (Jeodezi ve fotog. Müh) Benzer işlerde
En az 5 yıl
2 2 Jeodezi ve fotogrametri Mühendisi Benzer işlerde
En az 5 yıl tecrübeli
3 1 mimar/mühendis (şehir plancısı) Benzer işlerde
En az 2 yıl tecrübeli
4 1 Ziraat Mühendisi Benzer işlerde
En az 2 yıl tecrübeli
5 2 Harita teknikeri Benzer işlerde
En az 2 yıl tecrübeli
İhale konusu işin niteliğine göre, istenilen anahtar teknik personelin sayısı ve nitelikleri yukarıdaki tabloda belirtilmektedir. Ayrıca, aday veya isteklinin organizasyon yapısına ilişkin bilgi ve belgeler ile kendisi veya yönetici kadrosunun, anahtar teknik personelin eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ile özgeçmiş belgelerini sunmaları zorunludur.
Anahtar teknik personelin, özel sektörde geçen toplam deneyim süresi ilgili meslek odası üye kayıt belgesiyle, kamuda geçen toplam deneyim süresi hizmet çizelgesi ve/veya meslek odası üye kayıt belgesiyle; danışmanlık
hizmet işleri ile ihale konusu iş ve benzer işlere ilişkin mesleki deneyimi özgeçmiş formuyla, ilgisine göre son başvuru veya ihale tarihi itibarıyla aday veya isteklinin bünyesinde bulunduğu hususu ise, ilgili adına prim ödendiğini gösteren Sosyal Güvenlik Kurumu belgeleriyle tevsik edilir
Ziraat Mühendisi ve şehir plancısı için isteklinin bünyesinde olma zorunluluğu aranmayacak olup, ziraat
mühnedisi ve şehir plancısına ait özgeçmiş bilgisi ile birlikte diploma ve meslek odası kayıt belgesinin sunulması yetrlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın, pilot ve özel ortaklara ait anahtar teknik ve teknik personelin
tamamı değerlendirilir.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, adayın bünyesinde çalıştıklarına ilişkin yazılı beyanlarını
verirler.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, aday veya isteklinin bünyesinde görev yaptıkları süre boyunca, başka bir gerçek veya tüzel kişide bünyesinde çalışamazlar.
Anahtar teknik personel niteliğine sahip gerçek kişi aday veya istekliler, şahıs şirketi ortakları, limited şirketlerde müdürlük görevini yürüten ortaklar, anonim şirketlerin yönetim kurulu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, murahhas müdür ve genel müdür ortakları, ortak girişimlerin ise gerçek kişi ortakları ve tüzel kişi ortaklarının yukarıda sayılan unvanları taşıyan gerçek kişi ortaklarının, anahtar teknik personel ve teknik personel olarak bildirilmesi durumunda, aday veya isteklinin bünyesinde çalıştığına dair belge aranmaz. İsteklinin bünyesinde bulunan personellerin puanlama işlemlerinde değerlendirilmek üzere her bir personele ait bilgi ve belgelerin sunulması gereklidir.(Personel bilgi formu)
4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler ve kapasite raporu:
S no Cinsi Adet
1 Program (E.İ.H.Kamulaştırma yazılımı) 1
2 GPS (Jeodezik) 2
3 Total statiaon 1
4 Arazi aracı 1
5 Bilgisayar 3
İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın, pilot ve diğer ortaklara ait ekipmanın tamamı bir bütün olarak
değerlendirilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak şeritvari (güzergah) kamulaştırma haritası işleri benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 5 aday teklif vermek
üzere davet edilecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ticaret ve Satınalma servisi adresinden satın alınabilir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanını almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 210 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 220 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Gaziantep Vakıfbank merkez şubesinde bulunan TR 40000 1500 158 0072 859 980 52 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanı satın almak isteyenler, Ön yeterlik doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile Ön yeterlik dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği Ön yeterlik dokümanı talep başvurularını son başvuru tarihinden en az beş gün önce yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. Ön yeterlik dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar TEİAŞ 12. İletim Tesis Ve İşletme Grup Müdürlüğü/ Evrak Kayıt servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
E.İ.H. GÜZERGAHLARININ KAMULAŞTIRMA HARİTASI HAZIRLAMA DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.ş Genel Müdürlüğü(teiaş) 12.iletim Tes. Ve İşl.gr.md.
E.İ.H. Güzergahlarının Kamulaştırma Haritası Hazırlama Danışmanlık Hizmeti Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir. İhale Kayıt Numarası : 2012/19021
1- İda re nin
a) Adresi : Bahaddın Nakıpoglu Bulvarı Yavuzelı Caddesı 125 27001
b) Telefon ve faks numarası : 3423292828 - 3423290873
c) Elektronik posta adresi : 12grup.satinalma@teias.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 20.02.2012 - 2042
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : Şanlıurfa Güney - 23.02.2012
3- İha le İpta l Ta rihi : 15.03.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
İdari Şartnamenin 31.1. Maddesinin a bendinde belirtilen benzer nitelik ve ölçekteki işlerde deneyimlerine verilebilecek maksimum puan 20 olmasına rağmen, yine aynı maddenin açıklamalar kısmında tam puan kabul edilen iş miktarı için (Ön yeterlilik 8.6.2 maddesindeki değer) : 40 puan yazıldığından, bu maddi hatadan dolayı ihale iptal edilmiştir.