• İhale No
    2010/535545
  • İhale Adı
    Eczane Sarf Malzeme İhalesi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Aralık 2010 14:00
  • İdare
    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ECZANE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Meram Uygulama ve Araştırma Hastanesi

Eczane Sarf Malzeme İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/535545
1-İdarenin
a) Adresi:YUNUS EMRE MAHALLESI BEYSEHIR CADDESI AKYOKUS MEVKII 42080 MERAM KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3322236002 - 3322236384
c) Elektronik Posta Adresi:meramtipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Meram / KONYA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, söz konusu malzemeler 01/01/2011 - 31/12/2011 tarihleri arasında teknik şartnamede belirtilen şekilde ve hastanenin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi nde bulunan ihale salonu
b) Tarihi ve saati:09.12.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) Bilgi Kayıt Sistemi kapsamında teklif edecekleri kitlerin, TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.



TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeler de ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 



TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup, beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler, teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini (İhale tarihi itibariyle 3 (üç) iş günü içerisinde), varsa ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini ilgili bölüme tutanak karşılığında teslim edilecektir. İhale tarihi itibariyle 3 (üç) iş günü içerisinde numunesini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Selçuk Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü´nün T.C. Ziraat Bankası Konya Şubesi (Şube Kodu=168) 36995613-5006 nolu hesabına (Iban: TR590001000168369956135006) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma İhale Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
* Teklif edilecek ürünlerin marka ve modelleri teklif mektubunda belirtilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOLEYSONDA NO:10 400,00 ADET
İDRARTORBASI 100 CC. STERİL ERKEK 5000,00 ADET
KORUYUCUKREM 500,00 ADET
STERİLKAYGANLAŞTIRICI JEL 4000,00 ADET
LÖKOSİTFİLTRESİ ERİTROSİT SÜSPANSİYON İÇİN 3000,00 ADET
SOLUNUMEGZERSİZ CİHAZI (TRİFLU) 200,00 ADET
KALICIDİYALİZ KAT.AYRIK UÇLU YETİŞKİN 14F 28 CM 20,00 ADET
KALICIDİYALİZ KAT.AYRIK UÇLU YETİŞKİN 14F 32 CM 10,00 ADET
İDRARTORBASI MUSLUKLU 2000CC 30000,00 ADET
İDRARTORBASI 100 CC. KIZ İÇİN STERİL 5000,00 ADET
HASTAALT BEZİ 20000,00 ADET
POMPASET ENTERAL BES TEK TORBASI 5000,00 ADET
İNFÜZYONPOMPA SETİ 3000,00 ADET