• İhale No
    2018/629291
  • İhale Adı
    EDİRNE BELEDİYE BAŞKANLIĞI VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI BİRİMLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE KIRTASİYE MALZEMESİ VE TONER MAL ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Aralık 2018 10:00
  • İdare
    EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    05 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
EDİRNE BELEDİYE BAŞKANLIĞI VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI BİRİMLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE KIRTASİYE MALZEMESİ VE TONER MAL ALIMI İŞİ

EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMAM BİRİMİ

Edirne Belediye Başkanlığı Veteriner İşleri Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerinde Kullanılmak Üzere Kırtasiye Malzemesi ve Toner Mal Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/629291
1-İdarenin
a) Adresi : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842129926 - 2842129925
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma_edirne@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 56 Kalemden Oluşan Kırtasiye Malzemesi ve Toner Mal Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Babademirtaş Mh., Mimar Sinan Cd. Veteriner İşleri Müdürlüğü Sağlık İşleri Birimi Edirne Merkez
c) Teslim tarihi : sözleşme imzalandıktan hemen sonra 15 gün içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Babademirtaş Mah. Tekke Kapı Cad. Edirne Belediyesi Ek Hizmet Binaları Satınalma Birimi Edirne/Merkez
b) Tarihi ve saati : 18.12.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Babademirtaş Mah. Tekke Kapı Cad. Edirne Belediyesi Ek Hizmet Binaları Satınalma Birimi Edirne/Merkez adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Babademirtaş Mah. Tekke Kapı Cad. Edirne Belediyesi Ek Hizmet Binaları Satınalma Birimi Edirne/Merkez adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DAR KLASÖR 150 adet
GENİŞ KLASÖR 150 adet
TELLİ DOSYA(MAVİ RENKTE) 50 paket
ŞEFFAF DOSYA 150 paket
A4 KAĞIDI 75 koli
ZARF KÜÇÜK BOY (SARI RENKTE) 100 adet
ZARF BÜYÜK BOY(SARI RENKTE) 150 adet
ZARF ORTA BOY(SARI RENKTE) 200 adet
KOLİ BANDI 100 adet
ŞEFFAF BANT 50 adet
RAPTİYE (YEŞİL) 50 kutu
RAPTİYE ( METALİK) 20 kutu
ZIMBA TELİ 100 kutu
ATAÇ (ORTA BOY) 50 kutu
MAKAS (ORTA BOY) 6 adet
DAKSİL 5 adet
TOPLU İĞNE 20 kutu
ASETAT KALEMİ 20 kutu
KURŞUN KALEM 5 düzine
FOSFORLU KALEM (ÇEŞİTLİ RENKLERDE) 5 düzine
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ RENK) 50 düzine
PİLOT KALEM 20 düzine
YAPIŞKANLI NOT KAĞIDI 150 paket
MİKRO İMZA KALEMİ 10 düzine
SİLİNMEYEN YAZI KALEMİ (SİYAH RENKTE) 10 düzine
DELGEÇ 3 adet
ZIMBA(ORTA BOY) 3 adet
ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ 5 adet
KÜP BLOKNOT 20 paket
KAĞIT YAPIŞTIRICI ( 90 GR) 10 adet
BLOKNOT DEFTERİ 10 adet
STAMPA MÜREKKEBİ ( SİYAH) 5 adet
HARİTA ÇİVİSİ 5 kutu
FALÇATA ( KÜÇÜK) 6 adet
FALÇATA ( BÜYÜK) 12 adet
MASA ÜSTÜ ORGANİZER 5 adet
ZIMBA MAKİNASI (ARŞİV TİPİ 100 SAYFALIK) 2 adet
CETVEL 30 CM 5 adet
ATAÇ(BÜYÜK BOY) 12 kutu
ZIMBA TELİ (ARŞİV TİPİ) 25 kutu
DAKSİL (ŞERİT) 10 adet
ARŞİV TİPİ KOLLU DELGEÇ(65 SAYFALIK) 2 adet
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI RENKTE) 2 düzine
KURŞUN KALEM (KIRMIZI RENKTE) 5 düzine
TONER (SAMSUNG M2070FW) 3 adet
TONER (HP LASERJET PRO M127FN) 3 adet
TONER (HP LASERJET M1522n) 3 adet
TONER ( HP LASERJET 1020) 3 adet
TONER (SENSYS MF4140) 3 adet
TONER (RİCOH SP203SF) 3 adet
TONER (HP LASERJET PRO 400 COLOR MFP M475dw) 3 adet
TONER 36 ACB463A (HP PRO LASER JET M1522 NF) SİYAH 3 adet
TONER 305A (HP LASERJET PRO 400 COLOR MFP M475dw) SİYAH 2 adet
TONER 305A (HP LASERJET PRO 400 COLOR MFP M475dw) MAVİ 2 adet
TONER 305A (HP LASERJET PRO 400 COLOR MFP M475dw) SARI 2 adet
TONER 305A (HP LASERJET PRO 400 COLOR MFP M475dw) KIRMIZI 2 adet
18 Aralık 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/629291
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 18 Aralık 2018